quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je duldt gewoon geen concurrentie.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef mootie het volgende:
Dus nu weer een besloten stream, en op mijnchats een wazige aankondiging over een nieuwe SIO buiten Ustream?
Dat systeem daar lijkt me niet waterdichtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef mootie het volgende:
Dus nu weer een besloten stream, en op mijnchats een wazige aankondiging over een nieuwe SIO buiten Ustream?
Nee, die is tegenwoordig op nieuwe plannen aan het broeden om wereldberoemd te worden denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
SIO? Heeft dat nog iets met Peter N. van doen?
Ja, het oorspronkelijke SIO nog wel. Hoewel Peter nog maar weinig gesignaleerd wordt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
SIO? Heeft dat nog iets met Peter N. van doen?
Nog even en ze gaan elkaar hier een ban proberen aan te smerenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef mootie het volgende:
Ah het lukt mensen dus toch om elkaar van U-stream te laten bannen, wat een lol.
![]()
Mijn zin klopt niet he?
Nee. En de achterliggende stelling ook niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef mootie het volgende:
Ah het lukt mensen dus toch om elkaar van U-stream te laten bannen, wat een lol.
![]()
Mijn zin klopt niet he?
Dat zal wel loslopen. Zolang de bannelingen linea recta met een kutkloontje via de achterdeur kunnen terugkomen is dat sowieso zinloosquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even en ze gaan elkaar hier een ban proberen aan te smeren
Hij zal wel op een ministerspost terechtkomen als de PvdT één van de nieuwe regeringspartijen wordt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, die is tegenwoordig op nieuwe plannen aan het broeden om wereldberoemd te worden denk ik.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal wel op een ministerspost terechtkomen als de PvdT één van de nieuwe regeringspartijen wordt.
Welnee, ook hier wordt er hard gewerkt aan banaansmeringen. Dat kun je echt niet ontkennen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen. Zolang de bannelingen linea recta met een kutkloontje via de achterdeur kunnen terugkomen is dat sowieso zinloos
Van een banaansmering krijg je een hele zachte huid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, ook hier wordt er hard gewerkt aan banaansmeringen. Dat kun je echt niet ontkennen.
Wel een tof woord, banaansmeringen.
En een paars auraquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van een banaansmering krijg je een hele zachte huid.
banaansmeerder!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, ook hier wordt er hard gewerkt aan banaansmeringen. Dat kun je echt niet ontkennen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik dan politiek vluchteling.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Hij wordt minister van feest in het kabinet Vlemmix I
Pas maar op voor de feestpolitie dan.quote:
Ik ben zo'n chagrijn, daar kan geen feestpolitie tegenop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Pas maar op voor de feestpolitie dan.
Ze halen je uit je huis, zetten je een rode feestneus met gele stippen op (die moet iedereen van de oppositie dragen) en dan is het verplicht de polka dansen op het plein.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben zo'n chagrijn, daar kan geen feestpolitie tegenop.
U bent te goed voor Opaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:38 schreef Gert het volgende:
Misschien dat opa om gaat als hij dit zwierige nostalgische plaatje ziet.
[ afbeelding ]
Het is te proberen toch? Ik denk alleen dat opa als minister van feest liever voor een andere manier van ontspanning kiest als er even geen voetbal op tv is. Lekker in de jacuzzi of zo.quote:
Biertje erbij, verlengstukje voor de TV aansluiten en opa is weer helemaal gelukkig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is te proberen toch? Ik denk alleen dat opa als minister van feest liever voor een andere manier van ontspanning kiest als er even geen voetbal op tv is. Lekker in de jacuzzi of zo.
[ afbeelding ]
Die gasten zijn niet goed, wie legt er nu een 5wegstekker in zijn zwembadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Biertje erbij, verlengstukje voor de TV aansluiten en opa is weer helemaal gelukkig.
[ afbeelding ]
Slim is het niet, maar er kan niets gebeuren. Hooguit gaat je aardlekschakelaar uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die gasten zijn niet goed, wie legt er nu een 5wegstekker in zijn zwembad![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Biertje erbij, verlengstukje voor de TV aansluiten en opa is weer helemaal gelukkig.
[ afbeelding ]
Niks is te gek voor studenten, opa kan ook naar Delft TU daar hebben ze eens in het jaar een stapelwedstrijd van *lege* kratjes heineken bij civietechniek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die gasten zijn niet goed, wie legt er nu een 5wegstekker in zijn zwembad![]()
![]()
wtfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:54 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is ook goed in aanwijzingen gevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niks is te gek voor studenten, opa kan ook naar Delft TU daar hebben ze eens in het jaar een stapelwedstrijd van *lege* kratjes heineken bij civietechniek.
Helaas voor opa lege kratten!
staat daar nou een pan in die jacuzi?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is te proberen toch? Ik denk alleen dat opa als minister van feest liever voor een andere manier van ontspanning kiest als er even geen voetbal op tv is. Lekker in de jacuzzi of zo.
[ afbeelding ]
Zo een grilding die alleen uit de kast komt met kerstquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
staat daar nou een pan in die jacuzi?
Ach tuurlijk. Voor de warme worstjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zo een grilding die alleen uit de kast komt met kerst
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach tuurlijk. Voor de warme worstjes
Ik zal eens even voor je gaan checken of hij wat te melden heeftquote:
Het was Rik Nieman die hem wilde uitnodigen voor z'n programma in het Holland Heineken Huis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef pullup het volgende:
Opa weigert op te nemen omdat hij in de veronderstelling is dat het weer de stalker is.![]()
Dat zal hij natuurlijk nooit weten als je niet opneemt maar goed er zullen wel weinig ander mogelijke bellers zijn op dit tijdstip
Of wellicht een van zijn nieuwe vriendjes die hij op zijn zaterdag op zijn boottochtje heeft leren kennen voor een leuke date.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was Rik Nieman die hem wilde uitnodigen voor z'n programma in het Holland Heineken Huis.
Aha, vandaar die lichte maaltijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Of wellicht een van zijn nieuwe vriendjes die hij op zijn zaterdag op zijn boottochtje heeft leren kennen voor een leuke date.
Buuuuuuuuurp!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef pullup het volgende:
In ieder geval krijgt meneer Hero een compliment voor zijn kookkunst nu.
"Zo...hehe ....dat was weer lekker", gevolgd door veelvuldige uitingen van de aloude Chinese traditionele manier om blijk te geven van de waardering voor de zojuist gegeten maaltijd .
Ja, Oma is een echte keukenprinses.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef Meteropnemer het volgende:
ja zoals Opaatje al zei : oma zorgt goed voor mij hoor
En dan zometeen nog even de restjes uit z'n gebit pulken en oppeuzelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef pullup het volgende:
Opa vond het blijkbaar zo lekker dat hij aan het herkauwen slaat.
Een ware drie gangen maaltijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zometeen nog even de restjes uit z'n gebit pulken en oppeuzelen
Ja, maar hij heeft geluk gehad. Als er een Engelsman had meegedaan, had die gewonnen. Zo werkt het voor het thuisland hè?quote:
Ja! Want zo is dat ook! Ofzo!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft geluk gehad. Als er een Engelsman had meegedaan, had die gewonnen. Zo werkt het voor het thuisland hè?
He gadver, dat meen je toch niet he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zometeen nog even de restjes uit z'n gebit pulken en oppeuzelen
Echt, hoe die man sport kijkt, wonderbaarlijk. Vooral als Ajakkes speelt, die eeuwige kutscheidrechters.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:51 schreef mootie het volgende:
Ja! Want zo is dat ook! Ofzo!
In het hoofd van minderontwikkelden.
Oh jee ja, lekker graven. Misschien zit er nog wel een stukje drop van gisteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He gadver, dat meen je toch niet he?
Hoe heet dat ook alweer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kan-ie op z'n brommertje voor de wielrenners op de baan rijden.
Derny.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe heet dat ook alweer?
Aanjager ofzo?
OOw een soort van vervanger van Noppie Kochquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kan-ie op z'n brommertje voor de wielrenners op de baan rijden.
Ja, die naam zocht ik. Neerlands grootste.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:03 schreef devrolijkenoot het volgende:
OOw een soort van vervanger van Noppie Koch
[ afbeelding ]
Altijd mooi dat die voorvork anders zit dan op een gewone fiets om dichter op de gangmaker te zittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:03 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
OOw een soort van vervanger van Noppie Koch
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |