Zo ben ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh, ook zo'n geweldige bijdrage, zo wordt Oops Topic nog eens levendig!
Je bent net nieuw hier .... maar ga jij maar lekker Alf kijken en kan je Opaatje vergeten. Dag Dagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:32 schreef Meteropnemer het volgende:
Er is geweldig nieuws ! Alf komt terug op tv! misschien we dan Opaatje een beetje vergeten
En ga jij ook maar Alf kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef devrolijkenoot het volgende:
gossie zeg worden alle nieuwe fok leden zo begroet ,net als bij mevr Pearlbitch.
parelteef rare naam eigenlijk.
is meteropnemer dan niet nieuw hier ?
how rude you are !quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je bent net nieuw hier .... maar ga jij maar lekker Alf kijken en kan je Opaatje vergeten. Dag Dag
Wat zit jij nou allemaal te pruttelen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef ZOA het volgende:
[..]
En ga jij ook maar Alf kijken
Owja en doe iets aan die naam van je .. zo vrolijk ben je niet
ZOA is het zonnetje in huis denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zit jij nou allemaal te pruttelen?
Ik durf van mijzelf wel te stellen dat ik een behoorlijk vrolijke noot benquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:05 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
ZOA is het zonnetje in huis denk ik.
Dan heb je mijn noten nog nooit gezien hoor ZOA,oop is ook een vrolijke noot volgens mij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik durf van mijzelf wel te stellen dat ik een behoorlijk vrolijke noot ben
Misschien dat je maar snel Alf moet gaan kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:13 schreef Meteropnemer het volgende:
dit is weer behoorlijk off topic wat zal Pearlbitch hier wel niet van denken ?
Ik hoorde hem laatst tegen jou zeggen dat je eens lekker op je gemakje in het gras zou moeten gaan zitten.. Dat wil dus zeggen dat Oop een natuurliefhebber is die kan genieten van het mooie dat Moeder Aarde ons te bieden heeft. Die liefde voor de ongerepte natuur wil hij op jou overdragen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dat niemand hier post wat hij werkelijk zegt. Het is een tokkie, niet meer, niet minder. Oh ja, het ging over die ouwe, dus ontopic.
PM / DM / postduifquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Noelle06, als je meeleest: je inlog ging gisteren mis. Als je gewoon inlogt met noelle06 (dus zonder streepje ertussen) moet het lukken
Rooksignalen, steken we gewoon een WigWam in de hensquote:
Doe dan maar gelijk een bbq, dat heet het nuttige met het aangename verenigenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rooksignalen, steken we gewoon een WigWam in de hens
Goed plan bbq bij opa in de tuinquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
Doe dan maar gelijk een bbq, dat heet het nuttige met het aangename verenigen
Dat lijkt me onverstandig als er iets op TV is dat kan bewegenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goed plan bbq bij opa in de tuin![]()
![]()
Des de meer hebben wijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lijkt me onverstandig als er iets op TV is dat kan bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |