Deze gaat wel fucking hard:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef minthy het volgende:
Weet iemand nog een leuk slowchattopic? Het was hier een tijdje overdag leuk, maar nu is er ook geen kont meer aan
Gaat alleen over daten/datingsites? Neu, dan word ik de zwartgallige van dat topic. Geen zin inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze gaat wel fucking hard:
Datingsite-ervaringen #223: Dating is a numbers game..
Momenteel is er een hele discussie gaande over het nut of de onzinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat alleen over daten/datingsites? Neu, dan word ik de zwartgallige van dat topic. Geen zin in
Ik ben al compleet overtuigd van de onzin. Fakers, boze mensen omdat je niet reageert (omdat je zo'n 100 berichten per dag krijgt, kan echt niet overal op inhakenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Momenteel is er een hele discussie gaande over het nut of de onzin
Zoals in de discussie daar al is genoemd:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben al compleet overtuigd van de onzin. Fakers, boze mensen omdat je niet reageert (omdat je zo'n 100 berichten per dag krijgt, kan echt niet overal op inhaken), mannen vinden me arrogant terwijl ik verre van dat ben, eerder te meegaand en zo kan ik nog wel even doorgaan...
![]()
Kan best zijn, maar ik heb inmiddels zoveel negativiteit opgebouwd dat ik dat niet eens meer wil proberenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoals in de discussie daar al is genoemd:
"Op betaalde datingsites is dit niet zo/veel minder" (althans, de ervaring van een aantal gebruikers)
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef minthy het volgende:
Weet iemand nog een leuk slowchattopic? Het was hier een tijdje overdag leuk, maar nu is er ook geen kont meer aan
Dat is zeker geen SC.. Als er SC in komt, zal de reeks sluiten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze gaat wel fucking hard:
Datingsite-ervaringen #223: Dating is a numbers game..
Ik heb al gereageerd in het andere topic en jij gaat hier onwijs offtopicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Dat is zeker geen SC.. Als er SC in komt, zal de reeks sluiten.
Even ter info
Zag hetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:34 schreef minthy het volgende:
Ik heb al gereageerd in het andere topic en jij gaat hier onwijs offtopic
Ik noem jou wel silentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef SilentChaos het volgende:
Sc als ik slowchat of sc als in silentchaos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |