godverquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:21 schreef Dekatria het volgende:
Als ik zeg "TT's maken", dan schudden de meeste mensen thuis met hun hoofd. "Wat is dat" denkt u dan. Maar als ik u thuis nou vertel dat die lekkere gekke, maffe en, mag ik dat zo zeggen, ja, dat mag ik zeggen, gestoorde genie van een Jason22 onwaarschijnlijk goede TT's kan maken... ja, daar nemen wij met z'n allen onze pet diep, diep voor af. Chapeau. Maar vandaag, Jason22, ging het mis. Je opende een topic, en toen, wat gebeurde er... het ging mis he? Ja toch? Maar ook dat zijn de Olympische Spelen natuurlijk. Ook dat is topsport. Bikkelhard. Hoe ziet jouw dag er morgen uit, Jason22? Meteen op het vliegtuig?
Bingo!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:21 schreef Dekatria het volgende:
Als ik zeg "TT's maken", dan schudden de meeste mensen thuis met hun hoofd. "Wat is dat" denkt u dan. Maar als ik u thuis nou vertel dat die lekkere gekke, maffe en, mag ik dat zo zeggen, ja, dat mag ik zeggen, gestoorde genie van een Jason22 onwaarschijnlijk goede TT's kan maken... ja, daar nemen wij met z'n allen onze pet diep, diep voor af. Chapeau. Maar vandaag, Jason22, ging het mis. Je opende een topic, en toen, wat gebeurde er... het ging mis he? Ja toch? Maar ook dat zijn de Olympische Spelen natuurlijk. Ook dat is topsport. Bikkelhard. Hoe ziet jouw dag er morgen uit, Jason22? Meteen op het vliegtuig?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:21 schreef Dekatria het volgende:
oudquote:
Versusquote:Schitterende commentator. Vakkennis, eloquent, niemand ontziend en soms aandoenlijk meelevend. Brede sportwaaier, van schaatsen over wielrennen naar zwemmen zonder moeite. Ook aandacht voor het "kleine verhaal", soms een beetje breedsprakerig, maar nooit vlak en eenheidsworst. Van mij mag hij nog even blijven.
quote:Hoe een bekwame reporter met de jaren een pedante kwal werd. Heeft wel onderweg Yvonne Van Gennep genomen.
Wie nog twijfelt aan de status van de mens als kuddedier moet inderdaad deze topics nog eens rustig doorlezen. Voer voor wetenschappers.quote:
Omdat hij de sporters 1 voor 1 kleineert.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef eentwee het volgende:
Alsof het zo moeilijk is om Smeets na te doen..Mart doet al járen zo dus ik snap niet echt waarom het nu opeens `hot' is.
Moet hij wel een uitgewoond kontgaatje hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:21 schreef Dekatria het volgende:
Het is alleen 'hot' als hij iets anders doet dan wielrennen of schaatsen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef eentwee het volgende:
Alsof het zo moeilijk is om Smeets na te doen..Mart doet al járen zo dus ik snap niet echt waarom het nu opeens `hot' is.
En de kijkers beschouwt als onwetenden die moeten worden toegesproken door de hoofdmeester.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat hij de sporters 1 voor 1 kleineert.
Mart is gewoon te seniel voor de Olympische Spelen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de kijkers beschouwt als onwetenden die moeten worden toegesproken door de hoofdmeester.
http://www.telegraaf.nl/b(...)g_Mart_Smeets__.htmlquote:Facebookers eisen ontslag Mart Smeets
AMSTERDAM - Boze tv-kijkers hebben een Facebook pagina opgericht in de hoop Mart Smeets van de buis te krijgen. Op de pagina 'Mart Auf Wiedersehen Smeets' staat dat de oprichters van de pagina hem in overleg met zijn baas bij 1.000 likes van de tv halen.
http://www.telegraaf.nl/s/12697958
Op Mart Smeets' pijnbank
De oprichters van de pagina zijn de 'afzeiktelevisie' van Smeets meer dan zat, zeker na de meest recente uitzending van het NOS-programma London Late Night. Daarin pakte de presentator volleybalster Manon Flier keihard aan.
Flier is in Londen om haar partner, beachvolleyballer Reinder Nummerdor bij te staan. Zelf wist ze zich met het Nederlands volleybalteam niet te plaatsen voor de Spelen. Een gevoelig punt, zo bleek al snel aan tafel, waar Smeets op in bleef hakken. Bovenstaande video toont fragmenten uit dit interview.
Op de Facebook pagina is te lezen: ''Mart Smeets. Jij bent uniek! Daarom willen we jou zo snel mogelijk van de buis hebben. In overleg met je baas kan dit bij 1,000 LIKES. Post hier jouw meest vreselijke Mart moment!''
Of Smeets daadwerkelijk vertrekt is natuurlijk de vraag, maar maandag aan het begin van de vond hadden al ruim 12.000 mensen de pagina van een 'like' voorzien. De pagina 'Mart Nicht Auf Wiedersehen Smeets' die kort daarop als tegenreactie werd opgericht
Gelukkig heb ik geen vrienden die dat hebben geliked. Want dan ben je wel een beetje sneu als je denkt dat het nut heeft. En sowieso iets te maken willen hebben met mensen die zo'n stomme pagina hebben gemaaktquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)g_Mart_Smeets__.html
Want facebook zorgt ervoor dat Mart direct herplaatst word door Toine of Jack(quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)g_Mart_Smeets__.html
Ranomiquote:Ranomi Kromowidjojo grapt over Mart Smeets
AMSTERDAM - Olympisch zwemkampioene Ranomi Kromowidjojo is net als veel andere Nederlanders niet te spreken over Mart Smeets. De presentator 'treiterde' volleybalster Manon Flier tijdens het NOS-programma London Late Night.
Pijnlijk, respectloos en zelfs een vorm van verbale aanranding, zo luiden enkele van de commentaren op de ‘afzeiktelevisie.’
Ook 'Kromo' kon het interview duidelijk niet waarderen. Tijdens een interview met Edwin Evers op Radio-538 zei de zwemkampioene dat ze 'gelukkig' al bij Mart Smeets aan tafel had gezeten. "Dus het ergste zit erop", sloot Kromowidjojo droog af.
Als men geen goud wint moet men iig niet in die studio zitten, zolang smeets het programma presenteert, met goud kan je tenminste nog Bitch...Please zeggen.quote:
Ik krijg steeds meer respect voor die meid, de surinamers en de oostindiersquote:
Ik denk als je daar eenmaal aan tafel zit, je maar mee gaat met wat er gebeurt. En dat ze zelf ook wel weten wat Smeets zijn stijl is, maar geen zin hebben om daar ruzie te gaan zitten maken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik begrijp niet waarom al die gasten zich keer op keer zo laten 'dissen' door Mart. In het 'echte' leven pik je dat toch ook niet?
Dan moet je ook niet achteraf gaan janken (ook al zijn dat meer de kijkers dan de gasten).quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik denk als je daar eenmaal aan tafel zit, je maar mee gaat met wat er gebeurt. En dat ze zelf ook wel weten wat Smeets zijn stijl is, maar geen zin hebben om daar ruzie te gaan zitten maken?
"Volgende OS ben jij er niet bij he, Mart. Hoe zou dat voelen denk je, een face in the crowd te zijn?"quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef FaroHaviva het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat Nummerdor zegt als hij bij Mart zit...
Je kunt ook het tegenovergestelde gaan doen, keihard in huilen uitbarsten... kijken wat Mart dan doet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik denk als je daar eenmaal aan tafel zit, je maar mee gaat met wat er gebeurt. En dat ze zelf ook wel weten wat Smeets zijn stijl is, maar geen zin hebben om daar ruzie te gaan zitten maken?
Ik ben vooral benieuwd of Mart nog iets met de kritiek gaat doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef FaroHaviva het volgende:
Welke kritiekquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of Mart nog iets met de kritiek gaat doen.
Ik denk niks, zo'n arrogante kwal is het wel.
Hij zal wel een stuk of 10 namen roepen met de vraag of hij hem kent. Usain Bolt, Marit Bouwmeester, springruiters, Martina, Florian, Kromo, ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Gaat Mart vanavond ook zo tegen WA doen?
Als ik hem was (mag ik dat zo zeggen?) zou ik weigeren.. Onder het mom van een ''afspraak''.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef FaroHaviva het volgende:
Komt Lex vanavond bij Martquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef MrBadGuy het volgende:
quote:
Vind ik niet: je hoeft NIEMAND als een kind te behandelen. Ik hoop dat iemand Mart een keertje als een kind behandelt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:44 schreef hafcfan het volgende:
Als Mart Willam Alex in de maling neemt en behandelt als een kleuter verdient hij wel wat respect terug hoor. Want die Willem vind ik echt een mongol.
Dan moet de kroonprins gewoon over Ria Visser beginnen, dan is Mart zo van slag af.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:44 schreef hafcfan het volgende:
Als Mart Willam Alex in de maling neemt en behandelt als een kleuter verdient hij wel wat respect terug hoor. Want die Willem vind ik echt een mongol.
Willem Alex wel die gedraag zich zelf ook als een kind met zijn neppe gejuich en allesquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik niet: je hoeft NIEMAND als een kind te behandelen. Ik hoop dat iemand Mart een keertje als een kind behandelt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt Lex vanavond bij Mart![]()
En nee, dat durft hij niet.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou Mart durven te vragen waarom de behandeling van Friso niet gestaakt is en wanneer ze dat gaan doen?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
"Je HEBT twee broers, of moet ik EEN zeggen, vind je dat beter als ik dat zeg, of misschien anderhalf? Mag ik JE zeggen?"
Kwamen volgens mij ook 2 zeilers en 4 ruiters..quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef golfer het volgende:
Wim Lex en Marleen Veldmuis vanavond als enige gasten of zit er ook een zilveren knol aan tafel?
Daar hoop ik wel op... anders wordt het mij weer te laat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wanneer begint de grote Mart show weer?
Op teletekst staat 22:25
Ik wil het begin ook zien, ik wil kijken of Mart ontdaan is van alle kritiekquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel op... anders wordt het mij weer te laat.
Die kritiek heeft hij helemaal niet gelezenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil het begin ook zien, ik wil kijken of Mart ontdaan is van alle kritiek
"En ja mensen. Een balk. Een balk lag in de weg. En die balk werd eraf getikt door iemand. Wie was dat? Wie was die man die ons goud door de neus boorde? Hij zit hier aan tafel."quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:38 schreef hafcfan het volgende:
''Hoe voelt dat nu bijna goud, maar omdat jij zonodig die balk er af moest gooien hebben julie zilver''.
'' Ik de Mart stel voor dat we hem aan de schandpaal heigen''quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
"En ja mensen. Een balk. Een balk lag in de weg. En die balk werd eraf getikt door iemand. Wie was dat? Wie was die man die ons goud door de neus boorde? Hij zit hier aan tafel."
Ja precies.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:41 schreef Compliment het volgende:
"En wie.. hebben.. we.. daar zitten? U kunt haar misschien van de.. bronzen plak. Marleen Veldhuis. En.. Marleen dat ging niet zo goed he? Brons.. "
Marleen:".."
"Had je niet graag in de schoenen van Ranomi Kroma willen staan."
Zo zal het gaan.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
"En ja mensen. Een balk. Een balk lag in de weg. En die balk werd eraf getikt door iemand. Wie was dat? Wie was die man die ons goud door de neus boorde? Hij zit hier aan tafel."
"Je was zo dicht bij goud en nu sta je met lege handen. Doet dat pijn?"quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Felagund het volgende:
Pieter Jan Postma wordt vandaag de grond ingeboord door Mart dus.
"Hier het beeld van de camera die je raakt, zo'n lullig klein gek ding, maar daardoor mis je goud!"quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Je was zo dicht bij goud en nu sta je met lege handen. Doet dat pijn?"
vier jaar van je levenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
"Hier het beeld van de camera die je raakt, zo'n lullig klein gek ding, maar daardoor mis je goud!"
Misschien dat Regillio Tuur er wil zitten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Het moet gewoon nog tot een confrontatie komen voor het eind van de Spelen.
Vrouwenvoetbal, dat ken ik niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Guard het volgende:
Ik ga gewoon vrouwenvoetbal kijken ipv Mart, zo slecht vind ik hem
"En Pieter jan.. Hoe kon het nog misgaan? Anders hadden we nu een extra big ben. *pakt bronzen big ben* Dan had.. JIJ.. hem hier mogen plaatsen. Maar helaas je... werd vierde... Heb je een beetje kunnen slapen?"quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Felagund het volgende:
Pieter Jan Postma wordt vandaag de grond ingeboord door Mart dus.
'We persen alles samen vanavond. U wilt immers live-sport zien. En wij willen live-sport uitzenden.' Je moet er bij zijn geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef ItaloDancer het volgende:
"Wij vinden dat sport voorrang heeft"
Ik denk dat we met Henk Grol die kans hadden. Helaas.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Het moet gewoon nog tot een confrontatie komen voor het eind van de Spelen.
Hij zal haar best even willen vragen hoe oud ze is, ook al mag hij dat natuurlijk niet vragen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wed dat hij Hope Solo wel kent die ouwe Martje.
Waar te zien en welke wedstrijd ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Guard het volgende:
Ik ga gewoon vrouwenvoetbal kijken ipv Mart, zo slecht vind ik hem
En vragen hoe laat ze opstaat en wat ze heeft gedaan en wat haar telefoonnummer is ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zal haar best even willen vragen hoe oud ze is, ook al mag hij dat natuurlijk niet vragen.
Of Edith. Als mart een flesje had gegooid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat we met Henk Grol die kans hadden. Helaas.
Hoe werd je wakker? Wie lag er naast je, hoe is je band met je moeder? Ben je familie van Ids?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef Compliment het volgende:
[..]
"En Pieter jan.. Hoe kon het nog misgaan? Anders hadden we nu een extra big ben. *pakt bronzen big ben* Dan had.. JIJ.. hem hier mogen plaatsen. Maar helaas je... werd vierde... Heb je een beetje kunnen slapen?"
Van die mensen die Mart op zijn kamer probeert te krijgen.quote:
BBC3 USA - CAN in extra time inmiddels, ik hoop op penaltiesquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef Stiggie het volgende:
Zitten jullie er klaar voor? We zitten er klaar voor.
Mag ik dat zeggen? Dat mag ik zeggen.
[ afbeelding ]
Ja en die Mocro van gisteren gaat ze allemaal afzuigen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef Cee het volgende:
Maar begrijp ik dus goed dat de paarden ook te gast zijn?
Anky moet morgen nog rijdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef Cee het volgende:
Hopelijk zet zo'n peerd Mart even goed op zijn plek danquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja en die Mocro van gisteren gaat ze allemaal afzuigen.
Badr Hari mag wat mij betreft ook wel 's aan tafel schuiven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat Regillio Tuur er wil zitten.
Ik hoop dat ie de tafel onderkakt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Hopelijk zet zo'n peerd Mart even goed op zijn plek dan
Ben je vanavond ook solo of zal ik even helpen? Aldus Mart.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En vragen hoe laat ze opstaat en wat ze heeft gedaan en wat haar telefoonnummer is ...
Zit Inge de Bruin er dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef Cee het volgende:
Hij gaat heel, heel geduldig uitleggen aan ons wat een camera is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef DeeBee het volgende:
Postma zo natuurlijk op de pijnbank, losers moeten nog even vernederd worden aan tafel door DeMart!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
Win je goud en verlies je zilver? Uh...
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
Win je goud en verlies je zilver? Uh...
Korsakov is a bitch.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef DeeBee het volgende:
'Win je goud en verlies je zilver?'
Lolwhut...
Je kan niet goud én zilver winnen nee...
Kut. Kan ik niet ontvangen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
BBC3 USA-Canada verlenging nu. 3-3.
Ik ben serieus nerveus over morgen en ik kan 't niet eens live zien.quote:
ik hoop het! Wellicht neemt ie de ziektenkosten van Friso nog evenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef MrBadGuy het volgende:
quote:
Hahah ja ik ook, ik kan wel kijken maar weet nog niet of ik het wel durfquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben serieus nerveus over morgen en ik kan 't niet eens live zien.Niet dat ik 't anders zou durven kijken.
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef Redefine het volgende:
Hij gaat vast aan de gasten vragen of ze weten wie WA is.
Ik had dat vanmiddag bij het springen alquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah ja ik ook, ik kan wel kijken maar weet nog niet of ik het wel durf
Jaquote:
Kiek jong!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef DeeBee het volgende:
Jezus, oosten van het land is ook vertegenwoordigd hoor...
Geen zier denk ik. En maar goed ook van Mart.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kijken of Mart zich wat aantrekt van de kritiek
Zelfde probleemquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moet eigenlijk onder het kijken nog op de laptop werken, maar dat wordt weer niks als ik steeds hier moet lezen en posten....
Vergeet ezel Mart niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
4 mannen en 4 paarden, duh, niet 4 mannen en 3 paarden.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Cee het volgende:
4 mannen, 4 paarden en een moeilijke omloop.
Klinkt als een slechte pornofilm.
Ik ook, maar dit mag je niet missen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moet eigenlijk onder het kijken nog op de laptop werken, maar dat wordt weer niks als ik steeds hier moet lezen en posten....
Ik zou ook U zeggen, alleen al om te laten merken dat hij oud is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Maikel is pas 24, daarom zegt ie u, lief he
Louis had gewoon helemaal los moeten gaan en hem volschelden: ''JE BENT EEN ****''quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou ook U zeggen, alleen al om te laten merken dat hij oud is.
Nee joh, gewoon met antwoorden met: Dat klopt, ouwe lul.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou ook U zeggen, alleen al om te laten merken dat hij oud is.
Ik vond het vanmiddag erg leuk om te zienquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef JC14 het volgende:
Mooi beelden. Ik hou niet van paardrijden, maar toch. Leuk dat het Nederlanders zijn.
Zeker!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef alors het volgende:
Het was echt gruwelijk spannend vanmiddag
Nou, beste Olympische middag gehad tot nu toe! Door verdullese peerdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef alors het volgende:
Het was echt gruwelijk spannend vanmiddag
Mart pakt 'm bij zijn orenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef Cee het volgende:
Oh dus die Schröder krijgt er direct van langs?
En daarvoor al het zeilenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou, beste Olympische middag gehad tot nu toe! Door verdullese peerden!
Z'n oor welquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef tralalala het volgende:
Wtf dat paard raakt heul die balk niet?
Dat viel mij ook al op, bij die laatste sprong toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef tralalala het volgende:
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef silverhill het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, bij die laatste sprong toch?
Anky moet morgen nog rijden dacht ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef reddevil1408 het volgende:
Worden die paarden ook nog geinterviewd?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Anky moet morgen nog rijden dacht ik.
Hoe voelt dat nou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef reddevil1408 het volgende:
Worden die paarden ook nog geinterviewd?
Doe eens niet zo zielig, Anky is ook maar een paard. Paarden hebben ook gevoelensquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Montov het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Fokkers.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Mestras het volgende:
Ligt het aan mij of zijn het wel echt nerdjes
brit drukte op een knopjequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef tralalala het volgende:
Ligt niet aan jouquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Mestras het volgende:
Net als bij die Brasiliaanquote:
Rijke boerenzoontjesquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Mestras het volgende:
Dan zitten ze helemaal bekleed met van die dingen. Logischquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt niet aan jouViel mij toenstraks al op. Op een paard zien ze er stukken stoerder uit.
Mart zegt het nu ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zielig, Anky is ook maar een paard. Paarden hebben ook gevoelens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |