Is alleen plaatsing dit, dus ze plaatst zich gewoon als laatste.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:22 schreef aswesleep het volgende:
Is het nu gedaan voor die gecrashte dame?
In de Tour zouden ze nog naar de finish rijden.
Gunstigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef TheArt het volgende:
Smulders plaatst zich als 6e, netjes hoor!
Brooke Crain (USA).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef zolderraam het volgende:
hoe heet dat meisje dat daarnet viel?
Bas de Bever: vijfvoudig wereldkampioenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:58 schreef emokid het volgende:
Nederlanders worden door een BMX legende gecoached volgens de BBC commentator. Wie is het precies?
Prachtige naam, zo uit een kinderboek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Bas de Bever: vijfvoudig wereldkampioen
Dit is eigenlijk het minst spectaculaire. Spectaculaire is pas vanaf dat ze met 6en tegelijk de baan ingaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:15 schreef Karina het volgende:
Net een stukje kunnen meepikken op Sporza, eigenlijk ziet het er maar raar uit, die grote mannen op die kleine fietsjesWel spectaculair.
Oh ja, dat heb ik weleens gezien inderdaad. Ik vind het mooi als ze over de bulten heenspringen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het minst spectaculaire. Spectaculaire is pas vanaf dat ze met 6en tegelijk de baan ingaan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:17 schreef marcodej het volgende:
Ik vind deze 'hippe sport' dus totaal niet Olympisch-waardig. Spectaculair wel ja, maar meer voor de X-games ofzo.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:18 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een filmpje van die meid die een faceplant doet ?
Het gaat nog nergens om hèquote:
weet ik, maar is toch wel lekker om eens Nederlanders echt vooraan te hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het gaat nog nergens om hè
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:19 schreef TheArt het volgende:
Woooow Van der Biezen een halve seconde sneller dan De Gendt
Nee, die fietsen zijn gewoon heel klein...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:19 schreef Maver24 het volgende:
Zijn onze jongens zulke grote bmxers ?, of lijkt het nu maar zo
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Nee, die fietsen zijn gewoon heel klein...
hahahahaahahhaahahquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Nee, die fietsen zijn gewoon heel klein...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |