Het zal inderdaad wel een BYO moeten worden en ik vrees dat ik hem ook heel ver van mijn vlees zou houden met die handjes van hem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Bovendien denk ik niet dat je moet verwachten er een biertje bij te krijgen.
Maakt niet uit ik drink geen alcohol, dus dat is geen probleem voor opa!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Bovendien denk ik niet dat je moet verwachten er een biertje bij te krijgen.
"Ruftende ouwe vent", tsss.. Zo iemand heet een petomaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel gevaarlijk, zo'n ruftende ouwe vent in de buurt van open vuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Dat weet je niet, kan zomaar zijn dat ik het wel weetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:23 schreef mootie het volgende:
Gaat niet werken, je kan hem niet bellen om een afspraak te maken voor de bbq.
Ik moet toegeven dat ik nog nooit de neiging heb gehad om hem te bellen, dus ik weet het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat weet je niet, kan zomaar zijn dat ik het wel weet
Jij weet dan vast ook hoeveel lui er in zijn tuintje passenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat weet je niet, kan zomaar zijn dat ik het wel weet
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ruftende ouwe vent", tsss.. Zo iemand heet een petomaan.
Een petomaan is iemand die de kunst verstaat om naar believen winden te laten en daar een publiek mee probeert te vermaken, aldus wiki.
Dat laatste gaat zéker lukken in combinatie met druipvette speklappen.
Wat een slechte bbq, daar ga je toch niet mee aan de slag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Zou zomaar kunnen plek zat zelfs met zijn witte stoel erbijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij weet dan vast ook hoeveel lui er in zijn tuintje passen
Jij denkt dat opa en oma wel een Weber hebben staan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een slechte bbq, daar ga je toch niet mee aan de slag?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ruftende ouwe vent", tsss.. Zo iemand heet een petomaan.
Een petomaan is iemand die de kunst verstaat om naar believen winden te laten en daar een publiek mee probeert te vermaken, aldus wiki.
Dat laatste gaat zéker lukken in combinatie met druipvette speklappen.
Dus hij is een peto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt er wel op Opa doet niet voor minder!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij denkt dat opa en oma wel een Weber hebben staan?
Zal toch wel pannetje boven het vuur, en gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:36 schreef pullup het volgende:
Zou je ook stamppot kunnen barbecueën ?
Dat heet opwarmen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal toch wel pannetje boven het vuur, en gaan met die banaan!
Wel nee met een goed rooster kun je gewoon koken op een bbq, beetje kreatief denken joh!quote:
Tuurlijk ! Daar zit toch klapstuk bij? Hoe denk je dat ze aan die naam komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:36 schreef pullup het volgende:
Zou je ook stamppot kunnen barbecueën ?
Vertelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Daar zit toch klapstuk bij? Hoe denk je dat ze aan die naam komen
Dat klinkt wel feestelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Daar zit toch klapstuk bij? Hoe denk je dat ze aan die naam komen
Maar ik wil heul niet koken op een bbq. Een opgewarmde hap kan ik elke dag wel maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wel nee met een goed rooster kun je gewoon koken op een bbq, beetje kreatief denken joh!
Gezellig in de kring; vlees vangen met je bordquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt wel feestelijkEen klein schermpje eromheen om de grootste stukjes op te vangen lijkt me wel verstandig.
Anders gaan de buren klagen
Niet zeuren, eten wat er rondvliegt de pot schaftquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik wil heul niet koken op een bbq. Een opgewarmde hap kan ik elke dag wel maken.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zeuren, eten wat er rondvliegt de pot schaft
Hahahaha ik zie het voor mij , alles wat overvliegt ook op de bbqquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zeuren, eten wat er rondvliegt de pot schaft
en dan als dessert crčme brulée, door opa gebrand met een vlammenwerperquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef pullup het volgende:
Klinkt eigenlijk wel geinig zo'n interactieve barbecue.
Na het klapstuk mikken we dan wat popcorn op de kooltjes.
Dat vliegt waarschijnlijk wat sneller in de rondte dus ik vrees dat opa niet veel van die gang zal kunnen vangen.
Je bedoelt met een aangestoken scheet? Jij bent zo ranzig.......quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en dan als dessert crčme brulée, door opa gebrand met een vlammenwerper
Een gesmolten dropje, zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat een knalfeestje wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een screencap van gister?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Oop heb weer zorgen, niet dat het iemand hier een reet interesseert maar toch maar even gemeldt...
De Ustreamchat is weer eens gecleard, dus alle Trollen Opgelet!!![]()
[ afbeelding ]
Beledig me niet hé? Alles is Vers hier...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een screencap van gister?
????? we ? ik bak poffertjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef Toverheks het volgende:
Oma kan heerlijke salade`s maken, en anders bestellen we gewoon alles kant en klaar bij Leo........wordt super gesjellig
Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Oop heeft een vernuftig scriptje draaien dat ongewenste bezoekers sowieso buiten de deur houdtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Oop heb weer zorgen, niet dat het iemand hier een reet interesseert maar toch maar even gemeldt...
De Ustreamchat is weer eens gecleard, dus alle Trollen Opgelet!!![]()
[ afbeelding ]
Heej Turk...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef jacqhassel het volgende:
Avond allemaal en opa ook goedenavond
Is daar ook een topic over op FOKquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:19 schreef jacqhassel het volgende:
ik ben weer thuis ik ben kabouter pigelmee .;)
Ik probeer het juiste antwoord te achterhalen, je weet er wordt hier scherp gelet op Oops juiste uitspraken, maar gezien Opa's beperkte vermogen om te single-tasken op meerdere monitoren gaat het nog even duren...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef Jian het volgende:
Opa lekker gegeten vanavond? helemaal gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |