abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115263077
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef borisz het volgende:
Wat hierboven staat.
:)
Vriezer betekent niet dat je twee dagen hetzelfde moet eten :+.

Oh de nieuwe M&S

Vooral M&S
maar bij sommige gerechten is het de 2e keer nog lekkerder als de 1e keer. Boerenkool vind ik altijd lekkerder de volgende dag bijvoorbeeld
pi_115263172
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef Evertjan het volgende:

[..]

maar bij sommige gerechten is het de 2e keer nog lekkerder als de 1e keer. Boerenkool vind ik altijd lekkerder de volgende dag bijvoorbeeld
Dat heb ik met alle stamppotten! En met Chinees, en pizza :9
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_115263259
ff een domme vraag tussen door weet iemand trouwens of je bij een nieuw prepaid toestel+simkaart je oude telefoon nummer kan meenenem?? Mijn oude toestel+SIM kaart is namelijk overleden :@ en ik weet dat prepaid nog ouderwets is maar dat ben ik ook :P
pi_115263367
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat heb ik met alle stamppotten! En met Chinees, en pizza :9
onze chinees verkoopt tegenwoordig vrijgezellen menu's :P special bakjes met 3 vakjes erin en dan je je eigen 1 persoons maaltijd samenstellen, en je krijgt een gratis biertjes als je te lang moet wachten
pi_115263369
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
ff een domme vraag tussen door weet iemand trouwens of je bij een nieuw prepaid toestel+simkaart je oude telefoon nummer kan meenenem?? Mijn oude toestel+SIM kaart is namelijk overleden :@ en ik weet dat prepaid nog ouderwets is maar dat ben ik ook :P
Ja. Wanneer je een nieuwe simkaart aanvraagt kan je aangeven dat je je huidige nummer wilt behouden. Daar gaat vaak wel een paar dagen overheen, maar het kan zeker.
Tante minthy!! O+
pi_115263406
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja. Wanneer je een nieuwe simkaart aanvraagt kan je aangeven dat je je huidige nummer wilt behouden. Daar gaat vaak wel een paar dagen overheen, maar het kan zeker.
a oke want vaak zit er een nieuwe simkaart bij de de nieuwe telefoon
pi_115263442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:

[..]

onze chinees verkoopt tegenwoordig vrijgezellen menu's :P special bakjes met 3 vakjes erin en dan je je eigen 1 persoons maaltijd samenstellen, en je krijgt een gratis biertjes als je te lang moet wachten
Handig! :D
Aan de andere kant; ik denk dat ik toch voor de grote bakken blijf gaan, want ook daar kan je weer een deel van invriezen :7
Tante minthy!! O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:24:45 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_115263520
Chinees op dag 2 is ook lekker :9.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_115263527
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Evertjan het volgende:

[..]

a oke want vaak zit er een nieuwe simkaart bij de de nieuwe telefoon
Klopt. Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt van KPN-prepaid naar AH-Mobiel. Was geen enkel probleem. Misschien even opletten dat je bij dezelfde provider blijft, anders zit je met een simlock.
Tante minthy!! O+
pi_115263559
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef borisz het volgende:
Chinees op dag 2 is ook lekker :9.
:Y
Tante minthy!! O+
pi_115263591
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt van KPN-prepaid naar AH-Mobiel. Was geen enkel probleem. Misschien even opletten dat je bij dezelfde provider blijft, anders zit je met een simlock.
a oke bedankt zit nu bij T-Mobile en ik gebruik mijn mobiel het meeste voor smsjes. En een smart phone is niet aan mij besteed
pi_115263719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Evertjan het volgende:

[..]

a oke bedankt zit nu bij T-Mobile en ik gebruik mijn mobiel het meeste voor smsjes. En een smart phone is niet aan mij besteed
Graag gedaan ;)
En ik ben blij dat ik ben overgestapt naar een smartphone met een abonnement (het eerste dat ik ooit heb afgesloten, zo'n 1,5jr geleden van prepaid afgegaan), scheelt me ik weet niet hoeveel geld door apps als WhatsApp en Viber :+
Tante minthy!! O+
pi_115263720
Chinees is altijd goed heb nog nooit meegemaakt dat ze dat verprutste, alleen 1 keer een grote loempia gehad waarvan de olie en vet letterlijk uitspoot toen ik mijn vork er in prikte :{
pi_115263789
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
Chinees is altijd goed heb nog nooit meegemaakt dat ze dat verprutste, alleen 1 keer een grote loempia gehad waarvan de olie en vet letterlijk uitspoot toen ik mijn vork er in prikte :{
Getver :')

We hebben een enorm goed Chinees restaurant op het dorp zitten, erg tevreden over :9
Tante minthy!! O+
pi_115264054
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef minthy het volgende:

[..]

Getver :')

We hebben een enorm goed Chinees restaurant op het dorp zitten, erg tevreden over :9
ja was idd raar heb er toen bijna 2 jaar geen loempia meer besteld :P
pi_115264083
ben ff De Mart aan het kijken
pi_115264102
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:33 schreef Evertjan het volgende:
ben ff De Mart aan het kijken
:W
Tante minthy!! O+
pi_115264165
Empty Lungs. Ik vind het maar een vreemd nummer... :@
Tante minthy!! O+
pi_115265974
Zapte ik nog net even langs 'heads will roll' _O_
I reject reality and substitute my own
pi_115267993
Xavier Rudd _O_
Tante minthy!! O+
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:23:56 #71
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_115268009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
in aanvulling op Minthy:

Hoe werkt nummerbehoud bij mobiele telefonie?

Stapt u over van prepaid naar prepaid dan is het mogelijk een nummerbehoudformulier in te vullen dat verkrijgbaar is bij het verkooppunt van uw nieuwe aanbieder. Hierbij is het belangrijk dat u ook het kaartnummer van uw oude SIM-kaart vermeldt. Wacht met het gebruiken van het prepaidpakket tot u van uw nieuwe aanbieder bericht krijgt dat het nummer is overgezet.

komt van http://www.bellen.com/content/nummerbehoud-informatie-mobiel.aspx en die is over het algemeen betrouwbaar. net als Minthy :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_115268715
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

in aanvulling op Minthy:

Hoe werkt nummerbehoud bij mobiele telefonie?

Stapt u over van prepaid naar prepaid dan is het mogelijk een nummerbehoudformulier in te vullen dat verkrijgbaar is bij het verkooppunt van uw nieuwe aanbieder. Hierbij is het belangrijk dat u ook het kaartnummer van uw oude SIM-kaart vermeldt. Wacht met het gebruiken van het prepaidpakket tot u van uw nieuwe aanbieder bericht krijgt dat het nummer is overgezet.

komt van http://www.bellen.com/content/nummerbehoud-informatie-mobiel.aspx en die is over het algemeen betrouwbaar. net als Minthy :)
:@ O+
Tante minthy!! O+
pi_115269716
Takkeherrie!! *O* *O*

RatM _O_ })
Tante minthy!! O+
pi_115270634
Guns 'n Roses *O*
Tante minthy!! O+