quote:Nieuw beleid Ajax brengt oponthoud bij transfer Assaidi
08/08/2012 12:33
Ajax en SC Heerenveen willen een akkoord over de transfersom van Oussama Assaidi nog niet officieel bevestigen, maar van een persoonlijke overeenkomst met de vleugelaanvaller is in elk geval nog geen sprake.
'Er zijn verschillende clubs geïnteresseerd in Oussama en Ajax is het meest concreet', zegt Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Assaidi. De Amsterdamse club hoopt de aanvaller, wiens contract in Heerenveen volgend jaar afloopt, op korte termijn binnen te halen.
Raiola: 'Er is veel contact tussen de betrokken partijen, maar we zullen het nog goed over de voorwaarden moeten hebben. Ajax is op financieel gebied een nieuwe weg ingeslagen, dat hebben we onlangs nog kunnen zien bij de onderhandelingen over Luciano Narsingh. We moeten kijken of daar een mouw aan te passen is.'
In afwachting van verdere ontwikkelingen is Assaidi vandaag met SC Heerenveen naar Roemenië vertrokken. De ploeg van Marco van Basten speelt donderdag tegen Rapid Boekarest de return in de derde voorronde van de Europa League. (Simon Zwartkruis)
Marcje heeft salarisstressquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Of Marcje laat het weer afketsen op een paar ton...
'Een echte buitenspeler', daar word ik altijd zo moe van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Een echte buitenspeler heeft Ajax niet meer. Narsingh zou dat wel zijn, Boerrigter is het ook, maar die is om de haverklap geblesseerd.
zou die al een alternatief hebben ? of laat hij dit een maand voortmodderen ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Marcje heeft salarisstress
Vraag het me niet. Mijn blik op de kamer van Overmars is klein. Of ik moet met een verrekijker in een boom gaan hangen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zou die al een alternatief hebben ? of laat hij dit een maand voortmodderen ?
Klopt het ook dat ze maar 2.7 miljoen hebben voor een verdediger ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het me niet. Mijn blik op de kamer van Overmars is klein. Of ik moet met een verrekijker in een boom gaan hangen.
Maar zou weer wat zijn als het op salaris net niet rond komt
Waarom vraag je het aan mij.. Ik weet het nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Klopt het ook dat ze maar 2.7 miljoen hebben voor een verdediger ?![]()
![]()
Voordeel is dat hij in NL wil blijven, de enige club waar hij zich kan verbeteren (ook financieel ) is Ajax dus ik zie het nog wel rondkomenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef 16meter het volgende:
komt niet rond op salaris, let maar op
en terecht. geen hebzuchtige marokkanen meer aantrekken
je niet onder druk laten zetten door vieze, vette, louche zaakwaarnemers
dan maar een overgangsjaartje
Volgens mij kan je dat lezen in dat blaadje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het aan mij.. Ik weet het niet
Ik zal het vanmiddag even rustig doorlezen dat interviewtje met Frank.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat lezen in dat blaadje.
en dan staat er ook dat Drank het nog ziet zitten in Blind![]()
Op salaris niet rondkomen vind ik een sterker argument dan op 2 ton of zo. Want als ze Assaidi meer salaris willen betalen, dan gaan andere spelers die vinden dat ze minimaal even goed zijn, ook te zeuren over salaris. Denk aan Suljemani, vdWiel, Anita en alle spelers die de komende 2 jaar een nieuw contract moeten gaan tekenen. Ik zou ook gaan klagen als mijn collega ineens 20% meer gaat verdienen dan ik, terwijl onze kennis en kunde gelijk is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het me niet. Mijn blik op de kamer van Overmars is klein. Of ik moet met een verrekijker in een boom gaan hangen.
Maar zou weer wat zijn als het op salaris net niet rond komt
Komt wel rond. Schijn dat zijn vader net is overleden. Daarom wil hij in NL blijven. Ajax is de enige optie. Hij neemt met minder genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef 16meter het volgende:
RUslandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Het gebeurt dan ook bijna nooit dat zo'n bedrag in 1 keer wordt betaald.
Spanje, nadat je na 5 jaar wachten een rechtzaak heb aangespannen. Al is het zelfs dan nog geen zekerheid als je PSV bent.quote:
De belastingschulden die de clubs daar hebben, Barcelona geloof ik 400 miljoenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanje, nadat je na 5 jaar wachten een rechtzaak heb aangespannen. Al is het zelfs dan nog geen zekerheid als je PSV bent.
maar dan kan een nieuwe aankoop toch ook in termijnen worden betaaldquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Het gebeurt dan ook bijna nooit dat zo'n bedrag in 1 keer wordt betaald.
Buitenlandse competities hebben meer aanzien en status en doen hier dus nog aan mee, Ajax niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
maar dan kan een nieuwe aankoop toch ook in termijnen worden betaald
Ik weet niet. Op dit moment is Ajax de grote vis in Nederland en ze hopen verandering teweeg te brengen in die transfergekte door de poot stijf te houden. Maar het resultaat kan zijn dat alle interessante spelers in de Eredivisie naar PSV vertrekken omdat die wel willen dokken. En als PSV er succes mee behaalt dan kunnen ze die prijzen ook blijven betalen uit Champions League inkomsten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef 16meter het volgende:
Alle Belgen zijn dom.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef 16meter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |