Sowieso.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan was Zlatan nog bij ons en wonnen we de Uefa Cup
toch wel knap multi miljonair worden van 1 spelerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan was Zlatan nog bij ons en wonnen we de Uefa Cup
Ik waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan had je wel een ander gehad die hetzelfde doet
Hij begeleidt ook die SSer van Philipsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:49 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
toch wel knap multi miljonair worden van 1 speler
Idd, met Vertonghen, Zlatan, Sneijder, vdV, Maxwell, Chivu, Suarezquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef BrokenArrow het volgende:
zonder al die transfers hadden we nu wel een goed team gehad ja
En die ene die naar Ajax komt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hij begeleidt ook die SSer van Philips
Als het 2003/2004 team langer bleef hadden we gewoon de CL gewonnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd, met Vertonghen, Zlatan, Sneijder, vdV, Maxwell, Chivu, Suarez
als johan cruijf nog 20 was ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als het 2003/2004 team langer bleef hadden we gewoon de CL gewonnen.
Wat als Van der Vaart de bal iets langer bij zich gehouden in de kwartfinale tegen de latere toernooi winnaar AC Milan... als als als.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als het 2003/2004 team langer bleef hadden we gewoon de CL gewonnen.
Met jou als trainer zullen we van 2011 tot 2050 kampioen zijn. Jammer dat jij het niet wil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als Finidi, Kanu , Davids etc bleven waren we van 96 tot 2004 kampioen
eigenlijk raar dat ie voor 5 miljoen naar hsv is gegaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat als Van der Vaart de bal iets langer bij zich gehouden in de kwartfinale tegen de latere toernooi winnaar AC Milan... als als als.
Blijft mooi dat speculeren dat CL seizoen zou ik niet meer vergeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat als Van der Vaart de bal iets langer bij zich gehouden in de kwartfinale tegen de latere toernooi winnaar AC Milan... als als als.
met mij als trainer worden al die mannetjes toch sad en gaan ze random spelers kapotschoppenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met jou als trainer zullen we van 2011 tot 2050 kampioen zijn. Jammer dat jij het niet wil.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met mij als trainer worden al die mannetjes toch sad en gaan ze random spelers kapotschoppen
Dramatisch seizoen + de kwestie kunnen hij en Sneijder op 1 middenveld spelen waardoor hij op de bank terecht kwam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
eigenlijk raar dat ie voor 5 miljoen naar hsv is gegaan
En ineens speelde hij bij Interquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blijft mooi dat speculeren dat CL seizoen zou ik niet meer vergeten.
[ afbeelding ]
o.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met mij als trainer worden al die mannetjes toch sad en gaan ze random spelers kapotschoppen
Weet nog hoe boos ik was toen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dramatisch seizoen + de kwestie kunnen hij en Sneijder op 1 middenveld spelen waardoor hij op de bank terecht kwam.
[..]
En ineens speelde hij bij Inter
Ik kan me die wedstrijd tegen arsenal nog goed herinnerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |