Uitschelden en negeren kickt ie op, dat zou ik hem niet gunnen... Jus' sayin'quote:
Dinges is geen uitschelden hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Uitschelden en negeren kickt ie op, dat zou ik hem niet gunnen... Jus' sayin'
maar dat zou je hem weer niet gunnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat mag van mij een stuk harder
Oh jawel hoor! Hij gooit mij ook belediging na belediging naar het hoofd. Boontje-loontjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar dat zou je hem weer niet gunnen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Hij gooit mij ook belediging na belediging naar het hoofd. Boontje-loontje
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef minthy het volgende:
dat zou ik hem niet gunnen... Jus' sayin'
Ik spreek mezelf vaak tegen... Eigenlijk is ie wel tof, maar dat wil ik hem niet vertellen. Daar wordt ie stronteigenwijs vanquote:
WTF lul je, zaadcollector?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Hij gooit mij ook belediging na belediging naar het hoofd. Boontje-loontje
Omdat ik nog op het werk zit tot 22uquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:18 schreef Evertjan het volgende:
waarom ben ik weer!!! de enigste die post hierzo!
waarneer zoek je eens een rijke oude stinkerd op zodat je niet meer hoef te werken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ik nog op het werk zit tot 22u![]()
Nooit. Liever gelukkig met iemand met minder geld, ik heb maling aan wat de ander op zijn rekening heeft staanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarneer zoek je eens een rijke oude stinkerd op zodat je niet meer hoef te werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Geen Kane?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef themauster het volgende:
Aangezien jullie allemaal muziekliefhebbers zijn en sommigen van jullie de Olympische Spelen volgen is hier de uitgelekte lijst van optredens van de afsluitingsceremonie. Het is nog niet zeker of dit het helemaal 100% is:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |