Voor jou te laat maar gefixd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Sersjee het volgende:
Had je dat niet effe in een spoiler kunnen mikken?
Fijn. Zo'n ceremonie is niet leuk als je weet wat er komt.quote:
sorryquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Kijk ik ook even de andere kant op... (lees: gedoucht) Gelijk gezelligheid
Nog een webcam? Er lopen al 3 streams, ik vind het wel voldoendequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorryals je nou een webcam in je douche had opgehangen was het hier wellicht minder druk geweest....;)
ja maar....je moet de links ernaartoe ook openbaar maken. anders hebben we er niks aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog een webcam? Er lopen al 3 streams, ik vind het wel voldoende
Sport gaat voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:18 schreef Evertjan het volgende:
waarom ben ik weer!!! de enigste die post hierzo!
Oke... www.girltakesashowerwitho(...)carewhoswatching.comquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar....je moet de links ernaartoe ook openbaar maken. anders hebben we er niks aan
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke... www.girltakesashowerwitho(...)carewhoswatching.com
quote:Server niet gevonden
Controleer of het adres correct gespeld is, of probeer te zoeken naar de website.
quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ik ga slapen. vandaag 12u gewerkt (en gereisd in de baas z'n tijd) dus ik vind het wel mooi weest
trusten
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef themauster het volgende:
Aangezien jullie allemaal muziekliefhebbers zijn en sommigen van jullie de Olympische Spelen volgen is hier de uitgelekte lijst van optredens van de afsluitingsceremonie. Het is nog niet zeker of dit het helemaal 100% is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Of Rudy.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Sersjee het volgende:
Ja, hoi.
Ik luister nu 25 minuten en ik heb veel te weinig gitaren gehoord. Ik wil Eric terug.
QFTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |