Past beter bij ons dan Narsingh.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb Assaidi liever niet, maar goed vertrouw op Frank.
http://ajax1.nl/archief/u(...)ert-drie-miljoen-op/quote:Ajax hoeft de Nederlandse Market Pool nu namelijk niet te delen met Feyenoord. Vorig jaar bedroeg de totale Nederlandse Market Pool 7,6 miljoen euro. Dit betekent overigens niet dat het bereiken van de Champions League door Feyenoord een meevaller is van 3,8 miljoen. De kampioen krijgt van de UEFA namelijk automatisch meer geld uit de televisiepool dan de nummer twee. De werkelijke meevaller bedraag daarom ongeveer drie miljoen euro.
Ik kan ook prima overweg op de wc hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Idd.
Assaidi kan ook veel in de kleine ruimte.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan ook prima overweg op de wc hoor.
En een vriendje van Handdoek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is een Amsterdammer die wilt niets liever.
Narsingh de Amsterdammer fapt op Philipsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is een Amsterdammer die wilt niets liever.
Narsingh de Amsterdammer fapt op geld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Narsingh de Amsterdammer fapt op Philips
Omdat Overmars hem uiteindelijk niet wou kopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Heeft nu al zijn lampen vervangen in huis door Philips, ook een Philips TVquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Overmars denkt dat ie nog steeds bij Go Ahead zitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat Overmars hem uiteindelijk niet wou kopen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat zijn vader dood is
Dat hoop ik maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Lekker boeiend![]()
Zo'n enorm kul argument
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |