Ja, maar PSV komt er financieel nog wel achter hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja die 3 miljoen die Ajax bood was al aan de ruime kant. Ik geloof dat PSV uiteindelijk 4.1 miljoen heeft betaald. Echt hoor, waar halen ze toch het geld vandaan, vier jaar geen CL, forse lening van de gemeente en toch nog fors kunnen kopen
Hoe weet je dit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax zit op 3,1 miljoen. Het is echt niet zo dat ze er op 200.000 niet uitkomen.
ik denk dat hij 30 miljoen wil verdienen maar of hij dat krijgt..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef BrokenArrow het volgende:
ik denk dat assaidi ook wel 1.5 miljoen wil verdienen
okquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef BrokenArrow het volgende:
Ajax koopt alle blessuregevoelige spelers in Nederland op
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef BrokenArrow het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef BrokenArrow het volgende:
Boerrigter vaak geblesseerd omdat hij toevallig een (ernstige) blessure aan zijn rug had? Daarvoor kon hij het altijd prima belopen. En hoe vaak is Assaidi vorige seizoenen geblesseerd dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Siggy, Boerrigter en Aissadi allemaal vaak geblesseerd
Oh, 3 maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Siggy, Boerrigter en Aissadi zijn allemaal vaak geblesseerd
Assaidi is nog niet gekocht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Dat zijn wel de laatste drie die in nl zijn gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |