Alsof-ie iemand anders kan worden als-ie dat zou willenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
Oop laat weten dat dattie blijft wie die is, en dat jullie allemaal... de rest verstond ik niet zo goed..![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk nooit naar de streamquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dat niemand hier post wat hij werkelijk zegt.
Ok, dan begrijp ik je. Zoveel vuiligheid wil je ook niet horen.quote:
Oew, is dat een dreigement?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef devrolijkenoot het volgende:
Als ik het goed lees hier allemaal,moet je dus helemaal niet positief posten.
Zal het onthouden ,voor een volgende post sorry
Maar die de vrije interpretatie van Oop's orakels zo goed als niet zo gezegd bestempelen verraad idd heimelijk meekijken...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Jian het volgende:
Mensen die de "vuiligheid" van Oop niet willen horen, maar wel schijnbaar precies weten wat ie allemaal uitkraamt .....
Ha, die ouwe durft z'n telefoon niet eens op te nemen. Hij is een poesje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Nee dat is oop zijn afdeling las ik in een van de vorige topics
Ja en er is ook ooit nog eens een infantiel figuur onder de naam Houtvester geweest die heeft 6 uur filmmateriaal van Opa op spotnet geplaatst ... saai saai en nog eens saaiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, die ouwe durft z'n telefoon niet eens op te nemen. Hij is een poesje.
Vergis je niet in Oop, onder dat zachte, aimabele karakter zit een heuse kooivechterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, die ouwe durft z'n telefoon niet eens op te nemen. Hij is een poesje.
Een vogelkooivechter zeker? Vechten met parkieten en kanaries.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergis je niet in Oop, onder dat zachte, aimabele karakter zit een heuse kooivechter
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De kans dat die genaaid worden is idd groot.
quote:
Goh, betekent het dat ....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef devrolijkenoot het volgende:
net als bij mevr Pearlbitch.
parelteef rare naam eigenlijk.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef devrolijkenoot het volgende:
gossie zeg worden alle nieuwe fok leden zo begroet ,net als bij mevr Pearlbitch.
parelteef rare naam eigenlijk.
is meteropnemer dan niet nieuw hier ?
Een forum is nooit levendig!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh, ook zo'n geweldige bijdrage, zo wordt Oops Topic nog eens levendig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |