abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115209321
MIN 1 Mart
MIN 100000000 Facebook
pi_115209643
ik kan smeets nog wel pruimen. van gelder vind ik stukken vervelender.
pi_115223761
Waar hebben jullie het over, wie is in Godsnaam Mart Smeets
pi_115223956
Nieuwsberichten over Facebook en/of Twitter. :')
Citius, Altius, Fortius.
pi_115226589
Facebook :')
pi_115226694
Mart is een instituut, een apex-predator. Om hem te onttronen heb je een alien invasion nodig met anti-Mart missiles. Aangezien dat niet gaat gebeuren, blijft Mart waar hij zit: On top of the foodchain.

Mart _O_
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 08:18:16 #32
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115226717
Mart gaat al met pensioen dus ontslaan heeft niet echt veel nut.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 08:25:48 #33
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_115226768
Hij gaat na de OS met pensioen toch? Waarom al die moeite :')

Hij gaat de boeken in als zaadkut tijdens de laatste OS.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 08:27:45 #34
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115226788
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 08:25 schreef Biogarde het volgende:
Hij gaat na de OS met pensioen toch? Waarom al die moeite :')

Hij gaat de boeken in als zaadkut tijdens de laatste OS.
Laten we hopen dat hij inderdaad met pensioen gaat. Laat hij wel een goede laatste indruk achter. De stomme ezel.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 08:31:04 #35
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115226831
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 08:27 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Laten we hopen dat hij inderdaad met pensioen gaat. Laat hij wel een goede laatste indruk achter. De stomme ezel.
Ik vind het wel mooi dat die al die net niet Nederlanders naar zelfmoord probeert te duwen.
Radio Soulwax!
pi_115227210
Best triest die Facebook actie. Staat ie ook al op Marktplaats?

Die Manon had best wat tegengas mogen geven, ze liet zich wel erg makkelijk in de hoek duwen, ze leek wel bang voor die belegen zuurpruim :6
pi_115227218
De wereld staat in brand maar wij maken ons gelukkig druk om een televisie personality. :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:02:40 #38
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_115227244
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:00 schreef pleeborstel het volgende:

Die Manon had best wat tegengas mogen geven, ze liet zich wel erg makkelijk in de hoek duwen, ze leek wel bang voor die belegen zuurpruim :6
Het is een verlegen poppetje gepakt op haar 'falen' waar ze niet alleen verantwoordelijk voor is.

Alsof je iemand die als enige een auto-ongeluk overleefde staat te vertellen; ja, hoe moet dat nou voelen? Kut zeker of nie? Hey? KUT OF NIE? STA JE DAN. KUT HE?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:04:47 #39
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115227290
Schreeuwen doet Mart niet hoor.
Radio Soulwax!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:42:26 #40
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_115227962
Ik vond hem ook niet erg tactvol tegen die tienkampster die allerlei blessures had. Steeds weer op terug komen van hoe voelt dat, je ziet die andere bezig en je weet dat je beter bent, jij met dat sterke lijf van je. Het is goed dat je zoiets 1 keer vraagt/aanhaalt, maar niet herhaaldelijk en haar ook nog een andere sport induwen waar ze precies niet meteen zin in had, "Weet je wat jij moet doen? Jij moet gaan roeien." Je zag haar nog net niet instorten, ik had wel medelijden met haar want ze worstelde erg hard met haar blessures en haar emoties. Vond ik niet echt een bazenactie.

quote:
Schreeuwen doet Mart niet hoor.
Nou misschien niet, maar als ie zo blijft evolueren dan wordt het nog net geen Jerry Springer Show op het einde van de Olympische Spelen.
pi_115228026
Belachelijk gedoe dit allemaal.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_115228059
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef F.M.D. het volgende:
ik kan smeets nog wel pruimen. van gelder vind ik stukken vervelender.
Die heeft hetzelfde probleem, die doet ook alsof de sport zijn koninkrijkje is waar het allemaal naar zijn zin moet gaan en het eigenlijk allemaal om hem draait.

Als ze bij de NOS gewoon weer eens gaan beseffen dat ze slechts verslaggevers zijn ten bate van de kijker die hun broodheer is dan krijg je dergelijke uitwassen niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115228150
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die heeft hetzelfde probleem, die doet ook alsof de sport zijn koninkrijkje is waar het allemaal naar zijn zin moet gaan en het eigenlijk allemaal om hem draait.

Als ze bij de NOS gewoon weer eens gaan beseffen dat ze slechts verslaggevers zijn ten bate van de kijker die hun broodheer is dan krijg je dergelijke uitwassen niet.
Het zijn geen verslaggevers.
In Southern Sun
pi_115228169
Senk joe.
pi_115228189
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:00 schreef pleeborstel het volgende:

Ja lekker dan, wil je daar even je dingetje doen en je steun betuigen ten opzichte van je man, begint die kerel ineens je gezicht in het stront te drukken. Geen wonder dat je dan een beetje flabbergasted bent. Was gewoon niet nodig om dat meisje zo af te zeiken, voor iets waar zij niet alleen verantwoordelijk voor was.

Vooral dat toontje van die Smeets vond ik vervelend en onnodig. :r
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_115228230
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:50 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja lekker dan, wil je daar even je dingetje doen en je steun betuigen ten opzichte van je man, begint die kerel ineens je gezicht in het stront te drukken. Geen wonder dat je dan een beetje flabbergasted bent. Was gewoon niet nodig om dat meisje zo af te zeiken, voor iets waar zij niet alleen verantwoordelijk voor was.

Mag je geen kritische vragen meer stellen? Moet het alleen maar over de bioscoop gaan?
In Southern Sun
pi_115228297
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:50 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waar mensen zich druk om maken :')
pi_115228399
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Mag je geen kritische vragen meer stellen? Moet het alleen maar over de bioscoop gaan?
Euhm, als het over de olympische spelen gaat prima, kwalificatie is geweest en het verleden. Je gaat aan Gullit ook niet constant Rudi Voller vragen stellen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_115228429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Euhm, als het over de olympische spelen gaat prima, kwalificatie is geweest en het verleden. Je gaat aan Gullit ook niet constant Rudi Voller vragen stellen.
Daar zou ik Frank Rijkaard voor pakken. Maar goed, ik meen dat de Olympische Spelen nog aan de gang zijn en dat ze zich daar net niet voor gekwalificeerd had. Dat is niet 22 jaar geleden. Dan mag je het daar best over hebben.
In Southern Sun
pi_115228452
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het zijn geen verslaggevers.
Dat is de kern van het probleem, aangezien de NOS wel pretendeert verslag te doen van de OS.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')