Ik bekeek net de wiki van onze Nederlandse deelnemer aan het mountainbike en dat ziet er niet een twee drie uit als een echte kanshebber, maarja we laten ons graag verrassen nietwaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Barry87 het volgende:
Hebben we hier iets van kans op medailles?
Ja, glorryhunter.
Wies dat?quote:
Hij mag blij zijn met een top 25 plek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik bekeek net de wiki van onze Nederlandse deelnemer aan het mountainbike en dat ziet er niet een twee drie uit als een echte kanshebber, maarja we laten ons graag verrassen nietwaar
bij bmx is alles mogelijk...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Barry87 het volgende:
Hebben we hier iets van kans op medailles?
Ja, glorryhunter.
in 2008 ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef TLC het volgende:
Volgens mij was het BMX parcours van Londen precies nagemaakt in Nederland, dus wee hun gebeente als de Nederlanders niet presteren![]()
BMX zijn van die kleine crossfietsjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:36 schreef Karina het volgende:
Wat is precies het verschil tussen BMX en MountainbikenEn tevens: Bart Brentjens deja-vu
zie de plaatjes boveninquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:36 schreef Karina het volgende:
Wat is precies het verschil tussen BMX en MountainbikenEn tevens: Bart Brentjens deja-vu
Oh ja dan weet ik hetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zie de plaatjes boveninbmx is meer explosief, en speelt zich meer af in de lucht dan op de baan zelf
Van der Biezen staat 8ste op de UCI ranking van 31 juli, maar ik verwacht geen medailles (hoop het wel).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:19 schreef hafcfan het volgende:
BMX vind ik echt mooi om te zien.Hopelijk zijn de Nederlanders er ook goed in, dat maakt het toch nog leuker om te kijken.
Dit is enkel om een tijd neer te zetten zodat niet alle snelsten in de volgende ronde bij elkaar zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is dit individueel en niet gewoon (cross?) met 8 of 12 of wat het is?
Hmm oke, dat is niet heel interessant vind ik dan kijk ik het later wel. Ga ik nu naar Taekwondo kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit is enkel om een tijd neer te zetten zodat niet alle snelsten in de volgende ronde bij elkaar zitten.
Smulders verliest maar viertiende op Le Corguillé (zilver 2008) dus prima tijd, je ziet toch ook wel of ze een beetje snel over die bulten heen gaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef kilon het volgende:
Geen idee wat ik van deze tijd moet vinden. Dus dan zeg ik maar gewoon goed gedaan.
Dat vond ik ook bij diegenen met 41 seconden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Smulders verliest maar viertiende op Le Corguillé (zilver 2008) dus prima tijd, je ziet toch ook wel of ze een beetje snel over die bulten heen gaan?
Bij die vond ik juist duidelijk dat het er langzamer uitzag dan de rest. Je ziet gewoon wat voor snelheid ze meenemen en hoe hard ze die bulten nemen. Verschil tussen snelle en langzame dames is wel duidelijk mijns inziens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat vond ik ook bij diegenen met 41 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |