quote:
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha...quote:
Te gemakkelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha...
- "Gezondheid"
Harp...
-"oh"
Owja in het zuiden moeten ze al weer net nu het volgende week echt zomerweer wordtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef minthy het volgende:
Zeg oetlul van een nieuwslezer, niet over school beginnen!
Lullig, ik krijg donderdag vakantiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Owja in het zuiden moeten ze al weer net nu het volgende week echt zomerweer wordt
Ik moet maandag weer maar ik draai nog een vakantieroosterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Lullig, ik krijg donderdag vakantie
Ook niet vervelendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik moet maandag weer maar ik draai nog een vakantierooster
schijnt, gelukkig voor jou, niet representatief te zijn voor het hele albumquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Net even geluisterd. Mijn officiële reactie: Wat. De. Vliegende. Fuck.
Oké, maar dat Olympische vehikel geeft ook weinig hoop.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
schijnt, gelukkig voor jou, niet representatief te zijn voor het hele album
ik vind het wel mooi en ben benieuwd naar t nieuwe albumquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oké, maar dat Olympische vehikel geeft ook weinig hoop.
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
Wat een kutdag, hopelijk komt alles snel goed.. Mis Kimberliedje nu al, hoop dat het snel weer zo is als het was of beter..
(Sorry wilde ergens klagen en dat werd dit topic.)
Jups het is weer zoverquote:
Heb je nou alweer vakantie? Ga je nog ergens naartoe?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laatste werkdag voor de vakantie.
Lekker!!!quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker!!!
Ik wil je vakantie nie verpesten, maar je weet waarom het altijd zo mooi groen is in Tirol he?
Dag of 12. Terug via Stelvio-pasquote:Maar lekker hoorhoe lang ga je?
Lekker hoor! Have fun!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Verwachtingen zijn prima. En voor Italië helemaal.. tot 37 graden
.
[..]
Dag of 12. Terug via Stelvio-pas. En Liechtenstein.
Ik blijf connectedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker hoor! Have fun!
Je zal hier wel gemist worden, in ieder geval door mij
Voor mij de eerste keer. Ben benieuwd. Hopelijk valt 't weer een beetje mee...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:45 schreef knep het volgende:
Stelvio
Daar ga ik over een dikke 3 weken ook weer eens heen.
Gelukkigquote:
Volgens mij ben ik er nog nooit met de auto omhoog gereden, wel een keer of 8 met de fietsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor mij de eerste keer. Ben benieuwd. Hopelijk valt 't weer een beetje mee...
Moet ik ook nog eens doen met de Chevroletquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dag of 12. Terug via Stelvio-pas. En Liechtenstein.
Ik zal eens kijken bij de oud-ijzer boerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef minthy het volgende:
![]()
Heeft er hier iemand toevallig nog een nieuwe versnellingsbak voor een Polo liggen?![]()
Lief!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:39 schreef knep het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken bij de oud-ijzer boer.
Coldplay
Hartstikke gezellig, veel aandacht gekregen *winknudge* en wat zuiplappen uit de groep van me af moeten tikken. Topamusement!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ja hoe was het in Meppel Minthy?
Heeft je laag uitgesneden shirtje z'n vruchten afgeworpen?
BITCHSLAPquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig, veel aandacht gekregen *winknudge* en wat zuiplappen uit de groep van me af moeten tikken. Topamusement!!
Toen een van de zuiperds me voor de giechel wilde gaan heb ik een tik verkocht
Ja, echt... Van nuchtere en aangeschoten kerels kan ik veel hebben (meer dan het gemiddelde zeikwijf), maar mannen die zo lazerus zijn kunnen een oplawaai verwachtenquote:
Het gaat over tieten en meneer is opeens wakkerquote:
Heej lekkere lummel!quote:
Oui. Je arrive dans la maison. Ofzoiets.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Heej lekkere lummel!![]()
Weer thuis? Pics zal ik vanavond sturen, net zoals ik dat elke dag doe
Niet zomaar tettenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het gaat over tieten en meneer is opeens wakker![]()
Klinkt skitterond!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oui. Je arrive dans la maison. Ofzoiets.
Kan iemand die afschuwelijke Belgen leren autorijden?
Hij heeft ook zo'n gelijk ook gewoonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Daar moest ik echt even kei- en keihard lachen
Ja hij klinkt net als die andere nummers van zequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:36 schreef alors het volgende:
Ja misschien niet verrassend, maar ik kan em heel prima hebben die nieuwe M&S
na-aper!quote:
ik hoop van niet....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |