quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Die kerel had dat toch 3 heats op rij en won goud?
Begint nu weer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:23 schreef luckass het volgende:
Hoe lang duurt het tot de volgende heat?
tot nuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:23 schreef luckass het volgende:
Hoe lang duurt het tot de volgende heat?
Raar dat dat toegestaan is. Ik zie bijv. niet Ferrari een circuit nabouwen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Oh ik hoor net dat andere landen ook die baan hebben nagebouwd. Is dus vrij normaal. Toch een prima actie van NOC*NSF.
8 puntenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef valleilijn het volgende:
Hoe zit het met punten voor je heat als je op je plaat gaat? Moet je dan gewoon weer zo snel mogelijk op je fiets en door?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Raar dat dat toegestaan is. Ik zie bijv. niet Ferrari een circuit nabouwen.
dan zou je elke week bijna een ander circuit kunnen gaan nabouwen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Raar dat dat toegestaan is. Ik zie bijv. niet Ferrari een circuit nabouwen.
Standaard 8 punten als je niet finisht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef valleilijn het volgende:
Hoe zit het met punten voor je heat als je op je plaat gaat? Moet je dan gewoon weer zo snel mogelijk op je fiets en door?
f1 circuit is ook iets duurder - maar Ferrari heeft ook een eigen circuit in Monza hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef zolderraam het volgende:
[..]
dan zou je elke week bijna een ander circuit kunnen gaan nabouwen...
Dit is altijd al zo geweest vanaf het begin van bmx racingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef BobW het volgende:
Weer eerste. Je moet gewoon als eerste de eerste bocht door komen
Was wat uit balans en werd daarna aangereden door die Fransoos.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef zolderraam het volgende:
hij had een goede binnenbocht. van plaats 8 naar vier... en dan gaat het fout erna
zie gifje hierboven....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom fietsen ze eigenlijk met een lange broek? Het lijkt mij in een korte veel soepeler en vrijer bewegen.
Lekker over de grond schuiven met je blote benen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom fietsen ze eigenlijk met een lange broek? Het lijkt mij in een korte veel soepeler en vrijer bewegen.
Wat denk je van die faceplants net in die bocht? Die zijn ook heerlijk met korte broek!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Protectie denk ik. Ik zal niet graag met blote benen zo hard op de baan vallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet kunnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker over de grond schuiven met je blote benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |