FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Ajax zet door voor Assaidi: in gesprek met Heerenveen
Ajax zet alles op alles om Oussama Assaidi komend seizoen in Amsterdam te laten spelen. Nadat er zondag contact was met de speler zelf, sprak directeur voetbalzaken Marc Overmars dinsdag opnieuw met een delegatie van SC Heerenveen. Tot dusverre zonder resultaat.
Nadat eerder een transfer van Luciano Narsingh afketste op 'het nieuwe realisme' van Ajax, is het maar zeer de vraag of Overmars zich nu wel slagvaardig toont. Het heeft er veel van weg dat Ajax en SC Heerenveen wel tot een akkoord kunnen komen. De Friezen lijken de vleugelspeler, wiens contract medio 2013 afloopt, wel te willen verkopen. De combinatie van transfersom én het salaris voor Assaidi, is Ajax op dit moment echter nog te gortig.
Dit terwijl Assaidi voor een beduidend lager salaris in De Arena wil gaan voetballen dan hij eerder bij Spartak Moskou en Galatasaray eiste. De Amsterdammer maakte er nooit een geheim van Ajax als een stap hogerop te zien. Wil die droom werkelijkheid worden, dan zal Ajax zich echter flexibeler op moeten stellen.
Ik ga eerst voor NL1. Straks herhaling RTL zonder reclame.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Neh, RTL4 nu voor Jantje vertonghen
Als ze eerst (tijdens onderhandelingen) 3.3 vragen gaan ze echt niet naar 6.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, ze hebben weer een paar miljoen extra verdiend vanavond, dus Heerenveen zal ook wel weten dat ze hun poot stijf kunnen houden...
Ole had een beetje de pech met blessures. Was verder wel een prima speler. Huntelaar was geweldig. Sulejmani is een complete flop en miskoop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wie hebben we in het verleden allemaal bij Heerenveen gehaald? Tobiasen, Huntelaar, Sulejmani? Geen onverdeeld succes.
Bij Sulejmani ligt het vooral aan de 16 miljoen (quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wie hebben we in het verleden allemaal bij Heerenveen gehaald? Tobiasen, Huntelaar, Sulejmani? Geen onverdeeld succes.
... tenzij er een andere club zich gemeld heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ze eerst (tijdens onderhandelingen) 3.3 vragen gaan ze echt niet naar 6.
Zelfs als Sulejmani maar 5 miljoen had gekost dan heeft hij de afgelopen jaren veels te weinig gebracht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij Sulejmani ligt het vooral aan de 16 miljoen (). Huntelaar was prima.
Huntelaar was goed, maar geen Hans Vonk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij Sulejmani ligt het vooral aan de 16 miljoen (). Huntelaar was prima.
Denk dat Ajax 3,3 prima vindt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... tenzij er een andere club zich gemeld heeft natuurlijk.
3.3 is trouwens ook niet veel voor een speler met die kwaliteiten, dus waarom doet Ajax dan zo moeilijk om er nog iets vanaf te smokkelen....!?
Als die jongen 2 seizoenen zijn ding doet verkopen ze hem straks gewoon weer voor 7-8 miljoen.
Ik weet niet. Als je een spelertje koopt voor 5 miljoen zijn de verwachtingen totaal anders. Misschien zou hij dan zelfs de eerste paar jaar niet meespelen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs als Sulejmani maar 5 miljoen had gekost dan heeft hij de afgelopen jaren veels te weinig gebracht.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Allebei 1 j aar contract, en de mindere van de 2 , kost meer.
Het heeft er ook wel een beetje te maken dat Ajax hem een jaar eerder niet wilde halen, toen hij nog geen miljoen kostte.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet niet. Als je een spelertje koopt voor 5 miljoen zijn de verwachtingen totaal anders. Misschien zou hij dan zelfs de eerste paar jaar niet meespelen bijvoorbeeld.
En dan meespelen bij AZquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk donderdag of vrijdag al zijn presentatie
Wellicht ben ik te pessimistisch maar ik heb mij altijd aan Assaidi geergerd ook bij Heerenveen. Die gast kiest werkelijk ALTIJD voor de moeilijke oplossing waardoor hij het minstens 3x in een wedstrijd voor elkaar krijgt een openkans te missen... en als ik ergens een hekel aan hebquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Allebei 1 j aar contract, en de mindere van de 2 , kost meer.
blind op de tribunequote:
Ronaldo in de spitsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
en C. Ronaldo, en dan nog Iker als keeper.
ik mag daar niet meer komen van stijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ga eens richting de SC belhamels.
al gepost jammerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef stoeltafel het volgende:
Dit staat in Voetbal International: Ajax zet alles op alles om Oussama Assaidi komend seizoen in Amsterdam te laten spelen. Nadat er zondag contact was met de speler zelf, sprak directeur voetbalzaken Marc Overmars dinsdag opnieuw met een delegatie van SC Heerenveen. Tot dusverre zonder resultaat. Nadat eerder een transfer van Luciano Narsingh afketste op 'het nieuwe realisme' van Ajax, is het maar zeer de vraag of Overmars zich nu wel slagvaardig toont. Het heeft er veel van weg dat Ajax en SC Heerenveen wel tot een akkoord kunnen komen. De Friezen lijken de vleugelspeler, wiens contract medio 2013 afloopt, wel te willen verkopen. De combinatie van transfersom én het salaris voor Assaidi, is Ajax op dit moment echter nog te gortig. Dit terwijl Assaidi voor een beduidend lager salaris in De Arena wil gaan voetballen dan hij eerder bij Spartak Moskou en Galatasaray eiste. De Amsterdammer maakte er nooit een geheim van Ajax als een stap hogerop te zien. Wil die droom werkelijkheid worden, dan zal Ajax zich echter flexibeler op moeten stellen.
Lees eens terug tammequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef stoeltafel het volgende:
Dit staat in Voetbal International: Ajax zet alles op alles om Oussama Assaidi komend seizoen in Amsterdam te laten spelen. Nadat er zondag contact was met de speler zelf, sprak directeur voetbalzaken Marc Overmars dinsdag opnieuw met een delegatie van SC Heerenveen. Tot dusverre zonder resultaat. Nadat eerder een transfer van Luciano Narsingh afketste op 'het nieuwe realisme' van Ajax, is het maar zeer de vraag of Overmars zich nu wel slagvaardig toont. Het heeft er veel van weg dat Ajax en SC Heerenveen wel tot een akkoord kunnen komen. De Friezen lijken de vleugelspeler, wiens contract medio 2013 afloopt, wel te willen verkopen. De combinatie van transfersom én het salaris voor Assaidi, is Ajax op dit moment echter nog te gortig. Dit terwijl Assaidi voor een beduidend lager salaris in De Arena wil gaan voetballen dan hij eerder bij Spartak Moskou en Galatasaray eiste. De Amsterdammer maakte er nooit een geheim van Ajax als een stap hogerop te zien. Wil die droom werkelijkheid worden, dan zal Ajax zich echter flexibeler op moeten stellen.
Ajax heeft wel een grotere kans van slagen nu. PSV was ook geïnteresseerd in Narsingh en Narsingh wilde ook graag naar PSV. Dus het onderhandelen was voor Ajax een stuk lastiger, nu zal dat wel beter gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef stoeltafel het volgende:
14 nu toch>quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
stijn is de laatste tijd nogal chagerijnig
denk dat hij in de pubertijd komt
ja zo iets, dan moet nu ongeveer het eerste schaamhaartje en misschien zelfs puistje komenquote:
XDquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef Wessiej het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oussama_Assaidi
Wie is er zo snel geweest?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef Wessiej het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oussama_Assaidi
Wie is er zo snel geweest?
Narsingh wou graag naar Ajax hoor. Maar Money talks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een grotere kans van slagen nu. PSV was ook geïnteresseerd in Narsingh en Narsingh wilde ook graag naar PSV. Dus het onderhandelen was voor Ajax een stuk lastiger, nu zal dat wel beter gaan.
Assaidi is sowieso een stuk talentvoller dan Narsingh, die zou nog wel eens Wijnaldum 2 kunnen gaan worden bij PSV.
Doe niet zo negatief. We kunnen nog CL-Geld bijleggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen deze zin !
De combinatie van transfersom én het salaris voor Assaidi, is Ajax op dit moment echter nog te gortig.
Not again??
Bericht was geschreven voordat de extra miljoenen binnenstroomdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen deze zin !
De combinatie van transfersom én het salaris voor Assaidi, is Ajax op dit moment echter nog te gortig.
Not again??
Liever een nieuwe Sulejmani idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen deze zin !
Not again??
Gelukkig heeft hij geen sportzaak.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
Assaidi mag van mij wel komen. Dat Ajax CL gaat spelen weegt natuurlijk ook wel mee. Als Ajax niet lastig gaat doen over de prijs en zijn salariseisen niet te gortig zijn, komt hij wel.
Het nieuwe beleid is toch 1 bod neerleggen en dan niks meer doen? Zie Narsingh, zie Heracles en nu weer. Maar dit móet toch goed komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief. We kunnen nog CL-Geld bijleggen.
Ja die 3 miljoen die Ajax bood was al aan de ruime kant. Ik geloof dat PSV uiteindelijk 4.1 miljoen heeft betaald. Echt hoor, waar halen ze toch het geld vandaan, vier jaar geen CL, forse lening van de gemeente en toch nog fors kunnen kopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Narsingh wou graag naar Ajax hoor. Maar Money talks.
Galatasary en Heerenveen waren akkoord met 3,5 miljoen. Overmars gaat denk ik 3 miljoen bieden en het wordt 3,3 ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Het nieuwe beleid is toch 1 bod neerleggen en dan niks meer doen? Zie Narsingh, zie Heracles en nu weer. Maar dit móet toch goed komen.
Ja, maar PSV komt er financieel nog wel achter hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja die 3 miljoen die Ajax bood was al aan de ruime kant. Ik geloof dat PSV uiteindelijk 4.1 miljoen heeft betaald. Echt hoor, waar halen ze toch het geld vandaan, vier jaar geen CL, forse lening van de gemeente en toch nog fors kunnen kopen
Hoe weet je dit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax zit op 3,1 miljoen. Het is echt niet zo dat ze er op 200.000 niet uitkomen.
ik denk dat hij 30 miljoen wil verdienen maar of hij dat krijgt..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef BrokenArrow het volgende:
ik denk dat assaidi ook wel 1.5 miljoen wil verdienen
okquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef BrokenArrow het volgende:
Ajax koopt alle blessuregevoelige spelers in Nederland op
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef BrokenArrow het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef BrokenArrow het volgende:
Boerrigter vaak geblesseerd omdat hij toevallig een (ernstige) blessure aan zijn rug had? Daarvoor kon hij het altijd prima belopen. En hoe vaak is Assaidi vorige seizoenen geblesseerd dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Siggy, Boerrigter en Aissadi allemaal vaak geblesseerd
Oh, 3 maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Siggy, Boerrigter en Aissadi zijn allemaal vaak geblesseerd
Assaidi is nog niet gekocht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Dat zijn wel de laatste drie die in nl zijn gekocht
Past beter bij ons dan Narsingh.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb Assaidi liever niet, maar goed vertrouw op Frank.
http://ajax1.nl/archief/u(...)ert-drie-miljoen-op/quote:Ajax hoeft de Nederlandse Market Pool nu namelijk niet te delen met Feyenoord. Vorig jaar bedroeg de totale Nederlandse Market Pool 7,6 miljoen euro. Dit betekent overigens niet dat het bereiken van de Champions League door Feyenoord een meevaller is van 3,8 miljoen. De kampioen krijgt van de UEFA namelijk automatisch meer geld uit de televisiepool dan de nummer twee. De werkelijke meevaller bedraag daarom ongeveer drie miljoen euro.
Ik kan ook prima overweg op de wc hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Idd.
Assaidi kan ook veel in de kleine ruimte.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan ook prima overweg op de wc hoor.
En een vriendje van Handdoek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is een Amsterdammer die wilt niets liever.
Narsingh de Amsterdammer fapt op Philipsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is een Amsterdammer die wilt niets liever.
Narsingh de Amsterdammer fapt op geld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Narsingh de Amsterdammer fapt op Philips
Omdat Overmars hem uiteindelijk niet wou kopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Heeft nu al zijn lampen vervangen in huis door Philips, ook een Philips TVquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Overmars denkt dat ie nog steeds bij Go Ahead zitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat Overmars hem uiteindelijk niet wou kopen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat zijn vader dood is
Dat hoop ik maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Lekker boeiend![]()
Zo'n enorm kul argument
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
denk niet dat het daar aan ligt, daarvoor was hij ook al depressief
quote:
picsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vriendin van Eriksen is BOOOOOOOH!
de vriendin van Sana is beterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vriendin van Eriksen is BOOOOOOOH!
Jouw UI is nog beter.quote:
Ik weet niet of er pics van zijn, zag hij tijdens Ajax - PSV.quote:
oh ja ik zag haar ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jouw UI is nog beter.
[..]
Ik weet niet of er pics van zijn, zag hij tijdens Ajax - PSV.
Of het was zijn moeder.
Wat moeten we hiermee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)ingen---psv-3-0.html
SUKSUKSUKSUK
Deed hij dat nog maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wat een dikke pad . bakt hij pizzas ?
Sowieso.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan was Zlatan nog bij ons en wonnen we de Uefa Cup
toch wel knap multi miljonair worden van 1 spelerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan was Zlatan nog bij ons en wonnen we de Uefa Cup
Ik waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan had je wel een ander gehad die hetzelfde doet
Hij begeleidt ook die SSer van Philipsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:49 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
toch wel knap multi miljonair worden van 1 speler
Idd, met Vertonghen, Zlatan, Sneijder, vdV, Maxwell, Chivu, Suarezquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef BrokenArrow het volgende:
zonder al die transfers hadden we nu wel een goed team gehad ja
En die ene die naar Ajax komt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hij begeleidt ook die SSer van Philips
Als het 2003/2004 team langer bleef hadden we gewoon de CL gewonnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd, met Vertonghen, Zlatan, Sneijder, vdV, Maxwell, Chivu, Suarez
als johan cruijf nog 20 was ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als het 2003/2004 team langer bleef hadden we gewoon de CL gewonnen.
Wat als Van der Vaart de bal iets langer bij zich gehouden in de kwartfinale tegen de latere toernooi winnaar AC Milan... als als als.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als het 2003/2004 team langer bleef hadden we gewoon de CL gewonnen.
Met jou als trainer zullen we van 2011 tot 2050 kampioen zijn. Jammer dat jij het niet wil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als Finidi, Kanu , Davids etc bleven waren we van 96 tot 2004 kampioen
eigenlijk raar dat ie voor 5 miljoen naar hsv is gegaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat als Van der Vaart de bal iets langer bij zich gehouden in de kwartfinale tegen de latere toernooi winnaar AC Milan... als als als.
Blijft mooi dat speculeren dat CL seizoen zou ik niet meer vergeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat als Van der Vaart de bal iets langer bij zich gehouden in de kwartfinale tegen de latere toernooi winnaar AC Milan... als als als.
met mij als trainer worden al die mannetjes toch sad en gaan ze random spelers kapotschoppenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met jou als trainer zullen we van 2011 tot 2050 kampioen zijn. Jammer dat jij het niet wil.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met mij als trainer worden al die mannetjes toch sad en gaan ze random spelers kapotschoppen
Dramatisch seizoen + de kwestie kunnen hij en Sneijder op 1 middenveld spelen waardoor hij op de bank terecht kwam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
eigenlijk raar dat ie voor 5 miljoen naar hsv is gegaan
En ineens speelde hij bij Interquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blijft mooi dat speculeren dat CL seizoen zou ik niet meer vergeten.
[ afbeelding ]
o.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met mij als trainer worden al die mannetjes toch sad en gaan ze random spelers kapotschoppen
Weet nog hoe boos ik was toen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dramatisch seizoen + de kwestie kunnen hij en Sneijder op 1 middenveld spelen waardoor hij op de bank terecht kwam.
[..]
En ineens speelde hij bij Inter
Ik kan me die wedstrijd tegen arsenal nog goed herinnerenquote:
Voetbalzone is geen legitieme bronvermeldingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170208
Hij vroeg om een bron over een lege post na een getypt bericht in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voetbalzone is geen legitieme bronvermelding
quote:Ajax akkoord met Heerenveen over Assaidi
Oussama Assaidi (23) kan zijn carrière voortzetten bij Ajax. De Amsterdamse club bereikte mondeling overeenstemming met SC Heerenveen over de afkoopsom van het één jaar doorlopende contract van de vleugelaanvaller. "Ik heb een kop koffie gedronken met Marc Overmars, maar afgesproken niet inhoudelijk op het gesprek in te gaan”, hulde technisch directeur Johan Hansma van de Friese club zich toch nog in stilzwijgen.
Ajax moet nog wel een akkoord bereiken met Assaidi, die zondag tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal op uitnodiging van PSV’er Luciano Narsingh aanwezig was in de Amsterdam ArenA. Twee dagen later voerde zijn zaakwaarnemer Mino Raiola op sportpark De Toekomst overleg met directeur voetbalzaken Overmars. Die kreeg door de verkoop van buitenspeler Aras Özbiliz wat extra financiële speelruimte.
Eerdere deals mislukt
Met de verkoop aan Ajax zou SC Heerenveen voorkomen dat de Marokkaanse international na dit seizoen transfervrij het Abe Lenstra Stadion uitloopt. De Friezen sloten eerder al deals met Spartak Moskou en Galatasaray over de afkoopsom van Assaidi, maar zagen de transfers stuklopen op de persoonlijke eisen. Vorig seizoen scoorde Assaidi in 27 competitieduels 10 keer. Volgens de Friezen gaat Assaidi vandaag gewoon mee naar Boekarest voor de return tegen Rapid.
Ik zou liever Maher kopen, maar je hebt wel een puntquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:38 schreef Catch22- het volgende:
Sigthorsson gaat dit seizoen toch geen 40 wedstrijden spelen en de Jong heb je op het middenveld nodig als Jansen weggaat.
Met de transfer van Ozbiliz en de faal van Feyenoord heb je wat extra lucht natuurlijk. Armenteros kost haast niets natuurlijk.
prijskaartje van maher is natuurlijk wel een stuk hoger maar is inderdaad ook een andere type speler.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou liever Maher kopen, maar je hebt wel een punt
Vind ik ook apart. Boerrigter, Fischer en Assaïdi. Ik denk dat die laatste op rechts komt te staan. Aangezien ze eerst voor Narsingh zijn gegaan. Het begint er echter steeds meer op te lijken dat Boerrigter afgeschreven kan worden voor betaald voetbal op hoog niveau. Jammer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:06 schreef TheVulture het volgende:
Wel raar dat ze nu een linksbuiten kopen, zouden ze Boerrigter hebben afgeschreven?
Boerrigter is nog niet afgeschreven maar heeft zelf al aangegeven dat hij dit seizoen ook niet pijnvrij zal zijn, dan is het afwachten hoeveel pijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vind ik ook apart. Boerrigter, Fischer en Assaïdi. Ik denk dat die laatste op rechts komt te staan. Aangezien ze eerst voor Narsingh zijn gegaan. Het begint er echter steeds meer op te lijken dat Boerrigter afgeschreven kan worden voor betaald voetbal op hoog niveau. Jammer.
Ik denk dat de komst van Moisander ook deze week wereldkundig wordt gemaakt. Of er moet nog een konijn in de hoed zitten. Ik ben trouwens niet zo fan van Moisander, maar als Anderlecht, PSV en Ajax hem graag willen hebben moet hij toch kwaliteiten bezitten. Ik vind hem wat langzaam en vind hem wat weinig body hebben voor een centrale verdediger.
Assaidi is juist het voordeel dat hij in principe ook prima op rechts zou kunnen spelen. En Boerrigter zal genoeg wedstrijden missen zodat Assaidi ook nog vaak op links zal spelen. Mocht hij qua salariseisen haalbaar zijn dan juich ik deze transfer echt heel hard toe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:06 schreef TheVulture het volgende:
Wel raar dat ze nu een linksbuiten kopen, zouden ze Boerrigter hebben afgeschreven?
Ik twijfel een beetje aan zijn persoonlijkheid maar zeker een goeie voetballerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Assaidi is juist het voordeel dat hij in principe ook prima op rechts zou kunnen spelen. En Boerrigter zal genoeg wedstrijden missen zodat Assaidi ook nog vaak op links zal spelen. Mocht hij qua salariseisen haalbaar zijn dan juich ik deze transfer echt heel hard toe.
Assaidi spreekt zelf ook vloeiend Nederlands.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:08 schreef TIM-846 het volgende:
Beter dan niets Assaidi. Maar voor op rechts had ik toch liever Narsingh gezien. Zelfs voor een miljoentje extra. Dis is beter, minder egoïstisch en een Nederlander. Ook dat is fijn!
Assaidi past meer bij de Ajax voetbal stijlquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:08 schreef TIM-846 het volgende:
Beter dan niets Assaidi. Maar voor op rechts had ik toch liever Narsingh gezien. Zelfs voor een miljoentje extra. Dis is beter, minder egoïstisch en een Nederlander. Ook dat is fijn!
Ik heb hem eigenlijk nog nooit op rechts zien spelen. In theorie zou hij daar heel goed moeten kunnen spelen, maar heeft hij daar daadwerkelijk ooit gespeeld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Assaidi is juist het voordeel dat hij in principe ook prima op rechts zou kunnen spelen. En Boerrigter zal genoeg wedstrijden missen zodat Assaidi ook nog vaak op links zal spelen. Mocht hij qua salariseisen haalbaar zijn dan juich ik deze transfer echt heel hard toe.
Ik heb hetzelfde. Beetje een rare snuiter. Ook apart dat hij er persoonlijk niet uitgekomen is met Galatasary en Moskou. Lijkt me dat die meer betalen dan Ajax.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje aan zijn persoonlijkheid maar zeker een goeie voetballer
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje aan zijn persoonlijkheid maar zeker een goeie voetballer
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:08 schreef TIM-846 het volgende:
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk nog nooit op rechts zien spelen. In theorie zou hij daar heel goed moeten kunnen spelen, maar heeft hij daar daadwerkelijk ooit gespeeld?
Hij wil graag in Nederland blijven nadat zijn vader is overleden. Ik denk dat ze er wel uitkomen.quote:[..]
Ik heb hetzelfde. Beetje een rare snuiter. Ook apart dat hij er persoonlijk niet uitgekomen is met Galatasary en Moskou. Lijkt me dat die meer betalen dan Ajax.
Als dit niet doorgaat. Dan maakt Mino gewoon zijn spelers kapot.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is er nog niet... met Mino weet je het nooit
Nee hoor, aangezien je altijd wel weer ergens belandt. Met Mino (ook al is het eensmerige rat) ben je gewoon bijna altijd verzekerd van een goede deal geldtechnisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dit niet doorgaat. Dan maakt Mino gewoon zijn spelers kapot.
Uiteindelijk beslist de speler maar ook de club, ik neem hem dan ook niet kwalijk dat hij financieel het onderste uit de kan wil.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:30 schreef Catch22- het volgende:
Lukoki wordt ingezet als ruilmiddel bij Armenteros.
Winst in groepfase CL = 800.000quote:Voor het nieuwe seizoen mag men in de hoofdstad opnieuw rekenen op alle premies. Ajax strijkt naar verwachting een deelnamebonus van 3,9 miljoen euro op en krijgt ook 3,3 miljoen euro van de UEFA voor het spelen van zes groepsduels. Afhankelijk van winst, gelijkspel en verlies in de groepsfase komt daar nog geld bij. Omdat Ajax de enige Nederlandse afgevaardigde was cashte men vorig seizoen voor 7,6 miljoen euro aan marketinggelden.
Boerrigter is toch weer snel geblesseerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Assaidi moet dan op rechts gaan spelen komend seizoen neem ik aan?
Zou zonde zijn om Boerrigter uit de basis te halen.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef TheClown1 het volgende:
Ik verwacht weinig van Boerrigter. Ik denk dat Assaidi daar komt te spelen en af en toe Fisher mag meedoen. Fisher moet je rustig brengen, is mijn mening.
quote:De Boer is 'eerlijk geweest': 'Het is aan Theo hoe hij daar mee omgaat'
Frank de Boer is inmiddels anderhalf jaar trainer van Ajax en mocht al tweemaal de landstitel vieren met zijn club. Toch is tot nu toe niet alles vlekkeloos gegaan. Al van meet af aan was er de moeizame relatie met Mounir El Hamdaoui, die deze zomer eindelijk verkocht werd aan Fiorentina. Bovendien stelde De Boer vorig seizoen Theo Janssen lange tijd op als defensieve middenvelder en dreigt er ook nu onrust rond de middenvelder.
De 'fouten' die De Boer tot nog toe maakte zijn begrijpelijk, gezien zijn onervarenheid als proftrainer. De oud-verdediger beaamt in Voetbal International dat hij eigenlijk nog maar net komt kijken. “Ik ben nog steeds een rookie”, geeft hij aan. De Boer legt nog eens uit hoe de zaak-El Hamdaoui ontstond. De Marokkaanse spits gedijde goed onder Martin Jol, maar toen die in december 2010 wegging liep het snel mis.
De Boer trad vlak voor een zware uitwedstrijd tegen AC Milan in de Champions League aan bij Ajax. “Vooraf heb ik bewust niet individueel met spelers gesproken, omdat ik vond dat iedereen op hetzelfde punt moest beginnen. Pas tijdens de wedstrijdbespreking vertelde ik dus dat Mounir op de bank zou zitten. Hij vond dat ik hem dat in een eerder stadium persoonlijk had moeten zeggen”, geeft De Boer te kennen.
De hoofdtrainer zegt begrip te hebben voor El Hamdaouis standpunt van toen, maar had graag gezien dat de spits zich er na verloop van tijd overheen had gezet. Daarom gaf De Boer hem uiteindelijk 'de rode kaart' en was hij niet meer welkom bij de A-selectie. Bang dat eenzelfde probleem zich voordoet rond Janssen, lijkt de coach niet. De ervaren schakel zal komend seizoen niet alles spelen. “Ik weet hoe Theo in elkaar zit en hij weet hoe ik het groepsproces bewaak. Ik heb Theo eerlijk gezegd dat er dit seizoen wedstrijden kunnen komen waarin hij op de bank zit. Het is aan hem hoe hij daar mee omgaat.”
Volgens het AD wil Ajax Jody gebruiken in het gevecht met Heracles om Sammy Armenterosquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Er zullen na de komst van Assaidi toch twee flankspelers moeten afvloeien - één als het echt einde oefening is voor Boerrigter - en dat zullen Sulejmani (als hij niet verlengt), Lukoki (die profijt kan hebben van verhuur) of Ebecillio (onderaan de pikorde geraakt) zijn.
Oussama dus vanaf Linksquote:Door de zwakke gesteldheid van Kolbeinn Sigthorsson en Derk Boerrigter vorig seizoen haalt Ajax deze transferperiode extra aanvallers. Dat geeft de oefenmeester van Ajax toe in het weekblad. De problemen zijn er nog steeds met Boerrigter. 'Ik denk dat Derk ermee zal moeten leren leven dat hij af en toe pijn heeft', zegt De Boer.
'We zijn meerdere aanvallers langdurig kwijt geweest door blessures vorig seizoen, dat moet je kunnen opvangen. Als we ervan overtuigd zouden zijn dat Derk dit seizoen dertig wedstrijden gaat spelen, waren we minder actief geweest op de transfermarkt. We hebben vorig seizoen kunnen zien hoe belangrijk het is blessures op te kunnen vangen.'
VI (papieren versie)
Dat betwijfel ik. Een echte buitenspeler heeft Ajax niet meer. Narsingh zou dat wel zijn, Boerrigter is het ook, maar die is om de haverklap geblesseerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Assaidi past meer bij de Ajax voetbal stijl
Hij is beter in de kleine ruimte dan Narsingh en dat is bij Ajax 9 van de 10 keer het geval voorin, Narsingh is meer een speler voor de ruimte (met counters)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Een echte buitenspeler heeft Ajax niet meer. Narsingh zou dat wel zijn, Boerrigter is het ook, maar die is om de haverklap geblesseerd.
Hele interviewquote:Sigthórsson kan 'eindelijk' tegen AZ spelen en sluit zomerse transfer uit
Kolbeinn Sigthórsson moest vorig seizoen alle ontmoetingen tussen Ajax en zijn oude club AZ aan zich voorbij laten gaan. De IJslandse spits stond door een vermoeidheidsbreukje maanden aan de kant en kon Ajax daardoor niet helpen. In oktober werd het 2-2 in Amsterdam, in de vierde bekerronde 2-3 in dezelfde stad en de return in de competitie eindigde in Alkmaar onbeslist (1-1). Komend weekend kan Sigthórsson zelf ook eindelijk spelen.
“Ik heb vorig seizoen drie wedstrijden tegen AZ gemist, daarom is het nu tijd om vanaf het begin te starten”, laat Sigthórsson woensdag weten. De ontmoeting met de Alkmaarders is voor hem 'natuurlijk' speciaal, zegt hij op de clubwebsite. “Ik heb daar vier jaar gespeeld en heb goede en minder goede tijden meegemaakt. Met Johánn Berg Gudmundsson heb ik nog steeds goed contact en we zien elkaar geregeld. Ik ken hem al vanaf mijn vierde. We speelden in IJsland vaak één-tegen-één op straat.”
Sigthórsson weet dat AZ in de achterliggende maanden al aardig wat belangrijke schakels verloor: Brett Holman, Rasmus Elm, Simon Poulsen en ook Charlison Benschop. “AZ raakt altijd spelers kwijt, maar toch hebben ze elk jaar weer een goede ploeg. Ik vind het ook knap dat ze vorig seizoen vierde werden en tot het einde meededen. We hadden problemen met AZ, dat kwam omdat zij ons spel kennen en fysiek sterk zijn.”
De 22-jarige Sigthórsson scoorde vorig seizoen zeven keer in de veertien wedstrijden die hij, voor en na zijn enkelblessure, nog mee kon doen bij Ajax. Hij hoopt nu op een pijnvrij seizoen en voor het derde jaar op rij succes voor zijn club. Bezig met een transfer is Sigthórsson naar eigen zeggen helemaal niet. De aanvaller werd deze zomer veelvuldig genoemd in Italië. “Ik ben net bij Ajax, dus waarom zou ik weg moeten?”, vraagt hij zich echter af.
Of Marcje laat het weer afketsen op een paar ton...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Assaidi toch ook gewoon als je hem op rechts zet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Een echte buitenspeler heeft Ajax niet meer. Narsingh zou dat wel zijn, Boerrigter is het ook, maar die is om de haverklap geblesseerd.
quote:Nieuw beleid Ajax brengt oponthoud bij transfer Assaidi
08/08/2012 12:33
Ajax en SC Heerenveen willen een akkoord over de transfersom van Oussama Assaidi nog niet officieel bevestigen, maar van een persoonlijke overeenkomst met de vleugelaanvaller is in elk geval nog geen sprake.
'Er zijn verschillende clubs geïnteresseerd in Oussama en Ajax is het meest concreet', zegt Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Assaidi. De Amsterdamse club hoopt de aanvaller, wiens contract in Heerenveen volgend jaar afloopt, op korte termijn binnen te halen.
Raiola: 'Er is veel contact tussen de betrokken partijen, maar we zullen het nog goed over de voorwaarden moeten hebben. Ajax is op financieel gebied een nieuwe weg ingeslagen, dat hebben we onlangs nog kunnen zien bij de onderhandelingen over Luciano Narsingh. We moeten kijken of daar een mouw aan te passen is.'
In afwachting van verdere ontwikkelingen is Assaidi vandaag met SC Heerenveen naar Roemenië vertrokken. De ploeg van Marco van Basten speelt donderdag tegen Rapid Boekarest de return in de derde voorronde van de Europa League. (Simon Zwartkruis)
Marcje heeft salarisstressquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Of Marcje laat het weer afketsen op een paar ton...
'Een echte buitenspeler', daar word ik altijd zo moe van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zou die al een alternatief hebben ? of laat hij dit een maand voortmodderen ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Marcje heeft salarisstress
Vraag het me niet. Mijn blik op de kamer van Overmars is klein. Of ik moet met een verrekijker in een boom gaan hangen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zou die al een alternatief hebben ? of laat hij dit een maand voortmodderen ?
Klopt het ook dat ze maar 2.7 miljoen hebben voor een verdediger ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het me niet. Mijn blik op de kamer van Overmars is klein. Of ik moet met een verrekijker in een boom gaan hangen.
Maar zou weer wat zijn als het op salaris net niet rond komt
Waarom vraag je het aan mij.. Ik weet het nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Klopt het ook dat ze maar 2.7 miljoen hebben voor een verdediger ?![]()
![]()
Voordeel is dat hij in NL wil blijven, de enige club waar hij zich kan verbeteren (ook financieel ) is Ajax dus ik zie het nog wel rondkomenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef 16meter het volgende:
komt niet rond op salaris, let maar op
en terecht. geen hebzuchtige marokkanen meer aantrekken
je niet onder druk laten zetten door vieze, vette, louche zaakwaarnemers
dan maar een overgangsjaartje
Volgens mij kan je dat lezen in dat blaadje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het aan mij.. Ik weet het niet
Ik zal het vanmiddag even rustig doorlezen dat interviewtje met Frank.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat lezen in dat blaadje.
en dan staat er ook dat Drank het nog ziet zitten in Blind![]()
Op salaris niet rondkomen vind ik een sterker argument dan op 2 ton of zo. Want als ze Assaidi meer salaris willen betalen, dan gaan andere spelers die vinden dat ze minimaal even goed zijn, ook te zeuren over salaris. Denk aan Suljemani, vdWiel, Anita en alle spelers die de komende 2 jaar een nieuw contract moeten gaan tekenen. Ik zou ook gaan klagen als mijn collega ineens 20% meer gaat verdienen dan ik, terwijl onze kennis en kunde gelijk is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het me niet. Mijn blik op de kamer van Overmars is klein. Of ik moet met een verrekijker in een boom gaan hangen.
Maar zou weer wat zijn als het op salaris net niet rond komt
Komt wel rond. Schijn dat zijn vader net is overleden. Daarom wil hij in NL blijven. Ajax is de enige optie. Hij neemt met minder genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef 16meter het volgende:
RUslandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Het gebeurt dan ook bijna nooit dat zo'n bedrag in 1 keer wordt betaald.
Spanje, nadat je na 5 jaar wachten een rechtzaak heb aangespannen. Al is het zelfs dan nog geen zekerheid als je PSV bent.quote:
De belastingschulden die de clubs daar hebben, Barcelona geloof ik 400 miljoenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanje, nadat je na 5 jaar wachten een rechtzaak heb aangespannen. Al is het zelfs dan nog geen zekerheid als je PSV bent.
maar dan kan een nieuwe aankoop toch ook in termijnen worden betaaldquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Het gebeurt dan ook bijna nooit dat zo'n bedrag in 1 keer wordt betaald.
Buitenlandse competities hebben meer aanzien en status en doen hier dus nog aan mee, Ajax niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
maar dan kan een nieuwe aankoop toch ook in termijnen worden betaald
Ik weet niet. Op dit moment is Ajax de grote vis in Nederland en ze hopen verandering teweeg te brengen in die transfergekte door de poot stijf te houden. Maar het resultaat kan zijn dat alle interessante spelers in de Eredivisie naar PSV vertrekken omdat die wel willen dokken. En als PSV er succes mee behaalt dan kunnen ze die prijzen ook blijven betalen uit Champions League inkomsten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef 16meter het volgende:
Alle Belgen zijn dom.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef 16meter het volgende:
wat een feest met Daley in de CLquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal even citeren
Simon Zwartkruis vraagt:
De transfersom van Jan Vertonghen wordt door Tottenham in drie jaar termijnen van 2.7 mil euro betaald, met zulke bedragen is het toch ondoenlijk om een waardige vervanger aan te trekken
''Dat maakt het inderdaad lastig. Maar vergeet niet dat het crisis is, er zijn tegenwoordig weinig clubs die grote transfersommen in een klap betalen. We moeten dus inventief zijn. En goed moeten kijken naar de ontwikkeling van onze eigen spelers. Als je naar de opvolging van Jan kijkt: voor Daley is dit de kans. Verhuur is voor een speler van zijn leeftijd geen optie meer. Of hij grijpt nu zijn kans en tekent een nieuw contract, óf hij gaat weg als zijn huidige contract volgend jaar afloopt. Het zou nu heel makkelijk zijn Daley te veroordelen vanwege die pot tegen PSV. Vorig seizoen heeft hij Jan diverse keren prima vervangen. Bovendien is hij heel bewust en professioneel met zijn eigen ontwikkeling bezig, meer dan voorig jaar. En we moeten realistisch zijn: ook als we het geld voor Vertonghen volledig tot onze beschikking was, dan had het ook onmogelijk geweest een nieuwe Jan te halen.
Met Mudoch? Zeker weten ja, miljoen of 6.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef Smoofie het volgende:
Maar krijgt Ajax nu ook al niet meer geld?
voor dat geld zeg ik mijn EL wel opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Catch22- het volgende:
Ajax, PSV en Twente verdelen 50% van het tvgeld en de rest van de clubs de rest.
Ik twijfel of het wat wordt met Fox. In DLD betaal je 50 euro in de maand, alleen voor voetbal. In NL zal het wel minder zijn.
Ik ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor dat geld zeg ik mijn EL wel op
DLD?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Catch22- het volgende:
Ajax, PSV en Twente verdelen 50% van het tvgeld en de rest van de clubs de rest.
Ik twijfel of het wat wordt met Fox. In DLD betaal je 50 euro in de maand, alleen voor voetbal. In NL zal het wel minder zijn.
Machtigste sowieso. Gezondste weet ik niet, richting Rusland zijn er landjes als Estland (noem nu even een willekeurige) waar hun economie echt gigantisch aan het groeien zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duitsland. Maar Duitsland is momenteel toch het gezondste land van Europa?
Ik heb laatst gezien dat Duitsland momenteel zich qua economie goed ontwikkelt. Zijn veel banen bijgekomen. Waar wij banen moeten schrappen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Machtigste sowieso. Gezondste weet ik niet, richting Rusland zijn er landjes als Estland (noem nu even een willekeurige) waar hun economie echt gigantisch aan het groeien zijn.
Je moet ons dan ook niet vergelijken met Duitslandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb laatst gezien dat Duitsland momenteel zich qua economie goed ontwikkelt. Zijn veel banen bijgekomen. Waar wij banen moeten schrappen.
Stijn gaat meepraten over economiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb laatst gezien dat Duitsland momenteel zich qua economie goed ontwikkelt. Zijn veel banen bijgekomen. Waar wij banen moeten schrappen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor dat geld zeg ik mijn EL wel op
dan moet je ook never meer zeuren dat een championshipclub meer TV gelden krijgt dan Ajax he?quote:
Ik zeg alleen wat ik heb gezien vriendquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stijn gaat meepraten over economie![]()
.
Duitsland is veruit de grootste economie in Europa. Maar nederland is nog steeds welvarender.
Sky Sports on its own now £25.75 per monthquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[..]
dan moet je ook never meer zeuren dat een championshipclub meer TV gelden krijgt dan Ajax he?
Dat heb je goed gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Training vandaag ging vooral in op het aspect weerstand dus.
Ik zie wel meer dingen goed. Maar dit keer even afgekeken van Ajax.nl, mag het?quote:
Dat heb ik ook en is toch voldoende 30euro voor die 2quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Ik betaal nu ook al bijna 30 euro voor sport 1 én EL. Skysports is sport1 en EL in elkaar.
Ja, maar wat ik bedoel, in engeland betalen ze 30 euro voor skysports, dat is gewoon een normaal bedrag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik ook en is toch voldoende 30euro voor die 2
Vind ik ook. 10 kanalen of meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef Smoofie het volgende:
Zou echt zoveel makkelijker zijn, 1 groot sportkanaal.
Inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef Smoofie het volgende:
Zou echt zoveel makkelijker zijn, 1 groot sportkanaal.
Blindquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Training vandaag ging vooral in op het aspect weerstand dus.
als die geblesseerd is....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Toby wordt dit jaar onze man in de defensie
Tja laten we wel wezen, met Boerrigter en Assaidi stel je natuurlijk altijd Assaidi op. Özbiliz is waarschijnlijk al weg. Ebecilio kan nu ook weg en Lukoki kun je verhuren. Ebecilio en Özbiliz halen het gewoon niet, Lukoki kun je net zoals Castillion verhuren en hopen dat het wat wordt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:06 schreef TheVulture het volgende:
Ligeon zal vast wel zijn best doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en op rechtsback die ongemotiveerde gast
hij heeft op dit moment niks beters behlve denzwil die nog jong isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
Blind is ook gewoon te klein.
Hij kan het niveau niet aan.
Iedereen ziet dat, behalve Frankie
quote:'TV-deal FOX is goed voor Ajax'
FOX International Channels (FIC) sluit zich aan bij Eredivisie Media & Marketing CV (EMM). Het mediabedrijf verwerft een 51 procent belang in EMM. Het voorstel daartoe is unaniem aangenomen door de 18 Eredivisieclubs, de KNVB en Endemol. Door het bestaande succes van Eredivisie Live te koppelen aan de internationale kennis, ervaring en het netwerk van FIC op het gebied van sportzenders, willen de twee partijen de Nederlandse voetbalfans een nog betere beleving bieden.
EMM is het mediabedrijf dat in 2008 werd opgericht door de Eredivisie clubs en Endemol. Binnen de onderneming worden de collectieve media- en sponsorrechten geëxploiteerd namens, en ten behoeve van, de 18 Eredivisieclubs. EMM is vooral bekend vanwege de exploitatie van TV-zender Eredivisie Live. Fox International Channels is in Nederland actief met de TV-zender National Geographic Channel en de digitale zenders 24Kitchen, Nat Geo Wild en FOXlife. De samenwerking vindt plaats onder voorbehoud van goedkeuring door de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMA).
Wat betekent deze nieuwe tv-deal voor Ajax?
Henri van der Aat (commercieel directeur Ajax): ,,Het is een goede deal, maar we moeten het niet overdrijven. We komen iets dichter bij Engeland, maar het is nog lang niet genoeg om financiële aansluiting bij de Europese top te krijgen. Toch is dit absoluut een stap in de goede richting. We hadden een overeenkomst tot 2017, maar door de nieuwe deal met Fox zijn we nu tot 2025 verzekerd van inkomsten. Bovendien laat het zien dat we het met Eredivisie Live goed hebben gedaan.”
De tv-deal met Fox loopt tot 2025. De samenvattingen blijven op het open net te zien.
Hoe groot is het verschil met Engeland op tv-gebied?
,,Een laag geklasseerde club uit de Premier League, zo hebben ze mij bij Norwich City verteld, krijgt 42 miljoen pond uit de tv-pot in Engeland. Volgend jaar wordt dat kennelijk zelfs 62 miljoen pond. Als je dat bedrag door vijf deelt (op basis van het verschil in inwonersaantal tussen Engeland en Nederland, red.) zou een club uit de onderste regionen van de Eredivisie op zo’n twaalf miljoen euro moeten komen. En dat is het bij lange na nog niet.”
Blijven de samenvatting op het open net te zien?
,,Ja, ook in de nieuwe deal blijven de samenvattingen op het open net te zien. Dat is een wettelijke bepaling. En of dat dan in de toekomst de NOS zal blijven of een andere zender wordt, zullen we moeten afwachten. Maar het belangrijkste is: de samenvattingen blijven op het open net te zien.”
Zitten er nog meer voordelen voor Ajax aan de deal met Fox?
,,Internationaal gezien is deze deal ook belangrijk voor Ajax. Dankzij het internationale netwerk van Fox zal de Eredivisie nog meer zichtbaar in het buitenland worden. Dat is uiteraard ook goed voor ons. Het gaat niet alleen om geld, maar ook om onze zichtbaarheid in het buitenland. Ook dat is belangrijk voor een club als Ajax. Het vergroot onze mogelijkheden buiten Nederland.”
Wat gaan de supporters er verder van merken?
,,Door de samenwerking met zo’n grotere partij ontstaan er op tv-gebied meer mogelijkheden. In potentie is er daardoor kans op een betere productie. Ze kunnen ook andere rechten kopen, waardoor de uitstraling van de kanalen omhoog gaat. Bovendien kunnen we dankzij een wereldwijd erkende partij als Fox veel meer kanalen bedienen, ook online. Hierdoor kunnen we gemakkelijker mee met veranderd kijkgedrag van de supporter. Je zou het dus een win-winsituatie kunnen noemen. Zowel voor de clubs, als voor de fans.”
FOX International Channels
FOX International Channels (FIC) Benelux exploiteert National Geographic Channel en de digitale zenders 24Kitchen, Nat Geo Wild en FOXlife in de Benelux. FOX International Channels is de internationale multimedia tak van News Corporation. FIC ontwikkelt, produceert en exploiteert ruim 350 eigen nieuws-, sport-, film- en entertainmentkanalen in Latijns-Amerika, Europa, Azië en Afrika, in 37 talen. Deze kanalen en gerelateerde mobiele en HD-extensies bereiken wereldwijd ruim 1,1 miljard huishoudens. FIC heeft de ambitie hoge kwaliteit te leveren aan zijn wereldwijde gebruikers. FIC verwerft, ontwikkelt en (co)produceert scripted en non-scripted televisieprogramma’s voor digitale platforms, waaronder de populaire en voor een Golden Globe genomineerde serie The Walking Dead. FIC beheert vier productiestudio’s in de hele wereld en is verantwoordelijk voor de creatie van honderden televisie-uren.
www.foxinternationalchannels.nl
Groot deel van het abo geld krijgen de TV providers momenteel. Fox zal wel meer druk kunnen uitoefenen op deze providers zodat ze EL meer krijgt en de providers minder. Of de Providers gaan de prijzen omhoog doen maar dat zal Fox niet leuk vinden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hopelijk blijven de prijzen nog wel normaal
Zie liever Janssen dan De Jong.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef snellehenk het volgende:
Hoe ziet jullie ideale opstelling op het moment eruit?
...Boerrigter - Sightorsson - Assaidi
.........De jong ........... - ........Eriksen
...............................Anita
Boilesen - Van Rhijn - Alderweireld - Van der Wiel
. ............................ Vermeer
Waar dus sowieso nog een CV moet worden aangetrokken.
dat kan ook nog idd, en dan De Jong afwisselen met Sightorssonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zie liever Janssen dan De Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |