quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je duldt gewoon geen concurrentie.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef mootie het volgende:
Dus nu weer een besloten stream, en op mijnchats een wazige aankondiging over een nieuwe SIO buiten Ustream?
Dat systeem daar lijkt me niet waterdichtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef mootie het volgende:
Dus nu weer een besloten stream, en op mijnchats een wazige aankondiging over een nieuwe SIO buiten Ustream?
Nee, die is tegenwoordig op nieuwe plannen aan het broeden om wereldberoemd te worden denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
SIO? Heeft dat nog iets met Peter N. van doen?
Ja, het oorspronkelijke SIO nog wel. Hoewel Peter nog maar weinig gesignaleerd wordt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
SIO? Heeft dat nog iets met Peter N. van doen?
Nog even en ze gaan elkaar hier een ban proberen aan te smerenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef mootie het volgende:
Ah het lukt mensen dus toch om elkaar van U-stream te laten bannen, wat een lol.
![]()
Mijn zin klopt niet he?
Nee. En de achterliggende stelling ook niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef mootie het volgende:
Ah het lukt mensen dus toch om elkaar van U-stream te laten bannen, wat een lol.
![]()
Mijn zin klopt niet he?
Dat zal wel loslopen. Zolang de bannelingen linea recta met een kutkloontje via de achterdeur kunnen terugkomen is dat sowieso zinloosquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even en ze gaan elkaar hier een ban proberen aan te smeren
Hij zal wel op een ministerspost terechtkomen als de PvdT één van de nieuwe regeringspartijen wordt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, die is tegenwoordig op nieuwe plannen aan het broeden om wereldberoemd te worden denk ik.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal wel op een ministerspost terechtkomen als de PvdT één van de nieuwe regeringspartijen wordt.
Welnee, ook hier wordt er hard gewerkt aan banaansmeringen. Dat kun je echt niet ontkennen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen. Zolang de bannelingen linea recta met een kutkloontje via de achterdeur kunnen terugkomen is dat sowieso zinloos
Van een banaansmering krijg je een hele zachte huid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, ook hier wordt er hard gewerkt aan banaansmeringen. Dat kun je echt niet ontkennen.
Wel een tof woord, banaansmeringen.
En een paars auraquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van een banaansmering krijg je een hele zachte huid.
banaansmeerder!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, ook hier wordt er hard gewerkt aan banaansmeringen. Dat kun je echt niet ontkennen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik dan politiek vluchteling.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Hij wordt minister van feest in het kabinet Vlemmix I
Pas maar op voor de feestpolitie dan.quote:
Ik ben zo'n chagrijn, daar kan geen feestpolitie tegenop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Pas maar op voor de feestpolitie dan.
Ze halen je uit je huis, zetten je een rode feestneus met gele stippen op (die moet iedereen van de oppositie dragen) en dan is het verplicht de polka dansen op het plein.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben zo'n chagrijn, daar kan geen feestpolitie tegenop.
U bent te goed voor Opaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:38 schreef Gert het volgende:
Misschien dat opa om gaat als hij dit zwierige nostalgische plaatje ziet.
[ afbeelding ]
Het is te proberen toch? Ik denk alleen dat opa als minister van feest liever voor een andere manier van ontspanning kiest als er even geen voetbal op tv is. Lekker in de jacuzzi of zo.quote:
Biertje erbij, verlengstukje voor de TV aansluiten en opa is weer helemaal gelukkig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is te proberen toch? Ik denk alleen dat opa als minister van feest liever voor een andere manier van ontspanning kiest als er even geen voetbal op tv is. Lekker in de jacuzzi of zo.
[ afbeelding ]
Die gasten zijn niet goed, wie legt er nu een 5wegstekker in zijn zwembadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Biertje erbij, verlengstukje voor de TV aansluiten en opa is weer helemaal gelukkig.
[ afbeelding ]
Slim is het niet, maar er kan niets gebeuren. Hooguit gaat je aardlekschakelaar uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die gasten zijn niet goed, wie legt er nu een 5wegstekker in zijn zwembad![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Biertje erbij, verlengstukje voor de TV aansluiten en opa is weer helemaal gelukkig.
[ afbeelding ]
Niks is te gek voor studenten, opa kan ook naar Delft TU daar hebben ze eens in het jaar een stapelwedstrijd van *lege* kratjes heineken bij civietechniek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die gasten zijn niet goed, wie legt er nu een 5wegstekker in zijn zwembad![]()
![]()
wtfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:54 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is ook goed in aanwijzingen gevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niks is te gek voor studenten, opa kan ook naar Delft TU daar hebben ze eens in het jaar een stapelwedstrijd van *lege* kratjes heineken bij civietechniek.
Helaas voor opa lege kratten!
staat daar nou een pan in die jacuzi?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is te proberen toch? Ik denk alleen dat opa als minister van feest liever voor een andere manier van ontspanning kiest als er even geen voetbal op tv is. Lekker in de jacuzzi of zo.
[ afbeelding ]
Zo een grilding die alleen uit de kast komt met kerstquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
staat daar nou een pan in die jacuzi?
Ach tuurlijk. Voor de warme worstjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zo een grilding die alleen uit de kast komt met kerst
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach tuurlijk. Voor de warme worstjes
Ik zal eens even voor je gaan checken of hij wat te melden heeftquote:
Het was Rik Nieman die hem wilde uitnodigen voor z'n programma in het Holland Heineken Huis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef pullup het volgende:
Opa weigert op te nemen omdat hij in de veronderstelling is dat het weer de stalker is.![]()
Dat zal hij natuurlijk nooit weten als je niet opneemt maar goed er zullen wel weinig ander mogelijke bellers zijn op dit tijdstip
Of wellicht een van zijn nieuwe vriendjes die hij op zijn zaterdag op zijn boottochtje heeft leren kennen voor een leuke date.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was Rik Nieman die hem wilde uitnodigen voor z'n programma in het Holland Heineken Huis.
Aha, vandaar die lichte maaltijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Of wellicht een van zijn nieuwe vriendjes die hij op zijn zaterdag op zijn boottochtje heeft leren kennen voor een leuke date.
Buuuuuuuuurp!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef pullup het volgende:
In ieder geval krijgt meneer Hero een compliment voor zijn kookkunst nu.
"Zo...hehe ....dat was weer lekker", gevolgd door veelvuldige uitingen van de aloude Chinese traditionele manier om blijk te geven van de waardering voor de zojuist gegeten maaltijd .
Ja, Oma is een echte keukenprinses.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef Meteropnemer het volgende:
ja zoals Opaatje al zei : oma zorgt goed voor mij hoor
En dan zometeen nog even de restjes uit z'n gebit pulken en oppeuzelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef pullup het volgende:
Opa vond het blijkbaar zo lekker dat hij aan het herkauwen slaat.
Een ware drie gangen maaltijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zometeen nog even de restjes uit z'n gebit pulken en oppeuzelen
Ja, maar hij heeft geluk gehad. Als er een Engelsman had meegedaan, had die gewonnen. Zo werkt het voor het thuisland hè?quote:
Ja! Want zo is dat ook! Ofzo!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft geluk gehad. Als er een Engelsman had meegedaan, had die gewonnen. Zo werkt het voor het thuisland hè?
He gadver, dat meen je toch niet he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zometeen nog even de restjes uit z'n gebit pulken en oppeuzelen
Echt, hoe die man sport kijkt, wonderbaarlijk. Vooral als Ajakkes speelt, die eeuwige kutscheidrechters.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:51 schreef mootie het volgende:
Ja! Want zo is dat ook! Ofzo!
In het hoofd van minderontwikkelden.
Oh jee ja, lekker graven. Misschien zit er nog wel een stukje drop van gisteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He gadver, dat meen je toch niet he?
Hoe heet dat ook alweer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kan-ie op z'n brommertje voor de wielrenners op de baan rijden.
Derny.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe heet dat ook alweer?
Aanjager ofzo?
OOw een soort van vervanger van Noppie Kochquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kan-ie op z'n brommertje voor de wielrenners op de baan rijden.
Ja, die naam zocht ik. Neerlands grootste.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:03 schreef devrolijkenoot het volgende:
OOw een soort van vervanger van Noppie Koch
[ afbeelding ]
Altijd mooi dat die voorvork anders zit dan op een gewone fiets om dichter op de gangmaker te zittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:03 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
OOw een soort van vervanger van Noppie Koch
[ afbeelding ]
Heb je het geluid ook aanstaan? Speelt-ie geen fluit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit nu aan de dropstaven geloof ik
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je het geluid ook aanstaan? Speelt-ie geen fluit?
Of houdt opa daar niet van, creatief gedoe?
Geen geluid want ik kijk turnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je het geluid ook aanstaan? Speelt-ie geen fluit?
Of houdt opa daar niet van, creatief gedoe?
Waarschijnlijk was gewoon zijn bier op en moest ie 5 minuten wachten voor ze het kwam brengen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:17 schreef Meteropnemer het volgende:
hoor ik nu een emotionele Opaatje die een ietsje jaloers is op omatje omdat ze buiten zat met de schilder
Het lijkt me juist wel handig voor hem om z'n kat in de buurt te hebben als-ie chips zit te eten. Daar kan-ie mooi z'n handen aan afvegen, dan hoeft-ie daarvoor niet op te staan.quote:
Mischien kan PB hem die tip doorgevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt me juist wel handig voor hem om z'n kat in de buurt te hebben als-ie chips zit te eten. Daar kan-ie mooi z'n handen aan afvegen, dan hoeft-ie daarvoor niet op te staan.
Ja, Houtvestertje weet van wanten...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Mischien kan PB hem die tip doorgeven![]()
Ondertussen hoorde ik toen ik capte nog steeds de telefoon overgaan![]()
Het is wel een lekker volhardend stalkertje.
Gastvrij is hij toch hè? Die man heeft een ongeluk gehad, maar das heul niet belangrijk. Aardappelpuree en hockey gaat voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef pullup het volgende:
De gast heeft er voor gezorgd dat opa nu een kwartier later eetHet word hem niet in dank afgenomen
Ik vermoedde al zoietsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gastvrij is hij toch hè? Die man heeft een ongeluk gehad, maar das heul niet belangrijk. Aardappelpuree en hockey gaat voor.
Hij eet left-overs van Pat en zijn vrouw iets met aardappelpuree.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:17 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie heul geen aardappelpuree
Het ziet er weer voedzaam doch smakeloos uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij eet left-overs van Pat en zijn vrouw iets met aardappelpuree.
Mooi dat de dames in de finale zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef pullup het volgende:
En de heren kennen nu ook nog kommen aldus oop
Die hebben er inderdaad geen scheidsrechters bij nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De kans dat die genaaid worden is idd groot.
Vanavond om 21:00 tegen Groot Brittannië en de scheidsenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef pullup het volgende:
En de heren kennen nu ook nog kommen aldus oop
Ze mochten zeker ook wel met opa's stok komen spelen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:07 schreef pullup het volgende:
Ik vond het mooi om te zien hoe snel opa de finesses van de spelregels doorhad op aangeven van de verslaggever.
Hij durfde het niet te zeggen met oma naast zich.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze mochten zeker ook wel met opa's stok komen spelen?
Hmm... dus oma is niet het type dat opa dan even in z'n wang knijpt en hem "lekkere geile beer van me" toefluistert. Jammer voor 'm.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij durfde het niet te zeggen met oma naast zich.
Ja spijtigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... dus oma is niet het type dat opa dan even in z'n wang knijpt en hem "lekkere geile beer van me" toefluistert. Jammer voor 'm.
Dat vinden vrouwen toch leuk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja spijtigoma is niet het romantische typje. Hij maakt het ook niet aantrekkelijk voor haar door alvast te melden dat hij vandaag waarschijnlijk veel windjes gaat laten onder de dekens.
Op onnavolgbare romantische wijze medegedeeld tussen een aantal uitingen van chinese tafelcultuur door.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja spijtigoma is niet het romantische typje. Hij maakt het ook niet aantrekkelijk voor haar door alvast te melden dat hij vandaag waarschijnlijk veel windjes gaat laten onder de dekens.
Morgenavond!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:07 schreef Gert het volgende:
Vanavond om 21:00 tegen Groot Brittannië en de scheidsen
Ik heb Oop net gesproken, hij vind het niet erg dat jullie vrijwel constand Off-Topic zijn op Oops Topic.. "Het zal 'm aan zijn reet roesten" zei die letterlijk .. wat sportief niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Morgenavond!
Vanavond Martina halve finale 200m sprint.
He gadverdamme.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:
Dus dat vind jij wel romantisch, een vette natte pruttelscheet die naar rozen geurt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He gadverdamme.
Ze gaat vast tegengas geven.
Nee , romantisch is anders, tenzij ze naar rozen geuren, maar als ik zie wat oop allemaal eet is dat niet waarschijnlijk.
We zijn al een paar pagina's ontzettend ontopicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb Oop net gesproken, hij vind het niet erg dat jullie vrijwel constand Off-Topic zijn op Oops Topic.. "Het zal 'm aan zijn reet roesten" zei die letterlijk .. wat sportief niet?![]()
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dat vind jij wel romantisch, een vette natte pruttelscheet die naar rozen geurt?
Ja, dat krijg je als je post in dit topique. Te treurig voor woorden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Neeeeeeeeee![]()
En nu praten we over scheten, diep gezonken zijn we
Rust roest, en aangezien hij vrijwel niet beweegt ...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn al een paar pagina's ontzettend ontopicEn er is weinig kans dat er iets aan zijn reet roest met die constante zure lucht die hij blijkbaar produceert.
Welnee, het is vakantie en ze vervelen zich.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:01 schreef Meteropnemer het volgende:
ik ben relatief nieuw hier maar valt me op dat de blauwen(mods)? meer en meer on topic opaatje zijn ?
Ik geef alleen maar even de officiële visie door van Oop hoor, niemand hoeft zich daar verder aan te storen, en zeker blauw paars en rood niet natuurlijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn al een paar pagina's ontzettend ontopicEn er is weinig kans dat er iets aan zijn reet roest met die constante zure lucht die hij blijkbaar produceert.
Geef ze een Fok-full abo en ze denken dat ze boel moeten gaan regelen ........quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar even de officiële visie door van Oop hoor, niemand hoeft zich daar verder aan te storen natuurlijk, en zeker blauw paars en rood niet natuurlijk!
Waarom verval jij in Opa zijn gewoontes terwijl jij ook plezierig gewoon kan vingeren ..mits je niet frigide bent natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je post in dit topique. Te treurig voor woorden.
Maar ik ga weer even bekvingeren, toedels.![]()
Opa kan gerust zijn. Argentinië is naar de finale, niet GB.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi dat de dames in de finale zitten.Maar we zullen wel weer genaaid worden, aldus die ouwe.
"Geven" ? Sjah, ik had 'm idd moeten krijgen ja...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Geef ze een Fok-full abo en ze denken dat ze boel moeten gaan regelen ........
Maak eens een cap ipv van slap te lullen, die ouwe zit een zielige film te kijken en wordt volgens mij emotioneel, hij zit in z'n ogen te wrijven, zelfs met een zakdoekiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Geven" ? Sjah, ik had 'm idd moeten krijgen ja...
Zat hij naar Bambi te kijken ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef Jian het volgende:
ha ha ha, ja dus, hij zegt het nu; "hij moest een traantje wegpinken"
quote:
Toch wel een pluspuntje voor opie hoor zoals hij zich in de problemen van 16 jarige meisje weet in te levenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef mootie het volgende:
De waargebeurde film van de week, altijd pareltjes.
quote:
Dat kan het niet zijn dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Meteropnemer het volgende:
Opaatje pijpt t pijpje Heiniken naar een wellustig einde
Jij hebt dit pareltje ook gekeken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef pullup het volgende:
Toch wel een pluspuntje voor opie hoor zoals hij zich in de problemen van 16 jarige meisje weet in te leven
Ik heb naarJuno gekeken op RTL 5. Vond het een leuke, humoristische film. Nee, geen traantje weggepinkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef mootie het volgende:
De waargebeurde film van de week, altijd pareltjes.
Ik lees elke ochtend de samenvattingen van de films van die avondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt dit pareltje ook gekeken?
Alsof-ie iemand anders kan worden als-ie dat zou willenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
Oop laat weten dat dattie blijft wie die is, en dat jullie allemaal... de rest verstond ik niet zo goed..![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk nooit naar de streamquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dat niemand hier post wat hij werkelijk zegt.
Ok, dan begrijp ik je. Zoveel vuiligheid wil je ook niet horen.quote:
Oew, is dat een dreigement?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef devrolijkenoot het volgende:
Als ik het goed lees hier allemaal,moet je dus helemaal niet positief posten.
Zal het onthouden ,voor een volgende post sorry
Maar die de vrije interpretatie van Oop's orakels zo goed als niet zo gezegd bestempelen verraad idd heimelijk meekijken...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Jian het volgende:
Mensen die de "vuiligheid" van Oop niet willen horen, maar wel schijnbaar precies weten wat ie allemaal uitkraamt .....
Ha, die ouwe durft z'n telefoon niet eens op te nemen. Hij is een poesje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Nee dat is oop zijn afdeling las ik in een van de vorige topics
Ja en er is ook ooit nog eens een infantiel figuur onder de naam Houtvester geweest die heeft 6 uur filmmateriaal van Opa op spotnet geplaatst ... saai saai en nog eens saaiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, die ouwe durft z'n telefoon niet eens op te nemen. Hij is een poesje.
Vergis je niet in Oop, onder dat zachte, aimabele karakter zit een heuse kooivechterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, die ouwe durft z'n telefoon niet eens op te nemen. Hij is een poesje.
Een vogelkooivechter zeker? Vechten met parkieten en kanaries.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergis je niet in Oop, onder dat zachte, aimabele karakter zit een heuse kooivechter
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De kans dat die genaaid worden is idd groot.
quote:
Goh, betekent het dat ....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef devrolijkenoot het volgende:
net als bij mevr Pearlbitch.
parelteef rare naam eigenlijk.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef devrolijkenoot het volgende:
gossie zeg worden alle nieuwe fok leden zo begroet ,net als bij mevr Pearlbitch.
is meteropnemer dan niet nieuw hier ?
Een forum is nooit levendig!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh, ook zo'n geweldige bijdrage, zo wordt Oops Topic nog eens levendig!
Zo ben ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh, ook zo'n geweldige bijdrage, zo wordt Oops Topic nog eens levendig!
Je bent net nieuw hier .... maar ga jij maar lekker Alf kijken en kan je Opaatje vergeten. Dag Dagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:32 schreef Meteropnemer het volgende:
Er is geweldig nieuws ! Alf komt terug op tv! misschien we dan Opaatje een beetje vergeten
En ga jij ook maar Alf kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef devrolijkenoot het volgende:
gossie zeg worden alle nieuwe fok leden zo begroet ,net als bij mevr Pearlbitch.
is meteropnemer dan niet nieuw hier ?
how rude you are !quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je bent net nieuw hier .... maar ga jij maar lekker Alf kijken en kan je Opaatje vergeten. Dag Dag
Wat zit jij nou allemaal te pruttelen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef ZOA het volgende:
[..]
En ga jij ook maar Alf kijken
Owja en doe iets aan die naam van je .. zo vrolijk ben je niet
ZOA is het zonnetje in huis denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zit jij nou allemaal te pruttelen?
Ik durf van mijzelf wel te stellen dat ik een behoorlijk vrolijke noot benquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:05 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
ZOA is het zonnetje in huis denk ik.
Dan heb je mijn noten nog nooit gezien hoor ZOA,oop is ook een vrolijke noot volgens mij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik durf van mijzelf wel te stellen dat ik een behoorlijk vrolijke noot ben
Misschien dat je maar snel Alf moet gaan kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:13 schreef Meteropnemer het volgende:
dit is weer behoorlijk off topic wat zal Pearlbitch hier wel niet van denken ?
Ik hoorde hem laatst tegen jou zeggen dat je eens lekker op je gemakje in het gras zou moeten gaan zitten.. Dat wil dus zeggen dat Oop een natuurliefhebber is die kan genieten van het mooie dat Moeder Aarde ons te bieden heeft. Die liefde voor de ongerepte natuur wil hij op jou overdragen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dat niemand hier post wat hij werkelijk zegt. Het is een tokkie, niet meer, niet minder. Oh ja, het ging over die ouwe, dus ontopic.
PM / DM / postduifquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Noelle06, als je meeleest: je inlog ging gisteren mis. Als je gewoon inlogt met noelle06 (dus zonder streepje ertussen) moet het lukken
Rooksignalen, steken we gewoon een WigWam in de hensquote:
Doe dan maar gelijk een bbq, dat heet het nuttige met het aangename verenigenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rooksignalen, steken we gewoon een WigWam in de hens
Goed plan bbq bij opa in de tuinquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
Doe dan maar gelijk een bbq, dat heet het nuttige met het aangename verenigen
Dat lijkt me onverstandig als er iets op TV is dat kan bewegenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goed plan bbq bij opa in de tuin![]()
![]()
Des de meer hebben wijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lijkt me onverstandig als er iets op TV is dat kan bewegen
Het zal inderdaad wel een BYO moeten worden en ik vrees dat ik hem ook heel ver van mijn vlees zou houden met die handjes van hem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Bovendien denk ik niet dat je moet verwachten er een biertje bij te krijgen.
Maakt niet uit ik drink geen alcohol, dus dat is geen probleem voor opa!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Bovendien denk ik niet dat je moet verwachten er een biertje bij te krijgen.
"Ruftende ouwe vent", tsss.. Zo iemand heet een petomaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel gevaarlijk, zo'n ruftende ouwe vent in de buurt van open vuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Dat weet je niet, kan zomaar zijn dat ik het wel weetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:23 schreef mootie het volgende:
Gaat niet werken, je kan hem niet bellen om een afspraak te maken voor de bbq.
Ik moet toegeven dat ik nog nooit de neiging heb gehad om hem te bellen, dus ik weet het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat weet je niet, kan zomaar zijn dat ik het wel weet
Jij weet dan vast ook hoeveel lui er in zijn tuintje passenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat weet je niet, kan zomaar zijn dat ik het wel weet
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ruftende ouwe vent", tsss.. Zo iemand heet een petomaan.
Een petomaan is iemand die de kunst verstaat om naar believen winden te laten en daar een publiek mee probeert te vermaken, aldus wiki.
Dat laatste gaat zéker lukken in combinatie met druipvette speklappen.
Wat een slechte bbq, daar ga je toch niet mee aan de slag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Zou zomaar kunnen plek zat zelfs met zijn witte stoel erbijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij weet dan vast ook hoeveel lui er in zijn tuintje passen
Jij denkt dat opa en oma wel een Weber hebben staan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een slechte bbq, daar ga je toch niet mee aan de slag?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ruftende ouwe vent", tsss.. Zo iemand heet een petomaan.
Een petomaan is iemand die de kunst verstaat om naar believen winden te laten en daar een publiek mee probeert te vermaken, aldus wiki.
Dat laatste gaat zéker lukken in combinatie met druipvette speklappen.
Dus hij is een peto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt er wel op Opa doet niet voor minder!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij denkt dat opa en oma wel een Weber hebben staan?
Zal toch wel pannetje boven het vuur, en gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:36 schreef pullup het volgende:
Zou je ook stamppot kunnen barbecueën ?
Dat heet opwarmen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal toch wel pannetje boven het vuur, en gaan met die banaan!
Wel nee met een goed rooster kun je gewoon koken op een bbq, beetje kreatief denken joh!quote:
Tuurlijk ! Daar zit toch klapstuk bij? Hoe denk je dat ze aan die naam komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:36 schreef pullup het volgende:
Zou je ook stamppot kunnen barbecueën ?
Vertelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Daar zit toch klapstuk bij? Hoe denk je dat ze aan die naam komen
Dat klinkt wel feestelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Daar zit toch klapstuk bij? Hoe denk je dat ze aan die naam komen
Maar ik wil heul niet koken op een bbq. Een opgewarmde hap kan ik elke dag wel maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wel nee met een goed rooster kun je gewoon koken op een bbq, beetje kreatief denken joh!
Gezellig in de kring; vlees vangen met je bordquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt wel feestelijkEen klein schermpje eromheen om de grootste stukjes op te vangen lijkt me wel verstandig.
Anders gaan de buren klagen
Niet zeuren, eten wat er rondvliegt de pot schaftquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik wil heul niet koken op een bbq. Een opgewarmde hap kan ik elke dag wel maken.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zeuren, eten wat er rondvliegt de pot schaft
Hahahaha ik zie het voor mij , alles wat overvliegt ook op de bbqquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zeuren, eten wat er rondvliegt de pot schaft
en dan als dessert crème brulée, door opa gebrand met een vlammenwerperquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef pullup het volgende:
Klinkt eigenlijk wel geinig zo'n interactieve barbecue.
Na het klapstuk mikken we dan wat popcorn op de kooltjes.
Dat vliegt waarschijnlijk wat sneller in de rondte dus ik vrees dat opa niet veel van die gang zal kunnen vangen.
Je bedoelt met een aangestoken scheet? Jij bent zo ranzig.......quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en dan als dessert crème brulée, door opa gebrand met een vlammenwerper
Een gesmolten dropje, zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat een knalfeestje wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een screencap van gister?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Oop heb weer zorgen, niet dat het iemand hier een reet interesseert maar toch maar even gemeldt...
De Ustreamchat is weer eens gecleard, dus alle Trollen Opgelet!!![]()
[ afbeelding ]
Beledig me niet hé? Alles is Vers hier...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een screencap van gister?
????? we ? ik bak poffertjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef Toverheks het volgende:
Oma kan heerlijke salade`s maken, en anders bestellen we gewoon alles kant en klaar bij Leo........wordt super gesjellig
Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Oop heeft een vernuftig scriptje draaien dat ongewenste bezoekers sowieso buiten de deur houdtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Oop heb weer zorgen, niet dat het iemand hier een reet interesseert maar toch maar even gemeldt...
De Ustreamchat is weer eens gecleard, dus alle Trollen Opgelet!!![]()
[ afbeelding ]
Heej Turk...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef jacqhassel het volgende:
Avond allemaal en opa ook goedenavond
Is daar ook een topic over op FOKquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:19 schreef jacqhassel het volgende:
ik ben weer thuis ik ben kabouter pigelmee .;)
Ik probeer het juiste antwoord te achterhalen, je weet er wordt hier scherp gelet op Oops juiste uitspraken, maar gezien Opa's beperkte vermogen om te single-tasken op meerdere monitoren gaat het nog even duren...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef Jian het volgende:
Opa lekker gegeten vanavond? helemaal gemist
Ja verdomme, wat is dit nu, wat een teleurstellingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Er is hier wel beeld dat doet vermoeden dat Oop aan het eten is.. maar ja...
[ afbeelding ]
Uitsmijtertje Ham-Kaas.. maar Oop heeft het té druk om te laten weten of het hem ook gesmaakt heeft...quote:
Kom nu tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja verdomme, wat is dit nu, wat een teleurstelling
Flauw gevallenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom nu tochAls hij tot nu toe op zijn prak had moeten wachten was hij flauw gevallen hoor.
Uitsmijtertje Ham-Kaas is altijd lekker en Oma kan er ook niet veel aan verpesten, dus ik denk dat het weer smullen was. Had ie er een klein beetje ketchup op of is dat te gewaagd voor Oop ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uitsmijtertje Ham-Kaas.. maar Oop heeft het té druk om te laten weten of het hem ook gesmaakt heeft...
Hij kan toch best een beetje rekening houden met het publiek, ik kan moeilijk onder mijn eigen eten naar Oop gaan zitten kijken, toch? Ik vind dat het allemaal wel op prime time kan en dan bedoel een uur of half negen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom nu tochAls hij tot nu toe op zijn prak had moeten wachten was hij flauw gevallen hoor.
Kletskoek, Turken eten daar intussen allemaal zuurkool met worst..!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:35 schreef jacqhassel het volgende:
heb liever stampot andavie ofzo na het turkse eten
Haha echt niet .;)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, Turken eten daar intussen allemaal zuurkool met worst..!
"Gaan we niet doen.." = 3uur te laat...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Jian het volgende:
Kan iemand met een vaste lijn naar Oop even voorstellen om het diner voortaan om 20.30 uur te doen.
ik denk er niet aan, oop past zich maar aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:36 schreef jacqhassel het volgende:
Met je bord op schoot wordt het dus Jian .;)
Dat was ook een kansloos en eigenwijs verzoekquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Gaan we niet doen.." = 3uur te laat...
Aldus Oop...
verdommequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook een kansloos en eigenwijs verzoek
Oprechte Fans kunnen ten aller tijden verzoeken indienen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook een kansloos en eigenwijs verzoek
En opa gaat vervolgens gewoon door met zijn eigen dagindeling.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oprechte Fans kunnen ten aller tijden verzoeken indienen...
Aggût ik merk dat je er al een tijdje uit bent weer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef Meteropnemer het volgende:
Waar duivelse individuen je banden toch Gher?
Dat komt natuurlijk niet als een verrassing, het is geen schande hoor om als "nieuweling" weer te willen optreden, ik deed het hoor vrij vaak..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Meteropnemer het volgende:
Ik mag mij gelukkig prijzen met wetenschapjes Gher, ik als Opaatje aanhanger zijnde
Nauww... vele maanden gingen voorbij totdat Oop er achter was dat een bepaalde belanghebber beter maar gewoon Gast kon blijven... sindsdien valt het erg mee!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Jian het volgende:
Mijn ervaring is dat wanneer je bij Oop op de chat zit dat, dat nooit voor lang is
Te allen tijde, als je nou eeeen ding van DGK had kunnen leren...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oprechte Fans kunnen ten aller tijden verzoeken indienen...
Is het niet zo dat hij alleen maar denkt dat het 'de stalker' is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
En jahoor, Opa's dwangmatige TelefoonFan laat nog steeds van zich horen... nou ja niet echt maar via irri belle alleen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hij alleen maar denkt dat het 'de stalker' is?
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat ik gewoon geen trek heb om steeds maar die stierlijk vervelende retorische vragen te beantwoorden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hij alleen maar denkt dat het 'de stalker' is?
Als het een retorische vraag is verwacht ik toch ook geen antwoord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat ik gewoon geen trek heb om steeds maar die stierlijk vervelende retorische vragen te beantwoorden?
Nee?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het een retorische vraag is verwacht ik toch ook geen antwoord.
Zal ik jou eens retorisch flink gelijk geven?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:57 schreef devrolijkenoot het volgende:
Ik heb eens wat topics terug gelezen maar die houtvester was ook best wel een vrolijke noot zeg.
Komt die hier niet meer? die kon wel leuk posten ,en het topic levendig houden.
Het is wel saai geworden nu ,als ik zo eens terug lees..
Godsakkers, kunnen we daar niet eens mee ophouden, dat gezemel over Houtvester?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:57 schreef devrolijkenoot het volgende:
Ik heb eens wat topics terug gelezen maar die houtvester was ook best wel een vrolijke noot zeg.
Top he! De dames van het hockeyteam hebben het geweldig gedaan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef Toverheks het volgende:
OPA blij, iedereen blij......het GOUD is Binnen
Waar een klein kikkerlandje toch groot kan wezen.... de Winterspelen altijd wel goud met schaatsen en dat snowboarden nu weer zoveel plakken op de zomerspelen en straks natuurlijk de Wereld beker op het WK met v Gaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top he! De dames van het hockeyteam hebben het geweldig gedaan!![]()
Uuuh mag ik dat zelf nog uitmaken ,of ik blij ben .ik ben niet iedereen overigensquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef Toverheks het volgende:
OPA blij, iedereen blij......het GOUD is Binnen
Het kostte wat moeite maar toch...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top he! De dames van het hockeyteam hebben het geweldig gedaan!![]()
Het enigste wat je mag uitmaken is het licht als je naar je bedstee gaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Uuuh mag ik dat zelf nog uitmaken ,of ik blij ben .ik ben niet iedereen overigens
Who the fuck is Houtvester?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:57 schreef devrolijkenoot het volgende:
Ja en dan moet ik blij zijn als iedereen blij is? en wij hebben een slaapkamer met een mooie grote boxspring ,weet niet hoe dat in jou dorp is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het enigste wat je mag uitmaken is het licht als je naar je bedstee gaatGOUD is het enigste wat vanavond telt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |