abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:41:43 #176
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115272876
quote:
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:44:13 #177
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_115273023
quote:
Bron ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_115273465
quote:
Voetbalzone is geen legitieme bronvermelding :')
pi_115273498
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Voetbalzone is geen legitieme bronvermelding :')
Hij vroeg om een bron over een lege post na een getypt bericht in het verkeerde topic.
pi_115277180
quote:
Ajax akkoord met Heerenveen over Assaidi

Oussama Assaidi (23) kan zijn carrière voortzetten bij Ajax. De Amsterdamse club bereikte mondeling overeenstemming met SC Heerenveen over de afkoopsom van het één jaar doorlopende contract van de vleugelaanvaller. "Ik heb een kop koffie gedronken met Marc Overmars, maar afgesproken niet inhoudelijk op het gesprek in te gaan”, hulde technisch directeur Johan Hansma van de Friese club zich toch nog in stilzwijgen.

Ajax moet nog wel een akkoord bereiken met Assaidi, die zondag tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal op uitnodiging van PSV’er Luciano Narsingh aanwezig was in de Amsterdam ArenA. Twee dagen later voerde zijn zaakwaarnemer Mino Raiola op sportpark De Toekomst overleg met directeur voetbalzaken Overmars. Die kreeg door de verkoop van buitenspeler Aras Özbiliz wat extra financiële speelruimte.

Eerdere deals mislukt

Met de verkoop aan Ajax zou SC Heerenveen voorkomen dat de Marokkaanse international na dit seizoen transfervrij het Abe Lenstra Stadion uitloopt. De Friezen sloten eerder al deals met Spartak Moskou en Galatasaray over de afkoopsom van Assaidi, maar zagen de transfers stuklopen op de persoonlijke eisen. Vorig seizoen scoorde Assaidi in 27 competitieduels 10 keer. Volgens de Friezen gaat Assaidi vandaag gewoon mee naar Boekarest voor de return tegen Rapid.
pi_115277711
Wel raar dat ze nu een linksbuiten kopen, zouden ze Boerrigter hebben afgeschreven?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 08:17:39 #183
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_115277805
Nu armenteros nog oppikken.

Een een cv.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_115278081
Weet niet maar dat lijkt me niet zo goed. Verder is assaidi beter en kan op verschillende posities spelen.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:38:27 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_115278937
Sigthorsson gaat dit seizoen toch geen 40 wedstrijden spelen en de Jong heb je op het middenveld nodig als Jansen weggaat.

Met de transfer van Ozbiliz en de faal van Feyenoord heb je wat extra lucht natuurlijk. Armenteros kost haast niets natuurlijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:40:03 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115278967
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:38 schreef Catch22- het volgende:
Sigthorsson gaat dit seizoen toch geen 40 wedstrijden spelen en de Jong heb je op het middenveld nodig als Jansen weggaat.

Met de transfer van Ozbiliz en de faal van Feyenoord heb je wat extra lucht natuurlijk. Armenteros kost haast niets natuurlijk.
Ik zou liever Maher kopen, maar je hebt wel een punt
pi_115279232
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik zou liever Maher kopen, maar je hebt wel een punt
prijskaartje van maher is natuurlijk wel een stuk hoger maar is inderdaad ook een andere type speler.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_115279357
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:06 schreef TheVulture het volgende:
Wel raar dat ze nu een linksbuiten kopen, zouden ze Boerrigter hebben afgeschreven?
Vind ik ook apart. Boerrigter, Fischer en Assaïdi. Ik denk dat die laatste op rechts komt te staan. Aangezien ze eerst voor Narsingh zijn gegaan. Het begint er echter steeds meer op te lijken dat Boerrigter afgeschreven kan worden voor betaald voetbal op hoog niveau. Jammer.

Ik denk dat de komst van Moisander ook deze week wereldkundig wordt gemaakt. Of er moet nog een konijn in de hoed zitten. Ik ben trouwens niet zo fan van Moisander, maar als Anderlecht, PSV en Ajax hem graag willen hebben moet hij toch kwaliteiten bezitten. Ik vind hem wat langzaam en vind hem wat weinig body hebben voor een centrale verdediger.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:01:18 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115279451
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Vind ik ook apart. Boerrigter, Fischer en Assaïdi. Ik denk dat die laatste op rechts komt te staan. Aangezien ze eerst voor Narsingh zijn gegaan. Het begint er echter steeds meer op te lijken dat Boerrigter afgeschreven kan worden voor betaald voetbal op hoog niveau. Jammer.

Ik denk dat de komst van Moisander ook deze week wereldkundig wordt gemaakt. Of er moet nog een konijn in de hoed zitten. Ik ben trouwens niet zo fan van Moisander, maar als Anderlecht, PSV en Ajax hem graag willen hebben moet hij toch kwaliteiten bezitten. Ik vind hem wat langzaam en vind hem wat weinig body hebben voor een centrale verdediger.
Boerrigter is nog niet afgeschreven maar heeft zelf al aangegeven dat hij dit seizoen ook niet pijnvrij zal zijn, dan is het afwachten hoeveel pijn.

Moisander vind ik ook geen ster maar tov Blind natuurlijk wel een verbetering
pi_115279490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:06 schreef TheVulture het volgende:
Assaidi is juist het voordeel dat hij in principe ook prima op rechts zou kunnen spelen. En Boerrigter zal genoeg wedstrijden missen zodat Assaidi ook nog vaak op links zal spelen. Mocht hij qua salariseisen haalbaar zijn dan juich ik deze transfer echt heel hard toe.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:05:48 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115279539
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:02 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Assaidi is juist het voordeel dat hij in principe ook prima op rechts zou kunnen spelen. En Boerrigter zal genoeg wedstrijden missen zodat Assaidi ook nog vaak op links zal spelen. Mocht hij qua salariseisen haalbaar zijn dan juich ik deze transfer echt heel hard toe.
Ik twijfel een beetje aan zijn persoonlijkheid maar zeker een goeie voetballer
pi_115279599
Beter dan niets Assaidi. Maar voor op rechts had ik toch liever Narsingh gezien. Zelfs voor een miljoentje extra. Dis is beter, minder egoïstisch en een Nederlander. Ook dat is fijn!
pi_115279615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:08 schreef TIM-846 het volgende:
Beter dan niets Assaidi. Maar voor op rechts had ik toch liever Narsingh gezien. Zelfs voor een miljoentje extra. Dis is beter, minder egoïstisch en een Nederlander. Ook dat is fijn!
Assaidi spreekt zelf ook vloeiend Nederlands.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:09:26 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115279622
quote:
Assaidi past meer bij de Ajax voetbal stijl
pi_115279626
Alleen is de kans groot dat we hem naar het Afrika Cup moeten afvaardigen
pi_115279631
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:02 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik heb hem eigenlijk nog nooit op rechts zien spelen. In theorie zou hij daar heel goed moeten kunnen spelen, maar heeft hij daar daadwerkelijk ooit gespeeld?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Beetje een rare snuiter. Ook apart dat hij er persoonlijk niet uitgekomen is met Galatasary en Moskou. Lijkt me dat die meer betalen dan Ajax.
pi_115279637
Maar mooi. Oussama Assaidi _O_
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:10:45 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115279656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar mooi. Oussama Assaidi _O_
Hij is er nog niet... met Mino weet je het nooit
pi_115279731
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb hem eigenlijk nog nooit op rechts zien spelen. In theorie zou hij daar heel goed moeten kunnen spelen, maar heeft hij daar daadwerkelijk ooit gespeeld?
Geen idee eigenlijk.

quote:
[..]

Ik heb hetzelfde. Beetje een rare snuiter. Ook apart dat hij er persoonlijk niet uitgekomen is met Galatasary en Moskou. Lijkt me dat die meer betalen dan Ajax.
Hij wil graag in Nederland blijven nadat zijn vader is overleden. Ik denk dat ze er wel uitkomen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_115279744
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij is er nog niet... met Mino weet je het nooit
Als dit niet doorgaat. Dan maakt Mino gewoon zijn spelers kapot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')