Ja verdomme, wat is dit nu, wat een teleurstellingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Er is hier wel beeld dat doet vermoeden dat Oop aan het eten is.. maar ja...
[ afbeelding ]
Uitsmijtertje Ham-Kaas.. maar Oop heeft het té druk om te laten weten of het hem ook gesmaakt heeft...quote:
Kom nu tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja verdomme, wat is dit nu, wat een teleurstelling
Flauw gevallenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom nu tochAls hij tot nu toe op zijn prak had moeten wachten was hij flauw gevallen hoor.
Uitsmijtertje Ham-Kaas is altijd lekker en Oma kan er ook niet veel aan verpesten, dus ik denk dat het weer smullen was. Had ie er een klein beetje ketchup op of is dat te gewaagd voor Oop ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uitsmijtertje Ham-Kaas.. maar Oop heeft het té druk om te laten weten of het hem ook gesmaakt heeft...
Hij kan toch best een beetje rekening houden met het publiek, ik kan moeilijk onder mijn eigen eten naar Oop gaan zitten kijken, toch? Ik vind dat het allemaal wel op prime time kan en dan bedoel een uur of half negen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom nu tochAls hij tot nu toe op zijn prak had moeten wachten was hij flauw gevallen hoor.
Kletskoek, Turken eten daar intussen allemaal zuurkool met worst..!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:35 schreef jacqhassel het volgende:
heb liever stampot andavie ofzo na het turkse eten
Haha echt niet .;)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, Turken eten daar intussen allemaal zuurkool met worst..!
"Gaan we niet doen.." = 3uur te laat...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Jian het volgende:
Kan iemand met een vaste lijn naar Oop even voorstellen om het diner voortaan om 20.30 uur te doen.
ik denk er niet aan, oop past zich maar aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:36 schreef jacqhassel het volgende:
Met je bord op schoot wordt het dus Jian .;)
Dat was ook een kansloos en eigenwijs verzoekquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Gaan we niet doen.." = 3uur te laat...
Aldus Oop...
verdommequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook een kansloos en eigenwijs verzoek
Oprechte Fans kunnen ten aller tijden verzoeken indienen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook een kansloos en eigenwijs verzoek
En opa gaat vervolgens gewoon door met zijn eigen dagindeling.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oprechte Fans kunnen ten aller tijden verzoeken indienen...
Aggût ik merk dat je er al een tijdje uit bent weer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef Meteropnemer het volgende:
Waar duivelse individuen je banden toch Gher?
Dat komt natuurlijk niet als een verrassing, het is geen schande hoor om als "nieuweling" weer te willen optreden, ik deed het hoor vrij vaak..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Meteropnemer het volgende:
Ik mag mij gelukkig prijzen met wetenschapjes Gher, ik als Opaatje aanhanger zijnde
Nauww... vele maanden gingen voorbij totdat Oop er achter was dat een bepaalde belanghebber beter maar gewoon Gast kon blijven... sindsdien valt het erg mee!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Jian het volgende:
Mijn ervaring is dat wanneer je bij Oop op de chat zit dat, dat nooit voor lang is
Te allen tijde, als je nou eeeen ding van DGK had kunnen leren...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oprechte Fans kunnen ten aller tijden verzoeken indienen...
Is het niet zo dat hij alleen maar denkt dat het 'de stalker' is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
En jahoor, Opa's dwangmatige TelefoonFan laat nog steeds van zich horen... nou ja niet echt maar via irri belle alleen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hij alleen maar denkt dat het 'de stalker' is?
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat ik gewoon geen trek heb om steeds maar die stierlijk vervelende retorische vragen te beantwoorden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hij alleen maar denkt dat het 'de stalker' is?
Als het een retorische vraag is verwacht ik toch ook geen antwoord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat ik gewoon geen trek heb om steeds maar die stierlijk vervelende retorische vragen te beantwoorden?
Nee?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het een retorische vraag is verwacht ik toch ook geen antwoord.
Zal ik jou eens retorisch flink gelijk geven?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:57 schreef devrolijkenoot het volgende:
Ik heb eens wat topics terug gelezen maar die houtvester was ook best wel een vrolijke noot zeg.
Komt die hier niet meer? die kon wel leuk posten ,en het topic levendig houden.
Het is wel saai geworden nu ,als ik zo eens terug lees..
Godsakkers, kunnen we daar niet eens mee ophouden, dat gezemel over Houtvester?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:57 schreef devrolijkenoot het volgende:
Ik heb eens wat topics terug gelezen maar die houtvester was ook best wel een vrolijke noot zeg.
Top he! De dames van het hockeyteam hebben het geweldig gedaan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef Toverheks het volgende:
OPA blij, iedereen blij......het GOUD is Binnen
Waar een klein kikkerlandje toch groot kan wezen.... de Winterspelen altijd wel goud met schaatsen en dat snowboarden nu weer zoveel plakken op de zomerspelen en straks natuurlijk de Wereld beker op het WK met v Gaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top he! De dames van het hockeyteam hebben het geweldig gedaan!![]()
Uuuh mag ik dat zelf nog uitmaken ,of ik blij ben .ik ben niet iedereen overigensquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef Toverheks het volgende:
OPA blij, iedereen blij......het GOUD is Binnen
Het kostte wat moeite maar toch...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top he! De dames van het hockeyteam hebben het geweldig gedaan!![]()
Het enigste wat je mag uitmaken is het licht als je naar je bedstee gaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Uuuh mag ik dat zelf nog uitmaken ,of ik blij ben .ik ben niet iedereen overigens
Who the fuck is Houtvester?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:57 schreef devrolijkenoot het volgende:
Ja en dan moet ik blij zijn als iedereen blij is? en wij hebben een slaapkamer met een mooie grote boxspring ,weet niet hoe dat in jou dorp is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het enigste wat je mag uitmaken is het licht als je naar je bedstee gaatGOUD is het enigste wat vanavond telt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |