abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115279777
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als dit niet doorgaat. Dan maakt Mino gewoon zijn spelers kapot.
Nee hoor, aangezien je altijd wel weer ergens belandt. Met Mino (ook al is het eensmerige rat) ben je gewoon bijna altijd verzekerd van een goede deal geldtechnisch.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:25:07 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115280006
quote:

[..]

Uiteindelijk beslist de speler maar ook de club, ik neem hem dan ook niet kwalijk dat hij financieel het onderste uit de kan wil.
pi_115280116
Assaidi, Boerrigter, Sana, Fischer en Lukoki voor de flanken. Zouden Ebecillio en Sulejmani nog vertrekken?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:30:44 #204
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_115280126
Lukoki wordt ingezet als ruilmiddel bij Armenteros.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_115280151
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:30 schreef Catch22- het volgende:
Lukoki wordt ingezet als ruilmiddel bij Armenteros.
^O^ *O*
pi_115280160
Marc begint echt op gang te komen lijkt 't
pi_115280237
jah hy moest zyn draai vinde eerst
pi_115280282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:34 schreef 16meter het volgende:
jah hy moest zyn draai vinde eerst
Hij is eerst yogalessen gaan volgen voor hij goed zijn draai kon vinden
pi_115280313
Even tussendoor als het voor niemand nog duidelijk is
quote:
Voor het nieuwe seizoen mag men in de hoofdstad opnieuw rekenen op alle premies. Ajax strijkt naar verwachting een deelnamebonus van 3,9 miljoen euro op en krijgt ook 3,3 miljoen euro van de UEFA voor het spelen van zes groepsduels. Afhankelijk van winst, gelijkspel en verlies in de groepsfase komt daar nog geld bij. Omdat Ajax de enige Nederlandse afgevaardigde was cashte men vorig seizoen voor 7,6 miljoen euro aan marketinggelden.
Winst in groepfase CL = 800.000
Gelijkspel = 400.000
verlies = 200.000
pi_115280516
Assaidi moet dan op rechts gaan spelen komend seizoen neem ik aan?
Zou zonde zijn om Boerrigter uit de basis te halen.
pi_115280542
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Assaidi moet dan op rechts gaan spelen komend seizoen neem ik aan?
Zou zonde zijn om Boerrigter uit de basis te halen.
Boerrigter is toch weer snel geblesseerd. :N
pi_115280667
Ik verwacht weinig van Boerrigter. Ik denk dat Assaidi daar komt te spelen en af en toe Fisher mag meedoen. Fisher moet je rustig brengen, is mijn mening.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_115280690
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef TheClown1 het volgende:
Ik verwacht weinig van Boerrigter. Ik denk dat Assaidi daar komt te spelen en af en toe Fisher mag meedoen. Fisher moet je rustig brengen, is mijn mening.
Dat denk ik ook
pi_115280928
Anita is ook naar Raiola toe :(
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_115282116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:58 schreef Chase_Utley het volgende:
Anita is ook naar Raiola toe :(
Crackory van der Wiel ook
pi_115282651
quote:
De Boer is 'eerlijk geweest': 'Het is aan Theo hoe hij daar mee omgaat'

Frank de Boer is inmiddels anderhalf jaar trainer van Ajax en mocht al tweemaal de landstitel vieren met zijn club. Toch is tot nu toe niet alles vlekkeloos gegaan. Al van meet af aan was er de moeizame relatie met Mounir El Hamdaoui, die deze zomer eindelijk verkocht werd aan Fiorentina. Bovendien stelde De Boer vorig seizoen Theo Janssen lange tijd op als defensieve middenvelder en dreigt er ook nu onrust rond de middenvelder.

De 'fouten' die De Boer tot nog toe maakte zijn begrijpelijk, gezien zijn onervarenheid als proftrainer. De oud-verdediger beaamt in Voetbal International dat hij eigenlijk nog maar net komt kijken. “Ik ben nog steeds een rookie”, geeft hij aan. De Boer legt nog eens uit hoe de zaak-El Hamdaoui ontstond. De Marokkaanse spits gedijde goed onder Martin Jol, maar toen die in december 2010 wegging liep het snel mis.
De Boer trad vlak voor een zware uitwedstrijd tegen AC Milan in de Champions League aan bij Ajax. “Vooraf heb ik bewust niet individueel met spelers gesproken, omdat ik vond dat iedereen op hetzelfde punt moest beginnen. Pas tijdens de wedstrijdbespreking vertelde ik dus dat Mounir op de bank zou zitten. Hij vond dat ik hem dat in een eerder stadium persoonlijk had moeten zeggen”, geeft De Boer te kennen.

De hoofdtrainer zegt begrip te hebben voor El Hamdaouis standpunt van toen, maar had graag gezien dat de spits zich er na verloop van tijd overheen had gezet. Daarom gaf De Boer hem uiteindelijk 'de rode kaart' en was hij niet meer welkom bij de A-selectie. Bang dat eenzelfde probleem zich voordoet rond Janssen, lijkt de coach niet. De ervaren schakel zal komend seizoen niet alles spelen. “Ik weet hoe Theo in elkaar zit en hij weet hoe ik het groepsproces bewaak. Ik heb Theo eerlijk gezegd dat er dit seizoen wedstrijden kunnen komen waarin hij op de bank zit. Het is aan hem hoe hij daar mee omgaat.”
pi_115282897
Er zullen na de komst van Assaidi toch twee flankspelers moeten afvloeien - één als het echt einde oefening is voor Boerrigter - en dat zullen Sulejmani (als hij niet verlengt), Lukoki (die profijt kan hebben van verhuur) of Ebecillio (onderaan de pikorde geraakt) zijn.
pi_115282980
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Er zullen na de komst van Assaidi toch twee flankspelers moeten afvloeien - één als het echt einde oefening is voor Boerrigter - en dat zullen Sulejmani (als hij niet verlengt), Lukoki (die profijt kan hebben van verhuur) of Ebecillio (onderaan de pikorde geraakt) zijn.
Volgens het AD wil Ajax Jody gebruiken in het gevecht met Heracles om Sammy Armenteros
pi_115283022
quote:
Door de zwakke gesteldheid van Kolbeinn Sigthorsson en Derk Boerrigter vorig seizoen haalt Ajax deze transferperiode extra aanvallers. Dat geeft de oefenmeester van Ajax toe in het weekblad. De problemen zijn er nog steeds met Boerrigter. 'Ik denk dat Derk ermee zal moeten leren leven dat hij af en toe pijn heeft', zegt De Boer.

'We zijn meerdere aanvallers langdurig kwijt geweest door blessures vorig seizoen, dat moet je kunnen opvangen. Als we ervan overtuigd zouden zijn dat Derk dit seizoen dertig wedstrijden gaat spelen, waren we minder actief geweest op de transfermarkt. We hebben vorig seizoen kunnen zien hoe belangrijk het is blessures op te kunnen vangen.'

VI (papieren versie)
Oussama dus vanaf Links :9~
pi_115283118
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Assaidi past meer bij de Ajax voetbal stijl
Dat betwijfel ik. Een echte buitenspeler heeft Ajax niet meer. Narsingh zou dat wel zijn, Boerrigter is het ook, maar die is om de haverklap geblesseerd.
pi_115283212
En wie staat er zondag centraal achterin? Daley?
Dan vrees ik voor het eerste puntverlies van het seizoen.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:06:44 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115283305
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Een echte buitenspeler heeft Ajax niet meer. Narsingh zou dat wel zijn, Boerrigter is het ook, maar die is om de haverklap geblesseerd.
Hij is beter in de kleine ruimte dan Narsingh en dat is bij Ajax 9 van de 10 keer het geval voorin, Narsingh is meer een speler voor de ruimte (met counters)
pi_115283977
quote:
Sigthórsson kan 'eindelijk' tegen AZ spelen en sluit zomerse transfer uit

Kolbeinn Sigthórsson moest vorig seizoen alle ontmoetingen tussen Ajax en zijn oude club AZ aan zich voorbij laten gaan. De IJslandse spits stond door een vermoeidheidsbreukje maanden aan de kant en kon Ajax daardoor niet helpen. In oktober werd het 2-2 in Amsterdam, in de vierde bekerronde 2-3 in dezelfde stad en de return in de competitie eindigde in Alkmaar onbeslist (1-1). Komend weekend kan Sigthórsson zelf ook eindelijk spelen.

“Ik heb vorig seizoen drie wedstrijden tegen AZ gemist, daarom is het nu tijd om vanaf het begin te starten”, laat Sigthórsson woensdag weten. De ontmoeting met de Alkmaarders is voor hem 'natuurlijk' speciaal, zegt hij op de clubwebsite. “Ik heb daar vier jaar gespeeld en heb goede en minder goede tijden meegemaakt. Met Johánn Berg Gudmundsson heb ik nog steeds goed contact en we zien elkaar geregeld. Ik ken hem al vanaf mijn vierde. We speelden in IJsland vaak één-tegen-één op straat.”

Sigthórsson weet dat AZ in de achterliggende maanden al aardig wat belangrijke schakels verloor: Brett Holman, Rasmus Elm, Simon Poulsen en ook Charlison Benschop. “AZ raakt altijd spelers kwijt, maar toch hebben ze elk jaar weer een goede ploeg. Ik vind het ook knap dat ze vorig seizoen vierde werden en tot het einde meededen. We hadden problemen met AZ, dat kwam omdat zij ons spel kennen en fysiek sterk zijn.”

De 22-jarige Sigthórsson scoorde vorig seizoen zeven keer in de veertien wedstrijden die hij, voor en na zijn enkelblessure, nog mee kon doen bij Ajax. Hij hoopt nu op een pijnvrij seizoen en voor het derde jaar op rij succes voor zijn club. Bezig met een transfer is Sigthórsson naar eigen zeggen helemaal niet. De aanvaller werd deze zomer veelvuldig genoemd in Italië. “Ik ben net bij Ajax, dus waarom zou ik weg moeten?”, vraagt hij zich echter af.
Hele interview
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)-spelen-tegen-AZ.htm
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:36:50 #224
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_115284272
quote:

[..]

Of Marcje laat het weer afketsen op een paar ton...
pi_115284453
quote:

[..]

Assaidi toch ook gewoon als je hem op rechts zet.
pi_115284636
quote:
Nieuw beleid Ajax brengt oponthoud bij transfer Assaidi
08/08/2012 12:33

Ajax en SC Heerenveen willen een akkoord over de transfersom van Oussama Assaidi nog niet officieel bevestigen, maar van een persoonlijke overeenkomst met de vleugelaanvaller is in elk geval nog geen sprake.

'Er zijn verschillende clubs geïnteresseerd in Oussama en Ajax is het meest concreet', zegt Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Assaidi. De Amsterdamse club hoopt de aanvaller, wiens contract in Heerenveen volgend jaar afloopt, op korte termijn binnen te halen.

Raiola: 'Er is veel contact tussen de betrokken partijen, maar we zullen het nog goed over de voorwaarden moeten hebben. Ajax is op financieel gebied een nieuwe weg ingeslagen, dat hebben we onlangs nog kunnen zien bij de onderhandelingen over Luciano Narsingh. We moeten kijken of daar een mouw aan te passen is.'

In afwachting van verdere ontwikkelingen is Assaidi vandaag met SC Heerenveen naar Roemenië vertrokken. De ploeg van Marco van Basten speelt donderdag tegen Rapid Boekarest de return in de derde voorronde van de Europa League. (Simon Zwartkruis)
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Of Marcje laat het weer afketsen op een paar ton...
Marcje heeft salarisstress
pi_115284653
quote:

[..]

'Een echte buitenspeler', daar word ik altijd zo moe van.

Wat is een echte buitenspeler? Dat is een speler die een actie heeft en deze ook durft te gebruiken om een speler voorbij te komen en een voorzet te geven. Alsof Assaidi dat niet kan.

Daarnaast is een buitenspeler van vroeger totaal anders dan een buitenspeler die je tegenwoordig hebt. Vroeger was op snelheid langs een speler gaan en een voorzet geven geweldig. Nu moet een buitenspeler ook naar binnen toe komen en schieten.
★★★
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:47:39 #228
347534 vincerusso
pi_115284691
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

Marcje heeft salarisstress
zou die al een alternatief hebben ? of laat hij dit een maand voortmodderen ?
pi_115284719
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:47 schreef vincerusso het volgende:

[..]

zou die al een alternatief hebben ? of laat hij dit een maand voortmodderen ?
Vraag het me niet. Mijn blik op de kamer van Overmars is klein. Of ik moet met een verrekijker in een boom gaan hangen.
Maar zou weer wat zijn als het op salaris net niet rond komt ;(
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:50:07 #230
347534 vincerusso
pi_115284771
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vraag het me niet. Mijn blik op de kamer van Overmars is klein. Of ik moet met een verrekijker in een boom gaan hangen.
Klopt het ook dat ze maar 2.7 miljoen hebben voor een verdediger ? ;( ;( ;(
pi_115284817
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Klopt het ook dat ze maar 2.7 miljoen hebben voor een verdediger ? ;( ;( ;(
Waarom vraag je het aan mij.. Ik weet het niet ;(
pi_115284822
komt niet rond op salaris, let maar op

en terecht. geen hebzuchtige marokkanen meer aantrekken
je niet onder druk laten zetten door vieze, vette, louche zaakwaarnemers
dan maar een overgangsjaartje
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:54:06 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115284926
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef 16meter het volgende:

Voordeel is dat hij in NL wil blijven, de enige club waar hij zich kan verbeteren (ook financieel ) is Ajax dus ik zie het nog wel rondkomen
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:55:18 #234
347534 vincerusso
pi_115284975
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waarom vraag je het aan mij.. Ik weet het niet ;(
Volgens mij kan je dat lezen in dat blaadje.
en dan staat er ook dat Drank het nog ziet zitten in Blind :') :')
pi_115285025
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:55 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Volgens mij kan je dat lezen in dat blaadje.
en dan staat er ook dat Drank het nog ziet zitten in Blind :') :')
Ik zal het vanmiddag even rustig doorlezen dat interviewtje met Frank.
pi_115285081
Hopelijk zet Frank zondag Sana op rechts. En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien als het kan Assaidi op links :@
pi_115285203
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Op salaris niet rondkomen vind ik een sterker argument dan op 2 ton of zo. Want als ze Assaidi meer salaris willen betalen, dan gaan andere spelers die vinden dat ze minimaal even goed zijn, ook te zeuren over salaris. Denk aan Suljemani, vdWiel, Anita en alle spelers die de komende 2 jaar een nieuw contract moeten gaan tekenen. Ik zou ook gaan klagen als mijn collega ineens 20% meer gaat verdienen dan ik, terwijl onze kennis en kunde gelijk is.

Verder lees ik dat de clubs er al uit zijn (sterk gerucht nog niet officieel bevestigd), dus het ligt dus niet aan die 2 ton op de afkoopsom.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_115285371
quote:

Komt wel rond. Schijn dat zijn vader net is overleden. Daarom wil hij in NL blijven. Ajax is de enige optie. Hij neemt met minder genoeg.

Gaat goed komen :)
pi_115285920
In het interview staat dat het bedrag voro Vertonghen in 3 jaar termijnen van 2.7 miljoen euro wordt betaald. :')
pi_115285932
Ze zijn wel bezig met allemaal aanvallers, maar de cv plek moet de hoogste prioriteit hebben. Blind loopt al twee jaar te falen en die kan dit niveau verdedigend gewoon niet aan.
pi_115286135
Ik zal even citeren

Simon Zwartkruis vraagt:

De transfersom van Jan Vertonghen wordt door Tottenham in drie jaar termijnen van 2.7 mil euro betaald, met zulke bedragen is het toch ondoenlijk om een waardige vervanger aan te trekken

''Dat maakt het inderdaad lastig. Maar vergeet niet dat het crisis is, er zijn tegenwoordig weinig clubs die grote transfersommen in een klap betalen. We moeten dus inventief zijn. En goed moeten kijken naar de ontwikkeling van onze eigen spelers. Als je naar de opvolging van Jan kijkt: voor Daley is dit de kans. Verhuur is voor een speler van zijn leeftijd geen optie meer. Of hij grijpt nu zijn kans en tekent een nieuw contract, óf hij gaat weg als zijn huidige contract volgend jaar afloopt. Het zou nu heel makkelijk zijn Daley te veroordelen vanwege die pot tegen PSV. Vorig seizoen heeft hij Jan diverse keren prima vervangen. Bovendien is hij heel bewust en professioneel met zijn eigen ontwikkeling bezig, meer dan voorig jaar. En we moeten realistisch zijn: ook als we het geld voor Vertonghen volledig tot onze beschikking was, dan had het ook onmogelijk geweest een nieuwe Jan te halen.
  Redactie Games woensdag 8 augustus 2012 @ 13:28:39 #242
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_115286189
Het gebeurt dan ook bijna nooit dat zo'n bedrag in 1 keer wordt betaald.
.....Kennedy
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:29:43 #243
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115286241
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef Wessiej het volgende:
RUsland :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115286279
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:29 schreef Smoofie het volgende:

[..]

RUsland :D
Spanje, nadat je na 5 jaar wachten een rechtzaak heb aangespannen. Al is het zelfs dan nog geen zekerheid als je PSV bent.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:35:25 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115286464
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Spanje, nadat je na 5 jaar wachten een rechtzaak heb aangespannen. Al is het zelfs dan nog geen zekerheid als je PSV bent.
De belastingschulden die de clubs daar hebben, Barcelona geloof ik 400 miljoen
pi_115286529
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef Wessiej het volgende:
maar dan kan een nieuwe aankoop toch ook in termijnen worden betaald
  Redactie Games woensdag 8 augustus 2012 @ 13:37:58 #247
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_115286574
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef Adames het volgende:

[..]

maar dan kan een nieuwe aankoop toch ook in termijnen worden betaald
Buitenlandse competities hebben meer aanzien en status en doen hier dus nog aan mee, Ajax niet.
.....Kennedy
pi_115286612
Onder Jol en Van Basten gaven we vele miljoenen uit aan nieuwe spelers. Nu, na twee kampioenschappen en de verkoop van Ozbilliz en Vertonghen, moet er toch wel wat geld zijn om een normale cv te kopen.
pi_115286689
quote:

Ik weet niet. Op dit moment is Ajax de grote vis in Nederland en ze hopen verandering teweeg te brengen in die transfergekte door de poot stijf te houden. Maar het resultaat kan zijn dat alle interessante spelers in de Eredivisie naar PSV vertrekken omdat die wel willen dokken. En als PSV er succes mee behaalt dan kunnen ze die prijzen ook blijven betalen uit Champions League inkomsten.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:41:05 #250
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_115286703
quote:

Alle Belgen zijn dom.
So confused when you're lost in the groove
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:42:37 #251
347534 vincerusso
pi_115286747
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal even citeren

Simon Zwartkruis vraagt:

De transfersom van Jan Vertonghen wordt door Tottenham in drie jaar termijnen van 2.7 mil euro betaald, met zulke bedragen is het toch ondoenlijk om een waardige vervanger aan te trekken

''Dat maakt het inderdaad lastig. Maar vergeet niet dat het crisis is, er zijn tegenwoordig weinig clubs die grote transfersommen in een klap betalen. We moeten dus inventief zijn. En goed moeten kijken naar de ontwikkeling van onze eigen spelers. Als je naar de opvolging van Jan kijkt: voor Daley is dit de kans. Verhuur is voor een speler van zijn leeftijd geen optie meer. Of hij grijpt nu zijn kans en tekent een nieuw contract, óf hij gaat weg als zijn huidige contract volgend jaar afloopt. Het zou nu heel makkelijk zijn Daley te veroordelen vanwege die pot tegen PSV. Vorig seizoen heeft hij Jan diverse keren prima vervangen. Bovendien is hij heel bewust en professioneel met zijn eigen ontwikkeling bezig, meer dan voorig jaar. En we moeten realistisch zijn: ook als we het geld voor Vertonghen volledig tot onze beschikking was, dan had het ook onmogelijk geweest een nieuwe Jan te halen.
wat een feest met Daley in de CL *)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:49:14 #252
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115286963
Maar krijgt Ajax nu ook al niet meer geld?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:51:00 #253
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_115287043
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef Smoofie het volgende:
Maar krijgt Ajax nu ook al niet meer geld?
Met Mudoch? Zeker weten ja, miljoen of 6.
So confused when you're lost in the groove
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:52:49 #254
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287111
Ajax krijgt hopelijk wel meer geld dan de rest :').
Maarja, dat is dan nu al een meevaller van 9.3 mil dit jaar.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:54:50 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115287190
Dus....KOPEN MODDERFOKKERS! }:|.

Doe Blind lekker weg met het douchewater :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:55:35 #256
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_115287230
Ajax, PSV en Twente verdelen 50% van het tvgeld en de rest van de clubs de rest.

Ik twijfel of het wat wordt met Fox. In DLD betaal je 50 euro in de maand, alleen voor voetbal. In NL zal het wel minder zijn.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:56:27 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115287273
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Catch22- het volgende:
Ajax, PSV en Twente verdelen 50% van het tvgeld en de rest van de clubs de rest.

Ik twijfel of het wat wordt met Fox. In DLD betaal je 50 euro in de maand, alleen voor voetbal. In NL zal het wel minder zijn.
voor dat geld zeg ik mijn EL wel op
pi_115287299
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ook. :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:57:09 #259
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287305
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Catch22- het volgende:

DLD?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115287310
Nederlanders willen niet betalen. Om mij heen hoor ik al veel geklaag over de prijs van eredivisie live, en men gaat op zoek naar illegale streams. Als het ¤ 50 wordt dan neemt bijna niemand het meer.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_115287332
50 euro is wel iets aan de hoge kant :') jezus. _O-
★★★
pi_115287344
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

DLD?
Duitsland. Maar Duitsland is momenteel toch het gezondste land van Europa?
pi_115287373
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Duitsland. Maar Duitsland is momenteel toch het gezondste land van Europa?
Machtigste sowieso. Gezondste weet ik niet, richting Rusland zijn er landjes als Estland (noem nu even een willekeurige) waar hun economie echt gigantisch aan het groeien zijn. :D
pi_115287385
Wordt tijd dat ik een dreambox aanschaf.
★★★
pi_115287411
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Machtigste sowieso. Gezondste weet ik niet, richting Rusland zijn er landjes als Estland (noem nu even een willekeurige) waar hun economie echt gigantisch aan het groeien zijn. :D
Ik heb laatst gezien dat Duitsland momenteel zich qua economie goed ontwikkelt. Zijn veel banen bijgekomen. Waar wij banen moeten schrappen.
pi_115287445
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb laatst gezien dat Duitsland momenteel zich qua economie goed ontwikkelt. Zijn veel banen bijgekomen. Waar wij banen moeten schrappen.
Je moet ons dan ook niet vergelijken met Duitsland ;) Ze zijn de grootste, machtigste en beste economie van Europa. Maar niet het gezondste denk ik, maar dat ligt aan je definitie van gezond.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:00:49 #267
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Stijn gaat meepraten over economie :D _O-.

Duitsland is veruit de grootste economie in Europa. Maar nederland is nog steeds welvarender.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:00:50 #268
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_115287453
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ook. :')
dan moet je ook never meer zeuren dat een championshipclub meer TV gelden krijgt dan Ajax he?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_115287469
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Stijn gaat meepraten over economie :D _O-.

Duitsland is veruit de grootste economie in Europa. Maar nederland is nog steeds welvarender.
Ik zeg alleen wat ik heb gezien vriend
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:01:56 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_115287494
Jaja
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:02:27 #271
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287521
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

[..]

dan moet je ook never meer zeuren dat een championshipclub meer TV gelden krijgt dan Ajax he?
Sky Sports on its own now £25.75 per month

Vind ik redelijke prijs voor PL, Serie A, Primera en BUndesliga.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115287570
SkySport HD is wel :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Veel mooier dan EL HD en Sport 1 HD.
★★★
pi_115287582

Training vandaag ging vooral in op het aspect weerstand dus.
pi_115287601
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:

Dat heb je goed gezien. :D
★★★
pi_115287634
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat heb je goed gezien. :D
Ik zie wel meer dingen goed. Maar dit keer even afgekeken van Ajax.nl, mag het? :D
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)nen-op-weerstand.htm
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:06:51 #276
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287705
Ik betaal nu ook al bijna 30 euro voor sport 1 én EL. Skysports is sport1 en EL in elkaar.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:07:39 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115287744
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Ik betaal nu ook al bijna 30 euro voor sport 1 én EL. Skysports is sport1 en EL in elkaar.
Dat heb ik ook en is toch voldoende 30euro voor die 2
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:08:41 #278
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287786
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat heb ik ook en is toch voldoende 30euro voor die 2
Ja, maar wat ik bedoel, in engeland betalen ze 30 euro voor skysports, dat is gewoon een normaal bedrag.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:08:53 #279
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287801
eigenlijk hoop ik stiekem dat sport 1 en EL nu wel samen gaan :@.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:09:16 #280
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287815
Zou echt zoveel makkelijker zijn, 1 groot sportkanaal.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115287826
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef Smoofie het volgende:
Vind ik ook. 10 kanalen of meer
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:10:53 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115287897
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef Smoofie het volgende:
Inderdaad
pi_115288073
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Blind :')

Als die gozer nou eerst eens naar de kapper ging en zich normaal gaat scheren, dat zou al heel wat voor z'n uitstraling doen. Nu is het echt zo'n slappe zak. Een of andere student, die net uit z'n bed gekropen komt. Mag ook wel een paar kg spiermassa bij, als je hem zo naast Toby ziet staan.
pi_115288301
Blind moet zijn haar millimeteren en een volle baard laten staan. Dan ziet hij er inderdaad wat enger uit :)
pi_115289621
Toby wordt dit jaar onze man in de defensie _O_
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:50:41 #286
347534 vincerusso
pi_115289755
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Toby wordt dit jaar onze man in de defensie _O_
als die geblesseerd is.... :') :') :')
pi_115289914
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef vincerusso het volgende:

[..]

als die geblesseerd is.... :') :') :')
kan van rhijn er spele
pi_115289972
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:06 schreef TheVulture het volgende:
Wel raar dat ze nu een linksbuiten kopen, zouden ze Boerrigter hebben afgeschreven?
Tja laten we wel wezen, met Boerrigter en Assaidi stel je natuurlijk altijd Assaidi op. Özbiliz is waarschijnlijk al weg. Ebecilio kan nu ook weg en Lukoki kun je verhuren. Ebecilio en Özbiliz halen het gewoon niet, Lukoki kun je net zoals Castillion verhuren en hopen dat het wat wordt.

Dan heb je Assaidi, Sana, Boerrigter, Sulejmani en Fischer. Op Boerrigter na allemaal op meerdere posities inzetbaar en ook echt goeie buitenspelers.

Sulejmani is ook nog een groot vraagteken gezien zijn 1 jarige contract en dat het nog steeds niet duidelijk is of hij gaat verlengen voor minder salaris.

Prima aankoop dus.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:03:13 #289
347534 vincerusso
pi_115290203
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:

[..]

kan van rhijn er spele
en op rechtsback die ongemotiveerde gast
pi_115290627
Blind is ook gewoon te klein.
Hij kan het niveau niet aan.
Iedereen ziet dat, behalve Frankie :(
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115290673
mooie foto's _O_
Narf!
pi_115290702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:03 schreef vincerusso het volgende:

[..]

en op rechtsback die ongemotiveerde gast
Ligeon zal vast wel zijn best doen.
pi_115290879
quote:
19s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
Blind is ook gewoon te klein.
Hij kan het niveau niet aan.
Iedereen ziet dat, behalve Frankie :(
hij heeft op dit moment niks beters behlve denzwil die nog jong is
pi_115290886
quote:
'TV-deal FOX is goed voor Ajax'

FOX International Channels (FIC) sluit zich aan bij Eredivisie Media & Marketing CV (EMM). Het mediabedrijf verwerft een 51 procent belang in EMM. Het voorstel daartoe is unaniem aangenomen door de 18 Eredivisieclubs, de KNVB en Endemol. Door het bestaande succes van Eredivisie Live te koppelen aan de internationale kennis, ervaring en het netwerk van FIC op het gebied van sportzenders, willen de twee partijen de Nederlandse voetbalfans een nog betere beleving bieden.

EMM is het mediabedrijf dat in 2008 werd opgericht door de Eredivisie clubs en Endemol. Binnen de onderneming worden de collectieve media- en sponsorrechten geëxploiteerd namens, en ten behoeve van, de 18 Eredivisieclubs. EMM is vooral bekend vanwege de exploitatie van TV-zender Eredivisie Live. Fox International Channels is in Nederland actief met de TV-zender National Geographic Channel en de digitale zenders 24Kitchen, Nat Geo Wild en FOXlife. De samenwerking vindt plaats onder voorbehoud van goedkeuring door de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMA).

Wat betekent deze nieuwe tv-deal voor Ajax?

Henri van der Aat (commercieel directeur Ajax): ,,Het is een goede deal, maar we moeten het niet overdrijven. We komen iets dichter bij Engeland, maar het is nog lang niet genoeg om financiële aansluiting bij de Europese top te krijgen. Toch is dit absoluut een stap in de goede richting. We hadden een overeenkomst tot 2017, maar door de nieuwe deal met Fox zijn we nu tot 2025 verzekerd van inkomsten. Bovendien laat het zien dat we het met Eredivisie Live goed hebben gedaan.”

De tv-deal met Fox loopt tot 2025. De samenvattingen blijven op het open net te zien.

Hoe groot is het verschil met Engeland op tv-gebied?

,,Een laag geklasseerde club uit de Premier League, zo hebben ze mij bij Norwich City verteld, krijgt 42 miljoen pond uit de tv-pot in Engeland. Volgend jaar wordt dat kennelijk zelfs 62 miljoen pond. Als je dat bedrag door vijf deelt (op basis van het verschil in inwonersaantal tussen Engeland en Nederland, red.) zou een club uit de onderste regionen van de Eredivisie op zo’n twaalf miljoen euro moeten komen. En dat is het bij lange na nog niet.”

Blijven de samenvatting op het open net te zien?

,,Ja, ook in de nieuwe deal blijven de samenvattingen op het open net te zien. Dat is een wettelijke bepaling. En of dat dan in de toekomst de NOS zal blijven of een andere zender wordt, zullen we moeten afwachten. Maar het belangrijkste is: de samenvattingen blijven op het open net te zien.”

Zitten er nog meer voordelen voor Ajax aan de deal met Fox?

,,Internationaal gezien is deze deal ook belangrijk voor Ajax. Dankzij het internationale netwerk van Fox zal de Eredivisie nog meer zichtbaar in het buitenland worden. Dat is uiteraard ook goed voor ons. Het gaat niet alleen om geld, maar ook om onze zichtbaarheid in het buitenland. Ook dat is belangrijk voor een club als Ajax. Het vergroot onze mogelijkheden buiten Nederland.”

Wat gaan de supporters er verder van merken?

,,Door de samenwerking met zo’n grotere partij ontstaan er op tv-gebied meer mogelijkheden. In potentie is er daardoor kans op een betere productie. Ze kunnen ook andere rechten kopen, waardoor de uitstraling van de kanalen omhoog gaat. Bovendien kunnen we dankzij een wereldwijd erkende partij als Fox veel meer kanalen bedienen, ook online. Hierdoor kunnen we gemakkelijker mee met veranderd kijkgedrag van de supporter. Je zou het dus een win-winsituatie kunnen noemen. Zowel voor de clubs, als voor de fans.”

FOX International Channels

FOX International Channels (FIC) Benelux exploiteert National Geographic Channel en de digitale zenders 24Kitchen, Nat Geo Wild en FOXlife in de Benelux. FOX International Channels is de internationale multimedia tak van News Corporation. FIC ontwikkelt, produceert en exploiteert ruim 350 eigen nieuws-, sport-, film- en entertainmentkanalen in Latijns-Amerika, Europa, Azië en Afrika, in 37 talen. Deze kanalen en gerelateerde mobiele en HD-extensies bereiken wereldwijd ruim 1,1 miljard huishoudens. FIC heeft de ambitie hoge kwaliteit te leveren aan zijn wereldwijde gebruikers. FIC verwerft, ontwikkelt en (co)produceert scripted en non-scripted televisieprogramma’s voor digitale platforms, waaronder de populaire en voor een Golden Globe genomineerde serie The Walking Dead. FIC beheert vier productiestudio’s in de hele wereld en is verantwoordelijk voor de creatie van honderden televisie-uren.

www.foxinternationalchannels.nl
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:27:04 #295
347534 vincerusso
pi_115291180
FOX , rechtse bazenzender vol met leugens _O_
pi_115291612
hopelijk blijven de prijzen nog wel normaal :')
pi_115292624
Overmars _O_ Op Narsingh bieden zodat PSV extra veel moet betalen terwijl je weet dat we uiteindelijk Assaidi gaan kopen _O_

Deze tacticus _O_
pi_115293572
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hopelijk blijven de prijzen nog wel normaal :')
Groot deel van het abo geld krijgen de TV providers momenteel. Fox zal wel meer druk kunnen uitoefenen op deze providers zodat ze EL meer krijgt en de providers minder. Of de Providers gaan de prijzen omhoog doen maar dat zal Fox niet leuk vinden.
pi_115293730
Hoe ziet jullie ideale opstelling op het moment eruit?

...Boerrigter - Sightorsson - Assaidi

.........De jong ........... - ........Eriksen
...............................Anita

Boilesen - Van Rhijn - Alderweireld - Van der Wiel

. ............................ Vermeer

Waar dus sowieso nog een CV moet worden aangetrokken.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:26:27 #300
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_115293889
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef snellehenk het volgende:
Hoe ziet jullie ideale opstelling op het moment eruit?

...Boerrigter - Sightorsson - Assaidi

.........De jong ........... - ........Eriksen
...............................Anita

Boilesen - Van Rhijn - Alderweireld - Van der Wiel

. ............................ Vermeer

Waar dus sowieso nog een CV moet worden aangetrokken.
Zie liever Janssen dan De Jong.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')