Ik bekeek net de wiki van onze Nederlandse deelnemer aan het mountainbike en dat ziet er niet een twee drie uit als een echte kanshebber, maarja we laten ons graag verrassen nietwaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Barry87 het volgende:
Hebben we hier iets van kans op medailles?
Ja, glorryhunter.
Wies dat?quote:
Hij mag blij zijn met een top 25 plek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik bekeek net de wiki van onze Nederlandse deelnemer aan het mountainbike en dat ziet er niet een twee drie uit als een echte kanshebber, maarja we laten ons graag verrassen nietwaar
bij bmx is alles mogelijk...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Barry87 het volgende:
Hebben we hier iets van kans op medailles?
Ja, glorryhunter.
in 2008 ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef TLC het volgende:
Volgens mij was het BMX parcours van Londen precies nagemaakt in Nederland, dus wee hun gebeente als de Nederlanders niet presteren![]()
BMX zijn van die kleine crossfietsjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:36 schreef Karina het volgende:
Wat is precies het verschil tussen BMX en MountainbikenEn tevens: Bart Brentjens deja-vu
zie de plaatjes boveninquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:36 schreef Karina het volgende:
Wat is precies het verschil tussen BMX en MountainbikenEn tevens: Bart Brentjens deja-vu
Oh ja dan weet ik hetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zie de plaatjes boveninbmx is meer explosief, en speelt zich meer af in de lucht dan op de baan zelf
Van der Biezen staat 8ste op de UCI ranking van 31 juli, maar ik verwacht geen medailles (hoop het wel).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:19 schreef hafcfan het volgende:
BMX vind ik echt mooi om te zien.Hopelijk zijn de Nederlanders er ook goed in, dat maakt het toch nog leuker om te kijken.
Dit is enkel om een tijd neer te zetten zodat niet alle snelsten in de volgende ronde bij elkaar zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is dit individueel en niet gewoon (cross?) met 8 of 12 of wat het is?
Hmm oke, dat is niet heel interessant vind ik dan kijk ik het later wel. Ga ik nu naar Taekwondo kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit is enkel om een tijd neer te zetten zodat niet alle snelsten in de volgende ronde bij elkaar zitten.
Smulders verliest maar viertiende op Le Corguillé (zilver 2008) dus prima tijd, je ziet toch ook wel of ze een beetje snel over die bulten heen gaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef kilon het volgende:
Geen idee wat ik van deze tijd moet vinden. Dus dan zeg ik maar gewoon goed gedaan.
Dat vond ik ook bij diegenen met 41 seconden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Smulders verliest maar viertiende op Le Corguillé (zilver 2008) dus prima tijd, je ziet toch ook wel of ze een beetje snel over die bulten heen gaan?
Bij die vond ik juist duidelijk dat het er langzamer uitzag dan de rest. Je ziet gewoon wat voor snelheid ze meenemen en hoe hard ze die bulten nemen. Verschil tussen snelle en langzame dames is wel duidelijk mijns inziens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat vond ik ook bij diegenen met 41 seconden.
Is alleen plaatsing dit, dus ze plaatst zich gewoon als laatste.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:22 schreef aswesleep het volgende:
Is het nu gedaan voor die gecrashte dame?
In de Tour zouden ze nog naar de finish rijden.
Gunstigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef TheArt het volgende:
Smulders plaatst zich als 6e, netjes hoor!
Brooke Crain (USA).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef zolderraam het volgende:
hoe heet dat meisje dat daarnet viel?
Bas de Bever: vijfvoudig wereldkampioenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:58 schreef emokid het volgende:
Nederlanders worden door een BMX legende gecoached volgens de BBC commentator. Wie is het precies?
Prachtige naam, zo uit een kinderboek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Bas de Bever: vijfvoudig wereldkampioen
Dit is eigenlijk het minst spectaculaire. Spectaculaire is pas vanaf dat ze met 6en tegelijk de baan ingaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:15 schreef Karina het volgende:
Net een stukje kunnen meepikken op Sporza, eigenlijk ziet het er maar raar uit, die grote mannen op die kleine fietsjesWel spectaculair.
Oh ja, dat heb ik weleens gezien inderdaad. Ik vind het mooi als ze over de bulten heenspringen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het minst spectaculaire. Spectaculaire is pas vanaf dat ze met 6en tegelijk de baan ingaan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:17 schreef marcodej het volgende:
Ik vind deze 'hippe sport' dus totaal niet Olympisch-waardig. Spectaculair wel ja, maar meer voor de X-games ofzo.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:18 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een filmpje van die meid die een faceplant doet ?
Het gaat nog nergens om hèquote:
weet ik, maar is toch wel lekker om eens Nederlanders echt vooraan te hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het gaat nog nergens om hè
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:19 schreef TheArt het volgende:
Woooow Van der Biezen een halve seconde sneller dan De Gendt
Nee, die fietsen zijn gewoon heel klein...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:19 schreef Maver24 het volgende:
Zijn onze jongens zulke grote bmxers ?, of lijkt het nu maar zo
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Nee, die fietsen zijn gewoon heel klein...
hahahahaahahhaahahquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Nee, die fietsen zijn gewoon heel klein...
Geen idee. Maar het maakt ook niet heel veel uit. Je kan dan wel snel zijn, maar als je straks uit de ideale baan wordt gereden verlies je toch.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:25 schreef BobW het volgende:
Doet iedereen rustig aan of zijn die Nederlanders zo goed?
Fransman naar 2.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:25 schreef TLC het volgende:
Die anderen komen niet eens in de buurt van de eerste tijd.
Daudet 2e nu.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:25 schreef TLC het volgende:
Die anderen komen niet eens in de buurt van de eerste tijd.
Mhua vooral omdat het nog nergens om gaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:25 schreef BobW het volgende:
Toch wel belangrijk, De Gendt en Van der Biezen mogen als eerst startpositie kiezen omdat ze bij de vier snelste zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tijdritje op het parcours om je positie te bepalen voor de kwartfinale.
oke.. en zegt het wat? of zijn er lui die inhouden voor een tactische positie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tijdritje op het parcours om je positie te bepalen voor de kwartfinale.
Check wat Nober zegt. Je mag positie bepalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef Duderd het volgende:
[..]
oke.. en zegt het wat? of zijn er lui die inhouden voor een tactische positie?
Niemand kon eruitquote:
quote:
Niet zo goed als jij waarschijnlijk denkt? Een marathonloper wint ook geen goud op de 100 meter (lijkt me, ik volg hardlopen niet).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:43 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af hoe Gesink het op zo'n parcours zou doen
Ze hebben bij Papendal wel de baan volledig nagebouwd, dus misschien werkt dat in hun voordeel. vanaf morgen natuurlijk heats met zes man he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:25 schreef BobW het volgende:
Ja dat is dus een nadeel als je snel bent en een aantal favorieten niet zo snel zijn maar wel een uitdaging met een goede start moet dat wel lukken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:04 schreef TheArt het volgende:
Van Gendt in de kwartfinale bij Willoughby en Strombergs. Wat een kut loting.
Schoder zilver bij het paardspringen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:07 schreef ZwarteMaan het volgende:
wat is hier allemaal aan de hand? Kans op Goud? Ja, ik zoek glorie
Gaan de eerste twee of drie door?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dat is dus een nadeel als je snel bent en een aantal favorieten niet zo snel zijn maar wel een uitdaging met een goede start moet dat wel lukken.
[..]
Schoder zilver bij het paardspringen.en www.china.chn
the men’s event continues with the quarter-finals, which are held over five runs, with points for places on each run. After three runs, the best two riders from each quarter-final progress to the semi-finals. The remaining riders compete in the final two quarter-final runs and the best two from each quarter-final also progress to the semi-finals.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Gaan de eerste twee of drie door?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
the men’s event continues with the quarter-finals, which are held over five runs, with points for places on each run. After three runs, the best two riders from each quarter-final progress to the semi-finals. The remaining riders compete in the final two quarter-final runs and the best two from each quarter-final also progress to the semi-finals.
Beetje raar dat ze hem BMX legende noemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Bas de Bever: vijfvoudig wereldkampioen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:50 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Oke, das dus nog een gouden derbij. Als je een halve seconde sneller bent, kun je zelfs met een slechte finalheat niet zoveel tijd verliezen.
Een crash en je ligt eruit daarom waarschijnlijk meerdere runs in de kwartfinale?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:56 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Ja ik ben leek merk ik.
Maar toch, die halve seconde is veel.
nee toch? hoewel...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:05 schreef valleilijn het volgende:
Wat gaat dat snel zeg! En zie ik het nou goed dat ze klikpedalen gebruiken?
dit noemen ze dus jinxen, idiootquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:50 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Oke, das dus nog een gouden derbij. Als je een halve seconde sneller bent, kun je zelfs met een slechte finalheat niet zoveel tijd verliezen. Hij is gewoon veruit de beste.
als je de snelste bent van allemaal, zoals van der Biezen zou ik zeggen jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:06 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik volg deze sport normaliter nooit. Voor de kenners hier in dit topic; heeft NL medaillekansen?
Je hebt zeker niet gezien dat er heel veel wat rustiger aan deden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:56 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Ja ik ben leek merk ik.
Maar toch, die halve seconde is veel.
Fields, Willoughby, Daudet en Strombergs staan er toch nog voor denk ik. Daarachter komt Van der Biezen wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je de snelste bent van allemaal, zoals van der Biezen zou ik zeggen ja
Damn wat een kleine fietsjes en damn wat gaat het hard
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je de snelste bent van allemaal, zoals van der Biezen zou ik zeggen ja
Damn wat een kleine fietsjes en damn wat gaat het hard
1) strakke pakjes zijn enorm gay, en vormen geen onderdeel van de BMX-scene. Iedereen heeft losse kleding aan, mede i.v.m. alle protectors die ze eronder dragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef JohnDDD het volgende:
Vraagje, als het om tijd gaat, waarom:
-hebben ze dan niet een wat strakker pakkie aan en een gestroomlijnde helm?
-zetten ze er niet een wat groter verzet op om fatsoenlijk snelheid te kunnen maken?
lijkt me trouwens dat ze klikpedalen hebben idd
Het gaat alleen bij de kwalificatie om tijd, bij de finales enkel plaatsing. Daarnaast zal er onder zo'n overall nog wel wat bescherming zitten. Wat helm betreft, geen idee, heb sowieso nooit echt gesnapt wat nou het voordeel van zo'n mtx helm is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef JohnDDD het volgende:
Vraagje, als het om tijd gaat, waarom:
-hebben ze dan niet een wat strakker pakkie aan en een gestroomlijnde helm?
-zetten ze er niet een wat groter verzet op om fatsoenlijk snelheid te kunnen maken?
lijkt me trouwens dat ze klikpedalen hebben idd
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Fields, Willoughby, Daudet en Strombergs staan er toch nog voor denk ik. Daarachter komt Van der Biezen wel.
Om plaatsing? Hoe bedoel je dat? Dus in de finales gaat het niet meer om tijd? Wat telt dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:14 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Het gaat alleen bij de kwalificatie om tijd, bij de finales enkel plaatsing. Daarnaast zal er onder zo'n overall nog wel wat bescherming zitten. Wat helm betreft, geen idee, heb sowieso nooit echt gesnapt wat nou het voordeel van zo'n mtx helm is.
Ze rijden al met een best aardig verzet maar omdat de wieltjes zo klein zijn verlies je daar weer op. Het voorblad kan ook niet te groot zijn, anders loop je het risico de grond te raken met jumps
Wow, wat een tof filmpjequote:
positiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Om plaatsing? Hoe bedoel je dat? Dus in de finales gaat het niet meer om tijd? Wat telt dan?
Vanaf de kwartfinales rijden ze in groepen het parcours. Dus dan moet je gewoon eerste worden ongeacht je tijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Om plaatsing? Hoe bedoel je dat? Dus in de finales gaat het niet meer om tijd? Wat telt dan?
Punten, eerste is 1 punt, tweede is 2 punten, 6de is 6 punten... eerste vier na 3 runs door op minste punten. In de halve finale is dat ook weer zo en in de finale maar één run dus als je dan onderuit gaat ben je meteen klaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Vanaf de kwartfinales worden er heats gereden en wordt het een puntenrace, zorgen dat je zo hoog mogelijk eindigt dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dan kan je niet zo snel optrekken lijkt me.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:25 schreef DroogDok het volgende:
Waarom rijden ze niet met een wat zwaarder verzet?
Eerste stukje rijden ze toch naar beneden. Ik zie ze heel te tijd als een bezetene trappen, paar tandjes erbij en je bent een stuk sneller lijk me.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:27 schreef icebliss het volgende:
[..]
Dan kan je niet zo snel optrekken lijkt me.
Volgens de UCI regels mag je zelfs versnellingen op je fiets hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Eerste stukje rijden ze toch naar beneden. Ik zie ze heel te tijd als een bezetene trappen, paar tandjes erbij en je bent een stuk sneller lijk me.
Ja en? Dit was op basis van tijd. Wil niet zeggen dat het straks net zo is. Totaal iets anders en dan plaats ik de personen die ik noemde er nog boven.quote:
hehe, snel een Rohloff inbouwen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:33 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Volgens de UCI regels mag je zelfs versnellingen op je fiets hebben
Heb even gezocht want het lijkt mij ook een voordeel, dit zegt Jelle van Gorkom:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Eerste stukje rijden ze toch naar beneden. Ik zie ze heel te tijd als een bezetene trappen, paar tandjes erbij en je bent een stuk sneller lijk me.
http://www.bmx-greenhoppe(...)estyle-magazine.htmlquote:"We hebben maar één achterrem en een verzet. Welk verzet ik draai... vertel ik niet, nou vooruit: gebruikelijk voor een type rijder als ik is 44/16, maar ik zou zwaarder aankunnen. Je moer een balans vinden tussen wat je in gang kunt zetten en watje kunt draaien als je er vol in gaat. De eerste honderd meter zijn essentieel. Lig je daarna voor, dan moeten anderen zich forceren om jou in te halen. "
Ok interessant. Ik kan me voorstellen dat als je met 6 man op de baan ben en je elkaar regelmatig raakt en dan opnieuw op gang moet komen een licht verzet beter is, maar zo voor de kwalificatie zou ik toch een zwaardere pakken. Maar goed, ze zullen het wel uitgeprobeerd hebben in de training.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:45 schreef icebliss het volgende:
[..]
Heb even gezocht want het lijkt mij ook een voordeel, dit zegt Jelle van Gorkom:
[..]
http://www.bmx-greenhoppe(...)estyle-magazine.html
Dus blijkbaar geeft het optrekken over dat eerste deel net zoveel voordeel als een zwaar verzet. Ook omdat het een contactsport is, is het met een lichter verzet misschien gemakkelijker om een inhaler aan de kant te beuken?
Neemt niet weg dat ze in de race tegen de klok wellicht wel een zwaar verzet erop kunnen leggen.
Volgens mij hebben ze de vorige Spelen ook die baan van Beijing nagebouwd in Papendal. Rob van den Wildenberg werd toen 5de in de finale en Van der Biezen miste toen de finale op een punt net als Lieke Klaus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:56 schreef Meike26 het volgende:
Baarn, The Wheelies![]()
Ook een (ex) crosser ? Heb vroeger, van 1986 tot 1994 veel gecrossed, samen met mijn broer, Open kampioensschappen vooral en clubkampioensschappen ! Hij reed trouwens wel NK
Deze baan blijft ook niet bestaan aldus de wikipedia van Velopark, zag er wel vet uit onder zo'n tunnel door. Sowieso lange ''rhythm sections'' soort whoop-die-whoops maar dat hoort er dan ook wel in te zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:50 schreef Meike26 het volgende:
1 vergelijk heb ik wel met het baantje waarop ik reed in Baarn: Het tunneltje![]()
Dit is dan wel in een andere lay-out en helaas is al jaaaaaaren het tunneltje verdwenen uit de baan van The Wheelies. Zeker het bruggetje was een spektakel stuk waar bij het NK soms mensen stopten langs de A1 om mee te kijken
oke, daar heb ik ook wedstrijden gehad ja. ik begon geloof ik in 2000, samen met de jongens die nu op de olympische spelen staan... maar ik ben gestoptquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:56 schreef Meike26 het volgende:
Baarn, The Wheelies![]()
Ook een (ex) crosser ? Heb vroeger, van 1986 tot 1994 veel gecrossed, samen met mijn broer, Open kampioensschappen vooral en clubkampioensschappen ! Hij reed trouwens wel NK
Maar hier dus niet, met 5 in de kwartfinales en 3 in de halve finales.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:02 schreef Meike26 het volgende:
Dat is heel normaal hoor, in het EK/WK is het ook altijd gewoon 1 beslissende manche geweest.
Voor buitenstaanders misschien raar, maar in BMX weten ze niet beter. Alleen die seeding is nieuw (voor mij altans).
Normaal gesproken heb je eerst 3 manches, dan 1 manche kwartfinale, halve finale en ten slotte 1 beslissende finalerace!
Winst in de eerste manchequote:
die ozzie kon hem niet volgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef zolderraam het volgende:
echt mooie eerste bocht van van gendt
Wie? Ozzie Osborne?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die ozzie kon hem niet volgen
Ja precies dezelfde baan ligt ergens in Nederland.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef ZwarteMaan het volgende:
we hebben toch die baan nagebouwd?
Thuisvoordeel ftw.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:15 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Ja precies dezelfde baan ligt ergens in Nederland.
Papendalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:15 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Ja precies dezelfde baan ligt ergens in Nederland.
Een van de betere initiatieven van NOC*NSFquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef ZwarteMaan het volgende:
we hebben toch die baan nagebouwd?
Hebben andere landen dat ook gedaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van de betere initiatieven van NOC*NSF
doet me denken aan het shorttrack ooit tijdens de Olympische Spelen waar ook iedereen onderuit ging er een ander er rustig langs schaatstequote:
Die kerel had dat toch 3 heats op rij en won goud?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef TLC het volgende:
[..]
doet me denken aan het shorttrack ooit tijdens de Olympische Spelen waar ook iedereen onderuit ging er een ander er rustig langs schaatste
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Die kerel had dat toch 3 heats op rij en won goud?
Begint nu weer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:23 schreef luckass het volgende:
Hoe lang duurt het tot de volgende heat?
tot nuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:23 schreef luckass het volgende:
Hoe lang duurt het tot de volgende heat?
Raar dat dat toegestaan is. Ik zie bijv. niet Ferrari een circuit nabouwen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Oh ik hoor net dat andere landen ook die baan hebben nagebouwd. Is dus vrij normaal. Toch een prima actie van NOC*NSF.
8 puntenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef valleilijn het volgende:
Hoe zit het met punten voor je heat als je op je plaat gaat? Moet je dan gewoon weer zo snel mogelijk op je fiets en door?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Raar dat dat toegestaan is. Ik zie bijv. niet Ferrari een circuit nabouwen.
dan zou je elke week bijna een ander circuit kunnen gaan nabouwen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Raar dat dat toegestaan is. Ik zie bijv. niet Ferrari een circuit nabouwen.
Standaard 8 punten als je niet finisht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef valleilijn het volgende:
Hoe zit het met punten voor je heat als je op je plaat gaat? Moet je dan gewoon weer zo snel mogelijk op je fiets en door?
f1 circuit is ook iets duurder - maar Ferrari heeft ook een eigen circuit in Monza hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef zolderraam het volgende:
[..]
dan zou je elke week bijna een ander circuit kunnen gaan nabouwen...
Dit is altijd al zo geweest vanaf het begin van bmx racingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef BobW het volgende:
Weer eerste. Je moet gewoon als eerste de eerste bocht door komen
Was wat uit balans en werd daarna aangereden door die Fransoos.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef zolderraam het volgende:
hij had een goede binnenbocht. van plaats 8 naar vier... en dan gaat het fout erna
zie gifje hierboven....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom fietsen ze eigenlijk met een lange broek? Het lijkt mij in een korte veel soepeler en vrijer bewegen.
Lekker over de grond schuiven met je blote benen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom fietsen ze eigenlijk met een lange broek? Het lijkt mij in een korte veel soepeler en vrijer bewegen.
Wat denk je van die faceplants net in die bocht? Die zijn ook heerlijk met korte broek!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Protectie denk ik. Ik zal niet graag met blote benen zo hard op de baan vallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet kunnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker over de grond schuiven met je blote benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |