Leuk weetje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef ZwarteMaan het volgende:
Nog eentje .. in 1936 won India het goud van Duitsland - zal Hitler fijn hebben gevonden op de tribune.. Nederland werd 3e met Hen & Jan de Looper ;-)
Zat zeker vol Duitsers en Engelsen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatst nog bij Damart voorbij gekomen.
Toen deed niemand mee van de toplanden
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zat zeker vol Duitsers en Engelsen?
Ze zit er ook echt voor het hockey, en niet voor GBquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:17 schreef wdn het volgende:
Alleen maar positieve dingen van die engelse dame.
Muv de SC natuurlijk
vier jaar terug wonnen ze twee keer van China..quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Iemand zei ooit eens dat je nooit 2x van dezelfde ploeg wint in 1 toernooi. Dus liever geen GB in de finale.
Vierde in de semi's en de commentator gaat uit zijn dak, terwijl er maar twee doorgaan. Het zal wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef AthCom het volgende:
Trouwens, 400 m horden vrouwen: Ouedraogo (BE) nu op Sporza. Voor wie het interesseert.
Ja. Viel me al vaker op bij BBC3.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze zit er ook echt voor het hockey, en niet voor GB
Dat is dus een onzin idee. Ik dacht dat die wijsheid van Cruijff was.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef franklop het volgende:
[..]
vier jaar terug wonnen ze twee keer van China..
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
2 minuten, wordt dus Nieuw-Zeeland in de kruisfinale
Uitspraak ging over voetbalquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Dat is dus een onzin idee. Ik dacht dat die wijsheid van Cruijff was.
Heel het westen bleef weg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
finale gewonnen tegen Tjechoslowakije - Rusland 3e destijds.. waren saaie OS denk ik zo
http://www.london2012.com(...)html?v=A152012080619quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waar kan ik de stand zien van deze poule ?
hoezo? GB moet 2x scorenquote:
In de OP. tel er 2-1 bij voor NL voor een virtuele standquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waar kan ik de stand zien van deze poule ?
Nopequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:21 schreef Marcoss het volgende:
Nieuw-Zeeland werd totaal niet verwacht in de halve finales toch?
Foutjequote:
Alles komt door Sasha Visser, zij zelf waarschijnlijk ook.quote:
thnx!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
http://www.london2012.com(...)html?v=A152012080619
Joh.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Maartjes partner speelt mee in hun team.
Best wel, ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef ZwarteMaan het volgende:
YEAH!.. conclusie..
1) we winnen weer
2) minder sex voor Maartje
3) meer oefenen op de SC
4) Noami is onze Wesley Sneijder (in goede doen)
5) Brits publiek is #@$#@$#$@
Naomi is leukerquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef ZwarteMaan het volgende:
YEAH!.. conclusie..
1) we winnen weer
2) minder sex voor Maartje
3) meer oefenen op de SC
4) Noami is onze Wesley Sneijder (in goede doen)
5) Brits publiek is #@$#@$#$@
Kun je even de cijfers omdraaien in de TT? Thanksquote:
En hebben ze foto's?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef IbanMayo het volgende:
Volgens Telesport.nl heeft Paumen een hoogtepunt beleefd met Van As
Oei, dan komt Kramer straks even langs in het olympisch dorp, vrees ik. Missen we Paumen in de halve finalequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef IbanMayo het volgende:
Volgens Telesport.nl heeft Paumen een hoogtepunt beleefd met Van As
Vooruit dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Kun je even de cijfers omdraaien in de TT? Thanks
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Huh, de prins van Oranje schuift aan bij Mart?
Huh wat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef roos85 het volgende:
GB die mag kiezen voor de middag of avond wedstrijd
Serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef roos85 het volgende:
Ook een topper.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hmm nu is de wedstrijd Argentinië Australië aan de gang
haha wou t net zeggenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Serieus?
En wat zit er nu voor hooggekapte hipster bij BBC3?
Zou Mart durven te vragen waarom de behandeling van Friso niet gestaakt is en wanneer ze dat gaan doen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Huh, de prins van Oranje schuift aan bij Mart?
Wat is dat voor onzin?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef roos85 het volgende:
Dat is een volledig ingericht huis voor een vogel....quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Serieus?
En wat zit er nu voor hooggekapte hipster bij BBC3?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou Mart durven te vragen waarom de behandeling van Friso niet gestaakt is en wanneer ze dat gaan doen?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
"Je HEBT twee broers, of moet ik EEN zeggen, vind je dat beter als ik dat zeg, of misschien anderhalf? Mag ik JE zeggen?"
Nee joh, dat is pas over 3 kwartierquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hmm nu is de wedstrijd Argentinië Australië aan de gang
Geen idee. Ik kijk via stream. Al zijn ze nu nog steeds bij GB - NEDquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is die wedstrijd ergens te zien op tv?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
"Je HEBT twee broers, of moet ik EEN zeggen, vind je dat beter als ik dat zeg, of misschien anderhalf? Mag ik JE zeggen?"
Niet verkeerd maar ze staan niet voor niets in de halve finale.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de halve finale tegen Nieuw-Zeeland, de nummer 6 van de wereldranglijst. Niet verkeerd toch?
Voor deze keerquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vast niet. Streampje pakken, lekker joh.
Het publiek hoor je, maar geen commentaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Stream is zonder geluid of ligt het aan mij ?
¡Oíd, mortales!, el grito sagrado:quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef Nober het volgende:
Kom op, met z'n allen, uit volle borst!!
Verse 1
Australians all let us rejoice, For we are young and free; We've golden soil and wealth for toil; Our home is girt by sea; Our land abounds in nature's gifts Of beauty rich and rare; In history's page, let every stage Advance Australia Fair. In joyful strains then let us sing, Advance Australia Fair.
Verse 2
Beneath our radiant Southern Cross We'll toil with hearts and hands; To make this Commonwealth of ours Renowned of all the lands; For those who've come across the seas We've boundless plains to share; With courage let us all combine To Advance Australia Fair. In joyful strains then let us sing, Advance Australia Fair.
Oh ja dom van me... alsof het publiek iets zou snappen van wat er op het veld gebeurdquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik gok dat de wave in was gestart, maar dat hij halverwege "dood" ging
Mja, alleen moeten die het meer van dat counter/ snelle omschakelingsspel hebben. Opbouw Australie is gewoon erg zwak :squote:
Het lijkt wel alsof Nederland het meest constant is van allemaal. Lang geleden dat de mannen zo dominant waren. Erg mooi iig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef Nober het volgende:
Nederland pakt goud, heren ook minstens zilver.
Ja, Arg. heeft een beter doelsaldoquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef ZwarteMaan het volgende:
Dus Arg-GB en Ned-NZ bij deze stand?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:29 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja, Arg. heeft een beter doelsaldo dan Aus.
Ook al doen ze dat dan ligt Aus er alsnog uit met hun verlies tegen NZquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef FredWielergek het volgende:
Kijken ze naar doelsaldo of naar onderlinge resultaten als ze alle drie 10 punten hebben?
Ned-Arg zou anders toch ook wel mooi zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef ZwarteMaan het volgende:
Daarom Ned-GB finale -- hoeft WimLex ook niet op de bank te slapen van Maxima mocht het onverhoopt toch Ned-Arg worden
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nog paar uurtjes studeren en dan lekker de wedstrijd bekijken. Neem aan dat ze hem nu wel in zijn geheel uitzenden?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
De halve finale komt straks op Ned. 2.
Thanks! Als ik mobiel zit te FOK!ken mis ik meestal de helftquote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
De halve finale komt straks op Ned. 2.
Omdat mensen die wedstrijd willen bekijken.quote:
Oké, nee maakt niks uit verder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Paarden op Ned. 1 denk ik. Maakt het uit?
Maar Nederland heeft niets te vrezen van Nieuw-Zeeland, dus ik prefereer BMX en daarna misschien nog even een stukje hockey als dat dan nog bezig is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Puik. Kan ik dat nog zien voor ik ga sporten!
Nederland heeft wel zeker iets te vrezen van NZ. Die doen het dit toernooi boven verwachting goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Nederland heeft niets te vrezen van Nieuw-Zeeland, dus ik prefereer BMX en daarna misschien nog even een stukje hockey als dat dan nog bezig is.
14:30quote:
Nee is veranderd door de NOSquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef tompsv18 het volgende:
Zou toch op Ned 2 uitgezonden worden?
quote:
Op Twitter om 15.00 hebben ze het veranderd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef tompsv18 het volgende:
Typisch weer iets van de NOS. Het wel aankondigen, maar het dan toch weer niet uitzenden.
Met wat als reden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:34 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Op Twitter om 15.00 hebben ze het veranderd.
De publieke houdt van herhalingen, dus herhalen ze in plaats van sport De Slimste Mens.quote:
Maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef Rosario het volgende:
Ja hoor, die Britten zijn weer 'ns voor Nieuw-Zeeland.
Vindt je het gek, die zien liever NZ inde finale (die ze zelf ook wel even gaan halen)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef Rosario het volgende:
Ja hoor, die Britten zijn weer 'ns voor Nieuw-Zeeland.
Belachelijk weer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De publieke houdt van herhalingen, dus herhalen ze in plaats van sport De Slimste Mens.
quote:
Je mist rackets ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt dit weer zo'n wedstrijd..
scroll omhoog, net gepostquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Waar kijken jullie?
Stream 9 op nos.nl doet het niet.
Politiek 24.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Waar kijken jullie?
Nee. Die zal ik ook nooit missen.quote:
Stream 9 op NOS echtwaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Waar kijken jullie?
Net zo hard als de voorhoede van deze hockeyploeg?quote:
Daar was net nog Freriks te zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Jullie hebben wel door dat de finale op NED2 te zien is he ??
vraag het maar hoor
Doen ze al het hele tournooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef Wilskracht het volgende:
Wat een kansen zijn ze aan het missen!!!
Even quotenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Nederland heeft niets te vrezen van Nieuw-Zeeland, dus ik prefereer BMX en daarna misschien nog even een stukje hockey als dat dan nog bezig is.
Lezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar was net nog Freriks te zien.
Voor of na dat Jan Rot de vraag over het EK goed beantwoordt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Jullie hebben wel door dat de finale op NED2 te zien is he ??
vraag het maar hoor
http://www.eurovisionspor(...)x.html?video_id=1311quote:
Gelukkig is dat dweilorkest er niet.quote:
Ik zei juist zelf dat er geen SF op Ned2 was?quote:
Er staat finale.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zei juist zelf dat er geen SF op Ned2 was?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://www.eurovisionspor(...)x.html?video_id=1311
hoe vaak moeten we hem nog posten hier, loopt ook niet 2 minunten achter zoals de nos stream
Ah.quote:
Trouwens wel grappig dat dit de eerste keer deze Spelen is dat de streams het vanaf deze site doen voor mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
hoe vaak moeten we hem nog posten hier, loopt ook niet 2 minunten achter zoals de nos stream
Uiteraardquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef Guard het volgende:
[..]Veel Mart gekeken, met je belerende toontje?
Ik zag geen vraag in mijn post, was meer frustratie, die ik even kwijt moest.Daarna meteen naar de EBU site gegaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wordt ook een beetje moe van mensen die een vraag stellen die alleen al in dit topic 3x is beantwoord. Mja zelfstandigheid op Fok hè....
Dit Oranje heeft betere spitsen dan dat volk uit Rotterdamquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef Cara het volgende:
dit word zeker hetzelfde als Feyenoord Kiev
Springenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef ZwarteMaan het volgende:
Zilver of Brons voor NL bij de dressuur hangt van de barrage af nu
Doet het niet op de iPad, tofferd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Eerst even herhalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Nederland 1 gaat eindelijk hockey uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |