maar bij sommige gerechten is het de 2e keer nog lekkerder als de 1e keer. Boerenkool vind ik altijd lekkerder de volgende dag bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef borisz het volgende:
Wat hierboven staat.
Vriezer betekent niet dat je twee dagen hetzelfde moet eten.
Oh de nieuwe M&S
Vooral M&S
Dat heb ik met alle stamppotten! En met Chinees, en pizzaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar bij sommige gerechten is het de 2e keer nog lekkerder als de 1e keer. Boerenkool vind ik altijd lekkerder de volgende dag bijvoorbeeld
onze chinees verkoopt tegenwoordig vrijgezellen menu'squote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle stamppotten! En met Chinees, en pizza
Ja. Wanneer je een nieuwe simkaart aanvraagt kan je aangeven dat je je huidige nummer wilt behouden. Daar gaat vaak wel een paar dagen overheen, maar het kan zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
ff een domme vraag tussen door weet iemand trouwens of je bij een nieuw prepaid toestel+simkaart je oude telefoon nummer kan meenenem?? Mijn oude toestel+SIM kaart is namelijk overledenen ik weet dat prepaid nog ouderwets is maar dat ben ik ook
a oke want vaak zit er een nieuwe simkaart bij de de nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Wanneer je een nieuwe simkaart aanvraagt kan je aangeven dat je je huidige nummer wilt behouden. Daar gaat vaak wel een paar dagen overheen, maar het kan zeker.
Handig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onze chinees verkoopt tegenwoordig vrijgezellen menu'sspecial bakjes met 3 vakjes erin en dan je je eigen 1 persoons maaltijd samenstellen, en je krijgt een gratis biertjes als je te lang moet wachten
Klopt. Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt van KPN-prepaid naar AH-Mobiel. Was geen enkel probleem. Misschien even opletten dat je bij dezelfde provider blijft, anders zit je met een simlock.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke want vaak zit er een nieuwe simkaart bij de de nieuwe telefoon
a oke bedankt zit nu bij T-Mobile en ik gebruik mijn mobiel het meeste voor smsjes. En een smart phone is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt van KPN-prepaid naar AH-Mobiel. Was geen enkel probleem. Misschien even opletten dat je bij dezelfde provider blijft, anders zit je met een simlock.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke bedankt zit nu bij T-Mobile en ik gebruik mijn mobiel het meeste voor smsjes. En een smart phone is niet aan mij besteed
Getverquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
Chinees is altijd goed heb nog nooit meegemaakt dat ze dat verprutste, alleen 1 keer een grote loempia gehad waarvan de olie en vet letterlijk uitspoot toen ik mijn vork er in prikte
ja was idd raar heb er toen bijna 2 jaar geen loempia meer besteldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Getver![]()
We hebben een enorm goed Chinees restaurant op het dorp zitten, erg tevreden over
in aanvulling op Minthy:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
ff een domme vraag tussen door weet iemand trouwens of je bij een nieuw prepaid toestel+simkaart je oude telefoon nummer kan meenenem?? Mijn oude toestel+SIM kaart is namelijk overledenen ik weet dat prepaid nog ouderwets is maar dat ben ik ook
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in aanvulling op Minthy:
Hoe werkt nummerbehoud bij mobiele telefonie?
Stapt u over van prepaid naar prepaid dan is het mogelijk een nummerbehoudformulier in te vullen dat verkrijgbaar is bij het verkooppunt van uw nieuwe aanbieder. Hierbij is het belangrijk dat u ook het kaartnummer van uw oude SIM-kaart vermeldt. Wacht met het gebruiken van het prepaidpakket tot u van uw nieuwe aanbieder bericht krijgt dat het nummer is overgezet.
komt van http://www.bellen.com/content/nummerbehoud-informatie-mobiel.aspx en die is over het algemeen betrouwbaar. net als Minthy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |