Het ziet er weer voedzaam doch smakeloos uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij eet left-overs van Pat en zijn vrouw iets met aardappelpuree.
Mooi dat de dames in de finale zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef pullup het volgende:
En de heren kennen nu ook nog kommen aldus oop
Die hebben er inderdaad geen scheidsrechters bij nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De kans dat die genaaid worden is idd groot.
Vanavond om 21:00 tegen Groot Brittanniė en de scheidsenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef pullup het volgende:
En de heren kennen nu ook nog kommen aldus oop
Ze mochten zeker ook wel met opa's stok komen spelen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:07 schreef pullup het volgende:
Ik vond het mooi om te zien hoe snel opa de finesses van de spelregels doorhad op aangeven van de verslaggever.
Hij durfde het niet te zeggen met oma naast zich.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze mochten zeker ook wel met opa's stok komen spelen?
Hmm... dus oma is niet het type dat opa dan even in z'n wang knijpt en hem "lekkere geile beer van me" toefluistert. Jammer voor 'm.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij durfde het niet te zeggen met oma naast zich.
Ja spijtigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... dus oma is niet het type dat opa dan even in z'n wang knijpt en hem "lekkere geile beer van me" toefluistert. Jammer voor 'm.
Dat vinden vrouwen toch leuk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja spijtigoma is niet het romantische typje. Hij maakt het ook niet aantrekkelijk voor haar door alvast te melden dat hij vandaag waarschijnlijk veel windjes gaat laten onder de dekens.
Op onnavolgbare romantische wijze medegedeeld tussen een aantal uitingen van chinese tafelcultuur door.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja spijtigoma is niet het romantische typje. Hij maakt het ook niet aantrekkelijk voor haar door alvast te melden dat hij vandaag waarschijnlijk veel windjes gaat laten onder de dekens.
Morgenavond!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:07 schreef Gert het volgende:
Vanavond om 21:00 tegen Groot Brittanniė en de scheidsen
Ik heb Oop net gesproken, hij vind het niet erg dat jullie vrijwel constand Off-Topic zijn op Oops Topic.. "Het zal 'm aan zijn reet roesten" zei die letterlijk .. wat sportief niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Morgenavond!
Vanavond Martina halve finale 200m sprint.
He gadverdamme.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:
Dus dat vind jij wel romantisch, een vette natte pruttelscheet die naar rozen geurt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He gadverdamme.
Ze gaat vast tegengas geven.
Nee , romantisch is anders, tenzij ze naar rozen geuren, maar als ik zie wat oop allemaal eet is dat niet waarschijnlijk.
We zijn al een paar pagina's ontzettend ontopicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb Oop net gesproken, hij vind het niet erg dat jullie vrijwel constand Off-Topic zijn op Oops Topic.. "Het zal 'm aan zijn reet roesten" zei die letterlijk .. wat sportief niet?![]()
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dat vind jij wel romantisch, een vette natte pruttelscheet die naar rozen geurt?
Ja, dat krijg je als je post in dit topique. Te treurig voor woorden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Neeeeeeeeee![]()
En nu praten we over scheten, diep gezonken zijn we
Rust roest, en aangezien hij vrijwel niet beweegt ...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn al een paar pagina's ontzettend ontopicEn er is weinig kans dat er iets aan zijn reet roest met die constante zure lucht die hij blijkbaar produceert.
Welnee, het is vakantie en ze vervelen zich.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:01 schreef Meteropnemer het volgende:
ik ben relatief nieuw hier maar valt me op dat de blauwen(mods)? meer en meer on topic opaatje zijn ?
Ik geef alleen maar even de officiėle visie door van Oop hoor, niemand hoeft zich daar verder aan te storen, en zeker blauw paars en rood niet natuurlijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn al een paar pagina's ontzettend ontopicEn er is weinig kans dat er iets aan zijn reet roest met die constante zure lucht die hij blijkbaar produceert.
Geef ze een Fok-full abo en ze denken dat ze boel moeten gaan regelen ........quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar even de officiėle visie door van Oop hoor, niemand hoeft zich daar verder aan te storen natuurlijk, en zeker blauw paars en rood niet natuurlijk!
Waarom verval jij in Opa zijn gewoontes terwijl jij ook plezierig gewoon kan vingeren ..mits je niet frigide bent natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je post in dit topique. Te treurig voor woorden.
Maar ik ga weer even bekvingeren, toedels.![]()
Opa kan gerust zijn. Argentiniė is naar de finale, niet GB.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi dat de dames in de finale zitten.Maar we zullen wel weer genaaid worden, aldus die ouwe.
"Geven" ? Sjah, ik had 'm idd moeten krijgen ja...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Geef ze een Fok-full abo en ze denken dat ze boel moeten gaan regelen ........
Maak eens een cap ipv van slap te lullen, die ouwe zit een zielige film te kijken en wordt volgens mij emotioneel, hij zit in z'n ogen te wrijven, zelfs met een zakdoekiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Geven" ? Sjah, ik had 'm idd moeten krijgen ja...
Zat hij naar Bambi te kijken ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef Jian het volgende:
ha ha ha, ja dus, hij zegt het nu; "hij moest een traantje wegpinken"
quote:
Toch wel een pluspuntje voor opie hoor zoals hij zich in de problemen van 16 jarige meisje weet in te levenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef mootie het volgende:
De waargebeurde film van de week, altijd pareltjes.
quote:
Dat kan het niet zijn dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Meteropnemer het volgende:
Opaatje pijpt t pijpje Heiniken naar een wellustig einde
Jij hebt dit pareltje ook gekeken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef pullup het volgende:
Toch wel een pluspuntje voor opie hoor zoals hij zich in de problemen van 16 jarige meisje weet in te leven
Ik heb naarJuno gekeken op RTL 5. Vond het een leuke, humoristische film. Nee, geen traantje weggepinkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef mootie het volgende:
De waargebeurde film van de week, altijd pareltjes.
Ik lees elke ochtend de samenvattingen van de films van die avondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt dit pareltje ook gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |