quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je duldt gewoon geen concurrentie.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef mootie het volgende:
Dus nu weer een besloten stream, en op mijnchats een wazige aankondiging over een nieuwe SIO buiten Ustream?
Dat systeem daar lijkt me niet waterdichtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef mootie het volgende:
Dus nu weer een besloten stream, en op mijnchats een wazige aankondiging over een nieuwe SIO buiten Ustream?
Nee, die is tegenwoordig op nieuwe plannen aan het broeden om wereldberoemd te worden denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
SIO? Heeft dat nog iets met Peter N. van doen?
Ja, het oorspronkelijke SIO nog wel. Hoewel Peter nog maar weinig gesignaleerd wordt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
SIO? Heeft dat nog iets met Peter N. van doen?
Nog even en ze gaan elkaar hier een ban proberen aan te smerenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef mootie het volgende:
Ah het lukt mensen dus toch om elkaar van U-stream te laten bannen, wat een lol.
![]()
Mijn zin klopt niet he?
Nee. En de achterliggende stelling ook niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef mootie het volgende:
Ah het lukt mensen dus toch om elkaar van U-stream te laten bannen, wat een lol.
![]()
Mijn zin klopt niet he?
Dat zal wel loslopen. Zolang de bannelingen linea recta met een kutkloontje via de achterdeur kunnen terugkomen is dat sowieso zinloosquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even en ze gaan elkaar hier een ban proberen aan te smeren
Hij zal wel op een ministerspost terechtkomen als de PvdT één van de nieuwe regeringspartijen wordt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, die is tegenwoordig op nieuwe plannen aan het broeden om wereldberoemd te worden denk ik.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal wel op een ministerspost terechtkomen als de PvdT één van de nieuwe regeringspartijen wordt.
Welnee, ook hier wordt er hard gewerkt aan banaansmeringen. Dat kun je echt niet ontkennen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen. Zolang de bannelingen linea recta met een kutkloontje via de achterdeur kunnen terugkomen is dat sowieso zinloos
Van een banaansmering krijg je een hele zachte huid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, ook hier wordt er hard gewerkt aan banaansmeringen. Dat kun je echt niet ontkennen.
Wel een tof woord, banaansmeringen.
En een paars auraquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van een banaansmering krijg je een hele zachte huid.
banaansmeerder!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, ook hier wordt er hard gewerkt aan banaansmeringen. Dat kun je echt niet ontkennen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik dan politiek vluchteling.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Hij wordt minister van feest in het kabinet Vlemmix I
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |