http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)st-op-Facebook.dhtmlquote:Mart Smeets zorgt al sinds het begin van de Olympische Spelen voor opschudding in zijn tv-show 'London Late Night'. Dit leidt bij sommigen duidelijk tot ergernis.
Een paar kijkers gaan nu zelfs zo ver dat ze de groep 'Mart Auf Wiedersehen Smeets' in het leven hebben geroepen.
De oprichters van de groep spreken van 'afzeiktelevisie'. Ze zijn Smeets en zijn uitlatingen spuugzat. De spanningen bereikte gisteren het kookpunt, toen Smeets volleybalster Manon Flier te gast had in zijn show.
Flier heeft zich met het Nederlandse vrouwenvolleybalteam niet kunnen plaatsen voor de Spelen. Ze kwam dan maar naar Londen om haar partner, de Nederlandse beachvolleyballer Reinder Nummerdor, bij te staan. Hier kun je zien hoe Smeets daarover blijft doorbomen, tot het vervelende toe.
Boven de 2000 likes
Op de pagina is de kritiek niet bepaald mals: "Mart Smeets. Jij bent uniek! Daarom willen we jou zo snel mogelijk van de buis hebben. In overleg met je baas kan dit bij 1,000 'likes'. Post hier jouw meest vreselijke Mart moment!''
Inmiddels hebben al 2157 mensen de pagina 'geliked'.
Dat is hip en 2012quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:33 schreef Sautor het volgende:
Als je het er niet mee eens bent, mag je zeuren en klagen. Dat is prima. Maar om een ontslag eisen door een Facebook pagina op te zetten..
Ik vermoed dat ie het stiekem helemaal niet leuk vindt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:37 schreef Redefine het volgende:
Mart zit vanavond echt met knikkende knieën aan tafel hoor. Ik bedoel als ze zelfs een Facebook pagina gaan oprichten om je te laten ontslaan, nou dan weet je het wel hoor
Ik heb geen idee wat Mart denktquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:40 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie het stiekem helemaal niet leuk vindt.
Natuurlijk vind hij niet leuk, want Mart kan niet tegen kritiek. Maar treuriger dan een Facebook pagina als dit kan het toch niet worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:40 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie het stiekem helemaal niet leuk vindt.
Maar lekker neuken doet ie wel?quote:
Ik zit aan hem nuquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Deetch het volgende:
Mart is een fokking baas![]()
Kom niet aan mart
En in- en intriest.quote:
Laten we hopen dat hij inderdaad met pensioen gaat. Laat hij wel een goede laatste indruk achter. De stomme ezel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:25 schreef Biogarde het volgende:
Hij gaat na de OS met pensioen toch? Waarom al die moeite
Hij gaat de boeken in als zaadkut tijdens de laatste OS.
Ik vind het wel mooi dat die al die net niet Nederlanders naar zelfmoord probeert te duwen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij inderdaad met pensioen gaat. Laat hij wel een goede laatste indruk achter. De stomme ezel.
Het is een verlegen poppetje gepakt op haar 'falen' waar ze niet alleen verantwoordelijk voor is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:00 schreef pleeborstel het volgende:
Best triest die Facebook actie. Staat ie ook al op Marktplaats?
Die Manon had best wat tegengas mogen geven, ze liet zich wel erg makkelijk in de hoek duwen, ze leek wel bang voor die belegen zuurpruim
Nou misschien niet, maar als ie zo blijft evolueren dan wordt het nog net geen Jerry Springer Show op het einde van de Olympische Spelen.quote:Schreeuwen doet Mart niet hoor.
Die heeft hetzelfde probleem, die doet ook alsof de sport zijn koninkrijkje is waar het allemaal naar zijn zin moet gaan en het eigenlijk allemaal om hem draait.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef F.M.D. het volgende:
ik kan smeets nog wel pruimen. van gelder vind ik stukken vervelender.
Het zijn geen verslaggevers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die heeft hetzelfde probleem, die doet ook alsof de sport zijn koninkrijkje is waar het allemaal naar zijn zin moet gaan en het eigenlijk allemaal om hem draait.
Als ze bij de NOS gewoon weer eens gaan beseffen dat ze slechts verslaggevers zijn ten bate van de kijker die hun broodheer is dan krijg je dergelijke uitwassen niet.
Ja lekker dan, wil je daar even je dingetje doen en je steun betuigen ten opzichte van je man, begint die kerel ineens je gezicht in het stront te drukken. Geen wonder dat je dan een beetje flabbergasted bent. Was gewoon niet nodig om dat meisje zo af te zeiken, voor iets waar zij niet alleen verantwoordelijk voor was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:00 schreef pleeborstel het volgende:
Best triest die Facebook actie. Staat ie ook al op Marktplaats?
Die Manon had best wat tegengas mogen geven, ze liet zich wel erg makkelijk in de hoek duwen, ze leek wel bang voor die belegen zuurpruim
Mag je geen kritische vragen meer stellen? Moet het alleen maar over de bioscoop gaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja lekker dan, wil je daar even je dingetje doen en je steun betuigen ten opzichte van je man, begint die kerel ineens je gezicht in het stront te drukken. Geen wonder dat je dan een beetje flabbergasted bent. Was gewoon niet nodig om dat meisje zo af te zeiken, voor iets waar zij niet alleen verantwoordelijk voor was.
Vooral dat toontje van die Smeets vond ik vervelend en onnodig.
Waar mensen zich druk om makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja lekker dan, wil je daar even je dingetje doen en je steun betuigen ten opzichte van je man, begint die kerel ineens je gezicht in het stront te drukken. Geen wonder dat je dan een beetje flabbergasted bent. Was gewoon niet nodig om dat meisje zo af te zeiken, voor iets waar zij niet alleen verantwoordelijk voor was.
Vooral dat toontje van die Smeets vond ik vervelend en onnodig.
Euhm, als het over de olympische spelen gaat prima, kwalificatie is geweest en het verleden. Je gaat aan Gullit ook niet constant Rudi Voller vragen stellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mag je geen kritische vragen meer stellen? Moet het alleen maar over de bioscoop gaan?
Daar zou ik Frank Rijkaard voor pakken. Maar goed, ik meen dat de Olympische Spelen nog aan de gang zijn en dat ze zich daar net niet voor gekwalificeerd had. Dat is niet 22 jaar geleden. Dan mag je het daar best over hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm, als het over de olympische spelen gaat prima, kwalificatie is geweest en het verleden. Je gaat aan Gullit ook niet constant Rudi Voller vragen stellen.
Dat is de kern van het probleem, aangezien de NOS wel pretendeert verslag te doen van de OS.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |