Ik kijk nooit naar de streamquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dat niemand hier post wat hij werkelijk zegt.
Ok, dan begrijp ik je. Zoveel vuiligheid wil je ook niet horen.quote:
Oew, is dat een dreigement?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef devrolijkenoot het volgende:
Als ik het goed lees hier allemaal,moet je dus helemaal niet positief posten.
Zal het onthouden ,voor een volgende post sorry
Maar die de vrije interpretatie van Oop's orakels zo goed als niet zo gezegd bestempelen verraad idd heimelijk meekijken...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Jian het volgende:
Mensen die de "vuiligheid" van Oop niet willen horen, maar wel schijnbaar precies weten wat ie allemaal uitkraamt .....
Ha, die ouwe durft z'n telefoon niet eens op te nemen. Hij is een poesje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Nee dat is oop zijn afdeling las ik in een van de vorige topics
Ja en er is ook ooit nog eens een infantiel figuur onder de naam Houtvester geweest die heeft 6 uur filmmateriaal van Opa op spotnet geplaatst ... saai saai en nog eens saaiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, die ouwe durft z'n telefoon niet eens op te nemen. Hij is een poesje.
Vergis je niet in Oop, onder dat zachte, aimabele karakter zit een heuse kooivechterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, die ouwe durft z'n telefoon niet eens op te nemen. Hij is een poesje.
Een vogelkooivechter zeker? Vechten met parkieten en kanaries.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergis je niet in Oop, onder dat zachte, aimabele karakter zit een heuse kooivechter
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De kans dat die genaaid worden is idd groot.
quote:
Goh, betekent het dat ....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef devrolijkenoot het volgende:
net als bij mevr Pearlbitch.
parelteef rare naam eigenlijk.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef devrolijkenoot het volgende:
gossie zeg worden alle nieuwe fok leden zo begroet ,net als bij mevr Pearlbitch.
is meteropnemer dan niet nieuw hier ?
Een forum is nooit levendig!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh, ook zo'n geweldige bijdrage, zo wordt Oops Topic nog eens levendig!
Zo ben ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh, ook zo'n geweldige bijdrage, zo wordt Oops Topic nog eens levendig!
Je bent net nieuw hier .... maar ga jij maar lekker Alf kijken en kan je Opaatje vergeten. Dag Dagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:32 schreef Meteropnemer het volgende:
Er is geweldig nieuws ! Alf komt terug op tv! misschien we dan Opaatje een beetje vergeten
En ga jij ook maar Alf kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef devrolijkenoot het volgende:
gossie zeg worden alle nieuwe fok leden zo begroet ,net als bij mevr Pearlbitch.
is meteropnemer dan niet nieuw hier ?
how rude you are !quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je bent net nieuw hier .... maar ga jij maar lekker Alf kijken en kan je Opaatje vergeten. Dag Dag
Wat zit jij nou allemaal te pruttelen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef ZOA het volgende:
[..]
En ga jij ook maar Alf kijken
Owja en doe iets aan die naam van je .. zo vrolijk ben je niet
ZOA is het zonnetje in huis denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zit jij nou allemaal te pruttelen?
Ik durf van mijzelf wel te stellen dat ik een behoorlijk vrolijke noot benquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:05 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
ZOA is het zonnetje in huis denk ik.
Dan heb je mijn noten nog nooit gezien hoor ZOA,oop is ook een vrolijke noot volgens mij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik durf van mijzelf wel te stellen dat ik een behoorlijk vrolijke noot ben
Misschien dat je maar snel Alf moet gaan kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:13 schreef Meteropnemer het volgende:
dit is weer behoorlijk off topic wat zal Pearlbitch hier wel niet van denken ?
Ik hoorde hem laatst tegen jou zeggen dat je eens lekker op je gemakje in het gras zou moeten gaan zitten.. Dat wil dus zeggen dat Oop een natuurliefhebber is die kan genieten van het mooie dat Moeder Aarde ons te bieden heeft. Die liefde voor de ongerepte natuur wil hij op jou overdragen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dat niemand hier post wat hij werkelijk zegt. Het is een tokkie, niet meer, niet minder. Oh ja, het ging over die ouwe, dus ontopic.
PM / DM / postduifquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Noelle06, als je meeleest: je inlog ging gisteren mis. Als je gewoon inlogt met noelle06 (dus zonder streepje ertussen) moet het lukken
Rooksignalen, steken we gewoon een WigWam in de hensquote:
Doe dan maar gelijk een bbq, dat heet het nuttige met het aangename verenigenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rooksignalen, steken we gewoon een WigWam in de hens
Goed plan bbq bij opa in de tuinquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
Doe dan maar gelijk een bbq, dat heet het nuttige met het aangename verenigen
Dat lijkt me onverstandig als er iets op TV is dat kan bewegenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goed plan bbq bij opa in de tuin![]()
![]()
Des de meer hebben wijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lijkt me onverstandig als er iets op TV is dat kan bewegen
Het zal inderdaad wel een BYO moeten worden en ik vrees dat ik hem ook heel ver van mijn vlees zou houden met die handjes van hem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Bovendien denk ik niet dat je moet verwachten er een biertje bij te krijgen.
Maakt niet uit ik drink geen alcohol, dus dat is geen probleem voor opa!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Bovendien denk ik niet dat je moet verwachten er een biertje bij te krijgen.
"Ruftende ouwe vent", tsss.. Zo iemand heet een petomaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel gevaarlijk, zo'n ruftende ouwe vent in de buurt van open vuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Dat weet je niet, kan zomaar zijn dat ik het wel weetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:23 schreef mootie het volgende:
Gaat niet werken, je kan hem niet bellen om een afspraak te maken voor de bbq.
Ik moet toegeven dat ik nog nooit de neiging heb gehad om hem te bellen, dus ik weet het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat weet je niet, kan zomaar zijn dat ik het wel weet
Jij weet dan vast ook hoeveel lui er in zijn tuintje passenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat weet je niet, kan zomaar zijn dat ik het wel weet
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ruftende ouwe vent", tsss.. Zo iemand heet een petomaan.
Een petomaan is iemand die de kunst verstaat om naar believen winden te laten en daar een publiek mee probeert te vermaken, aldus wiki.
Dat laatste gaat zéker lukken in combinatie met druipvette speklappen.
Wat een slechte bbq, daar ga je toch niet mee aan de slag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Zou zomaar kunnen plek zat zelfs met zijn witte stoel erbijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij weet dan vast ook hoeveel lui er in zijn tuintje passen
Jij denkt dat opa en oma wel een Weber hebben staan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een slechte bbq, daar ga je toch niet mee aan de slag?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ruftende ouwe vent", tsss.. Zo iemand heet een petomaan.
Een petomaan is iemand die de kunst verstaat om naar believen winden te laten en daar een publiek mee probeert te vermaken, aldus wiki.
Dat laatste gaat zéker lukken in combinatie met druipvette speklappen.
Dus hij is een peto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt er wel op Opa doet niet voor minder!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij denkt dat opa en oma wel een Weber hebben staan?
Zal toch wel pannetje boven het vuur, en gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:36 schreef pullup het volgende:
Zou je ook stamppot kunnen barbecueėn ?
Dat heet opwarmen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal toch wel pannetje boven het vuur, en gaan met die banaan!
Wel nee met een goed rooster kun je gewoon koken op een bbq, beetje kreatief denken joh!quote:
Tuurlijk ! Daar zit toch klapstuk bij? Hoe denk je dat ze aan die naam komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:36 schreef pullup het volgende:
Zou je ook stamppot kunnen barbecueėn ?
Vertelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Daar zit toch klapstuk bij? Hoe denk je dat ze aan die naam komen
Dat klinkt wel feestelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Daar zit toch klapstuk bij? Hoe denk je dat ze aan die naam komen
Maar ik wil heul niet koken op een bbq. Een opgewarmde hap kan ik elke dag wel maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wel nee met een goed rooster kun je gewoon koken op een bbq, beetje kreatief denken joh!
Gezellig in de kring; vlees vangen met je bordquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt wel feestelijkEen klein schermpje eromheen om de grootste stukjes op te vangen lijkt me wel verstandig.
Anders gaan de buren klagen
Niet zeuren, eten wat er rondvliegt de pot schaftquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik wil heul niet koken op een bbq. Een opgewarmde hap kan ik elke dag wel maken.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zeuren, eten wat er rondvliegt de pot schaft
Hahahaha ik zie het voor mij , alles wat overvliegt ook op de bbqquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zeuren, eten wat er rondvliegt de pot schaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |