Ik lokte je uit tot het sluiten van het topic, sorryquote:
Tof voor je!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Queen![]()
Oh en Minthy, nummer 3 binnen een weekdan weet je genoeg denk ik
Terechtquote:
En waar heb ik die vuige sneer aan verdiend?!quote:
Nee geen sneer, terecht dat je jaloers bent om wat ik momenteel doorgaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
En waar heb ik die vuige sneer aan verdiend?!
Uh, oke... Niet heel aardigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee geen sneer, terecht dat je jaloers bent om wat ik momenteel doorga![]()
Is geen sneer, is gewoon een constatering
Is als een neger met stinkvoetenquote:
Dat dan weer wel. Maar wel lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Is als een neger met stinkvoeten
Sorryquote:
Tja. Ik zou er inmiddels wel aan gewend moeten zijn dat ik continu van dit soort shit naar m'n kop geslingerd krijg en dat mannen blijkbaar geen idee hebben wat ze soms zeggen of wat hun opmerkingen teweeg kunnen brengen bij een ander. maakt ook niet uit, iets met slikken en doorgaan.quote:
Of ze was ontzettend aan de schijt, met haar poepdagquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef themauster het volgende:
Heeft Pink een heliumballon ingeslikt tijdens het opnemen van haar nieuwe single?
Slikken en doorgaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja. Ik zou er inmiddels wel aan gewend moeten zijn dat ik continu van dit soort shit naar m'n kop geslingerd krijg en dat mannen blijkbaar geen idee hebben wat ze soms zeggen of wat hun opmerkingen teweeg kunnen brengen bij een ander. maakt ook niet uit, iets met slikken en doorgaan.
Nee, dat zijn we nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slikken en doorgaan?![]()
![]()
![]()
Zo, we zijn weer terug op niveau
Ja idd, nogal stil hier hequote:
Ik heb ze allemaal weggejaagd, heerlijk rustigquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal weggejaagd, heerlijk rustig
Toch nog iets waar ik goed in benquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Toch nog iets waar ik goed in ben![]()
Ik ben er ook vandoor, tot later
Zou ik ook doen als alleenstaande, dan heeft gewoon koken ja geen nutquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik had kant-en-klare magnetronlasagna. ja, ik ben een lui zwijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
DIrect voor meerdere dagen koken en lang leve de vriezerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als alleenstaande, dan heeft gewoon koken ja geen nut.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik kook voor meerdere dagen en vries het in. Dan kan ik het ook gemakkelijk meenemen naar m'n werk, daar eet ik het vaakstquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef themauster het volgende:
[..]
in het weekend kook ik meestal wel hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef themauster het volgende:
[..]
ik heb een grote ovenschaal daar kan ik voor 6 avonden lasagne makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kook voor meerdere dagen en vries het in. Dan kan ik het ook gemakkelijk meenemen naar m'n werk, daar eet ik het vaakst
Lekker!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb een grote ovenschaal daar kan ik voor 6 avonden lasagne maken
Ik wil ook elke dag wel wat anders, daarom kook ik elke keer voor twee dagen en gooi dan een portie in de vriezer. Ik kies gewoon iets anders uit de vriezer dan dat ik de avond ervoor heb gegetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:09 schreef themauster het volgende:
Alles wat wij over houden aan eten breng ik naar mijn opa er gaat vrijwel niks in de diepvries, ik wil toch wel elke dag wat anders op mijn bord.
maar bij sommige gerechten is het de 2e keer nog lekkerder als de 1e keer. Boerenkool vind ik altijd lekkerder de volgende dag bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef borisz het volgende:
Wat hierboven staat.
Vriezer betekent niet dat je twee dagen hetzelfde moet eten.
Oh de nieuwe M&S
Vooral M&S
Dat heb ik met alle stamppotten! En met Chinees, en pizzaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar bij sommige gerechten is het de 2e keer nog lekkerder als de 1e keer. Boerenkool vind ik altijd lekkerder de volgende dag bijvoorbeeld
onze chinees verkoopt tegenwoordig vrijgezellen menu'squote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle stamppotten! En met Chinees, en pizza
Ja. Wanneer je een nieuwe simkaart aanvraagt kan je aangeven dat je je huidige nummer wilt behouden. Daar gaat vaak wel een paar dagen overheen, maar het kan zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
ff een domme vraag tussen door weet iemand trouwens of je bij een nieuw prepaid toestel+simkaart je oude telefoon nummer kan meenenem?? Mijn oude toestel+SIM kaart is namelijk overledenen ik weet dat prepaid nog ouderwets is maar dat ben ik ook
a oke want vaak zit er een nieuwe simkaart bij de de nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Wanneer je een nieuwe simkaart aanvraagt kan je aangeven dat je je huidige nummer wilt behouden. Daar gaat vaak wel een paar dagen overheen, maar het kan zeker.
Handig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onze chinees verkoopt tegenwoordig vrijgezellen menu'sspecial bakjes met 3 vakjes erin en dan je je eigen 1 persoons maaltijd samenstellen, en je krijgt een gratis biertjes als je te lang moet wachten
Klopt. Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt van KPN-prepaid naar AH-Mobiel. Was geen enkel probleem. Misschien even opletten dat je bij dezelfde provider blijft, anders zit je met een simlock.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke want vaak zit er een nieuwe simkaart bij de de nieuwe telefoon
a oke bedankt zit nu bij T-Mobile en ik gebruik mijn mobiel het meeste voor smsjes. En een smart phone is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt van KPN-prepaid naar AH-Mobiel. Was geen enkel probleem. Misschien even opletten dat je bij dezelfde provider blijft, anders zit je met een simlock.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke bedankt zit nu bij T-Mobile en ik gebruik mijn mobiel het meeste voor smsjes. En een smart phone is niet aan mij besteed
Getverquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
Chinees is altijd goed heb nog nooit meegemaakt dat ze dat verprutste, alleen 1 keer een grote loempia gehad waarvan de olie en vet letterlijk uitspoot toen ik mijn vork er in prikte
ja was idd raar heb er toen bijna 2 jaar geen loempia meer besteldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Getver![]()
We hebben een enorm goed Chinees restaurant op het dorp zitten, erg tevreden over
in aanvulling op Minthy:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
ff een domme vraag tussen door weet iemand trouwens of je bij een nieuw prepaid toestel+simkaart je oude telefoon nummer kan meenenem?? Mijn oude toestel+SIM kaart is namelijk overledenen ik weet dat prepaid nog ouderwets is maar dat ben ik ook
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in aanvulling op Minthy:
Hoe werkt nummerbehoud bij mobiele telefonie?
Stapt u over van prepaid naar prepaid dan is het mogelijk een nummerbehoudformulier in te vullen dat verkrijgbaar is bij het verkooppunt van uw nieuwe aanbieder. Hierbij is het belangrijk dat u ook het kaartnummer van uw oude SIM-kaart vermeldt. Wacht met het gebruiken van het prepaidpakket tot u van uw nieuwe aanbieder bericht krijgt dat het nummer is overgezet.
komt van http://www.bellen.com/content/nummerbehoud-informatie-mobiel.aspx en die is over het algemeen betrouwbaar. net als Minthy
Deze gaat wel fucking hard:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef minthy het volgende:
Weet iemand nog een leuk slowchattopic? Het was hier een tijdje overdag leuk, maar nu is er ook geen kont meer aan
Gaat alleen over daten/datingsites? Neu, dan word ik de zwartgallige van dat topic. Geen zin inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze gaat wel fucking hard:
Datingsite-ervaringen #223: Dating is a numbers game..
Momenteel is er een hele discussie gaande over het nut of de onzinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat alleen over daten/datingsites? Neu, dan word ik de zwartgallige van dat topic. Geen zin in
Ik ben al compleet overtuigd van de onzin. Fakers, boze mensen omdat je niet reageert (omdat je zo'n 100 berichten per dag krijgt, kan echt niet overal op inhakenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Momenteel is er een hele discussie gaande over het nut of de onzin
Zoals in de discussie daar al is genoemd:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben al compleet overtuigd van de onzin. Fakers, boze mensen omdat je niet reageert (omdat je zo'n 100 berichten per dag krijgt, kan echt niet overal op inhaken), mannen vinden me arrogant terwijl ik verre van dat ben, eerder te meegaand en zo kan ik nog wel even doorgaan...
![]()
Kan best zijn, maar ik heb inmiddels zoveel negativiteit opgebouwd dat ik dat niet eens meer wil proberenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoals in de discussie daar al is genoemd:
"Op betaalde datingsites is dit niet zo/veel minder" (althans, de ervaring van een aantal gebruikers)
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef minthy het volgende:
Weet iemand nog een leuk slowchattopic? Het was hier een tijdje overdag leuk, maar nu is er ook geen kont meer aan
Dat is zeker geen SC.. Als er SC in komt, zal de reeks sluiten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze gaat wel fucking hard:
Datingsite-ervaringen #223: Dating is a numbers game..
Ik heb al gereageerd in het andere topic en jij gaat hier onwijs offtopicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Dat is zeker geen SC.. Als er SC in komt, zal de reeks sluiten.
Even ter info
Zag hetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:34 schreef minthy het volgende:
Ik heb al gereageerd in het andere topic en jij gaat hier onwijs offtopic
Ik noem jou wel silentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef SilentChaos het volgende:
Sc als ik slowchat of sc als in silentchaos?
Uitschelden en negeren kickt ie op, dat zou ik hem niet gunnen... Jus' sayin'quote:
Dinges is geen uitschelden hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Uitschelden en negeren kickt ie op, dat zou ik hem niet gunnen... Jus' sayin'
maar dat zou je hem weer niet gunnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat mag van mij een stuk harder
Oh jawel hoor! Hij gooit mij ook belediging na belediging naar het hoofd. Boontje-loontjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar dat zou je hem weer niet gunnen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Hij gooit mij ook belediging na belediging naar het hoofd. Boontje-loontje
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef minthy het volgende:
dat zou ik hem niet gunnen... Jus' sayin'
Ik spreek mezelf vaak tegen... Eigenlijk is ie wel tof, maar dat wil ik hem niet vertellen. Daar wordt ie stronteigenwijs vanquote:
WTF lul je, zaadcollector?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Hij gooit mij ook belediging na belediging naar het hoofd. Boontje-loontje
Omdat ik nog op het werk zit tot 22uquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:18 schreef Evertjan het volgende:
waarom ben ik weer!!! de enigste die post hierzo!
waarneer zoek je eens een rijke oude stinkerd op zodat je niet meer hoef te werken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ik nog op het werk zit tot 22u![]()
Nooit. Liever gelukkig met iemand met minder geld, ik heb maling aan wat de ander op zijn rekening heeft staanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarneer zoek je eens een rijke oude stinkerd op zodat je niet meer hoef te werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Geen Kane?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef themauster het volgende:
Aangezien jullie allemaal muziekliefhebbers zijn en sommigen van jullie de Olympische Spelen volgen is hier de uitgelekte lijst van optredens van de afsluitingsceremonie. Het is nog niet zeker of dit het helemaal 100% is:
[..]
Voor jou te laat maar gefixd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Sersjee het volgende:
Had je dat niet effe in een spoiler kunnen mikken?
Fijn. Zo'n ceremonie is niet leuk als je weet wat er komt.quote:
sorryquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Kijk ik ook even de andere kant op... (lees: gedoucht) Gelijk gezelligheid
Nog een webcam? Er lopen al 3 streams, ik vind het wel voldoendequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorryals je nou een webcam in je douche had opgehangen was het hier wellicht minder druk geweest....;)
ja maar....je moet de links ernaartoe ook openbaar maken. anders hebben we er niks aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog een webcam? Er lopen al 3 streams, ik vind het wel voldoende
Sport gaat voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:18 schreef Evertjan het volgende:
waarom ben ik weer!!! de enigste die post hierzo!
Oke... www.girltakesashowerwitho(...)carewhoswatching.comquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar....je moet de links ernaartoe ook openbaar maken. anders hebben we er niks aan
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke... www.girltakesashowerwitho(...)carewhoswatching.com
quote:Server niet gevonden
Controleer of het adres correct gespeld is, of probeer te zoeken naar de website.
quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ik ga slapen. vandaag 12u gewerkt (en gereisd in de baas z'n tijd) dus ik vind het wel mooi weest
trusten
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef themauster het volgende:
Aangezien jullie allemaal muziekliefhebbers zijn en sommigen van jullie de Olympische Spelen volgen is hier de uitgelekte lijst van optredens van de afsluitingsceremonie. Het is nog niet zeker of dit het helemaal 100% is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Of Rudy.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Sersjee het volgende:
Ja, hoi.
Ik luister nu 25 minuten en ik heb veel te weinig gitaren gehoord. Ik wil Eric terug.
QFTquote:
Gewoon brood naar binnen drukken, kauwen en doorslikken, zo moeilijk is dat allemaal nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
Bijna lunchnog een uurtje!
Heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrr (mag ook wel na een paar dagen slecht lunchen)
Dat valt ook nog wel mee, geloof ik... En anders offer ik me wel weer op, word ik wel vriendjes met jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
I'm so happy, cause today I've found my friends.... They're in my head![]()
![]()
I feel ya Kurt
Wij zijn toch al vriendjes voor het levenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee, geloof ik... En anders offer ik me wel weer op, word ik wel vriendjes met je
Oh ja, das waar ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij zijn toch al vriendjes voor het leven
Heeft er wel wat van weg, jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:11 schreef themauster het volgende:
Ik dacht dat dit Kings of Leon was
Het is bijna op 1 op 1 jaquote:
En dan ook nog een poepdag hebben. Ik heb het met haar te doenquote:
Ja sorry was even nieuwe vissen voor de vijver aan het kopenquote:
Vijversquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja sorry was even nieuwe vissen voor de vijver aan het kopen
Haha geen last van, mijn schoonvader en ik hebben hem diep genoeg gegraven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Vijvers![]()
Bij mij zwommen de visjes nog net niet in de tuin met die hoosbuien van afgelopen week
Ik heb zo'n voorgevormde kuip, ligt op hetzelfde niveau als de rest van de tuin, stroomt vrij snel over. Gelukkig zijn de visjes (zelf opgekweekt) zo slim om in het midden te blijven zwemmenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha geen last van, mijn schoonvader en ik hebben hem diep genoeg gegraven.
Geeft niks. Het went wel om tegen jezelf aan te lullenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry, ik was ff druk met een leverancier![]()
Maar leuk, knife party, yesterday![]()
Nee. De rest is ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Muse, Kaiser Chiefs en Editors een moeilijke keus noemen Paul???
Dacht't niet...
Muse
De rest is
wat zij zegt.quote:
quote:
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha...quote:
Te gemakkelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha...
- "Gezondheid"
Harp...
-"oh"
Owja in het zuiden moeten ze al weer net nu het volgende week echt zomerweer wordtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef minthy het volgende:
Zeg oetlul van een nieuwslezer, niet over school beginnen!
Lullig, ik krijg donderdag vakantiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Owja in het zuiden moeten ze al weer net nu het volgende week echt zomerweer wordt
Ik moet maandag weer maar ik draai nog een vakantieroosterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Lullig, ik krijg donderdag vakantie
Ook niet vervelendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik moet maandag weer maar ik draai nog een vakantierooster
schijnt, gelukkig voor jou, niet representatief te zijn voor het hele albumquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Net even geluisterd. Mijn officiële reactie: Wat. De. Vliegende. Fuck.
Oké, maar dat Olympische vehikel geeft ook weinig hoop.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
schijnt, gelukkig voor jou, niet representatief te zijn voor het hele album
ik vind het wel mooi en ben benieuwd naar t nieuwe albumquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oké, maar dat Olympische vehikel geeft ook weinig hoop.
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
Wat een kutdag, hopelijk komt alles snel goed.. Mis Kimberliedje nu al, hoop dat het snel weer zo is als het was of beter..
(Sorry wilde ergens klagen en dat werd dit topic.)
Jups het is weer zoverquote:
Heb je nou alweer vakantie? Ga je nog ergens naartoe?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laatste werkdag voor de vakantie.
Lekker!!!quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker!!!
Ik wil je vakantie nie verpesten, maar je weet waarom het altijd zo mooi groen is in Tirol he?
Dag of 12. Terug via Stelvio-pasquote:Maar lekker hoorhoe lang ga je?
Lekker hoor! Have fun!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Verwachtingen zijn prima. En voor Italië helemaal.. tot 37 graden
.
[..]
Dag of 12. Terug via Stelvio-pas. En Liechtenstein.
Ik blijf connectedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker hoor! Have fun!
Je zal hier wel gemist worden, in ieder geval door mij
Voor mij de eerste keer. Ben benieuwd. Hopelijk valt 't weer een beetje mee...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:45 schreef knep het volgende:
Stelvio
Daar ga ik over een dikke 3 weken ook weer eens heen.
Gelukkigquote:
Volgens mij ben ik er nog nooit met de auto omhoog gereden, wel een keer of 8 met de fietsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor mij de eerste keer. Ben benieuwd. Hopelijk valt 't weer een beetje mee...
Moet ik ook nog eens doen met de Chevroletquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dag of 12. Terug via Stelvio-pas. En Liechtenstein.
Ik zal eens kijken bij de oud-ijzer boerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef minthy het volgende:
![]()
Heeft er hier iemand toevallig nog een nieuwe versnellingsbak voor een Polo liggen?![]()
Lief!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:39 schreef knep het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken bij de oud-ijzer boer.
Coldplay
Hartstikke gezellig, veel aandacht gekregen *winknudge* en wat zuiplappen uit de groep van me af moeten tikken. Topamusement!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ja hoe was het in Meppel Minthy?
Heeft je laag uitgesneden shirtje z'n vruchten afgeworpen?
BITCHSLAPquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig, veel aandacht gekregen *winknudge* en wat zuiplappen uit de groep van me af moeten tikken. Topamusement!!
Toen een van de zuiperds me voor de giechel wilde gaan heb ik een tik verkocht
Ja, echt... Van nuchtere en aangeschoten kerels kan ik veel hebben (meer dan het gemiddelde zeikwijf), maar mannen die zo lazerus zijn kunnen een oplawaai verwachtenquote:
Het gaat over tieten en meneer is opeens wakkerquote:
Heej lekkere lummel!quote:
Oui. Je arrive dans la maison. Ofzoiets.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Heej lekkere lummel!![]()
Weer thuis? Pics zal ik vanavond sturen, net zoals ik dat elke dag doe
Niet zomaar tettenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het gaat over tieten en meneer is opeens wakker![]()
Klinkt skitterond!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oui. Je arrive dans la maison. Ofzoiets.
Kan iemand die afschuwelijke Belgen leren autorijden?
Hij heeft ook zo'n gelijk ook gewoonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Daar moest ik echt even kei- en keihard lachen
Ja hij klinkt net als die andere nummers van zequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:36 schreef alors het volgende:
Ja misschien niet verrassend, maar ik kan em heel prima hebben die nieuwe M&S
na-aper!quote:
ik hoop van niet....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |