Ned-Arg zou anders toch ook wel mooi zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef ZwarteMaan het volgende:
Daarom Ned-GB finale -- hoeft WimLex ook niet op de bank te slapen van Maxima mocht het onverhoopt toch Ned-Arg worden
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nog paar uurtjes studeren en dan lekker de wedstrijd bekijken. Neem aan dat ze hem nu wel in zijn geheel uitzenden?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
De halve finale komt straks op Ned. 2.
Thanks! Als ik mobiel zit te FOK!ken mis ik meestal de helftquote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
De halve finale komt straks op Ned. 2.
Omdat mensen die wedstrijd willen bekijken.quote:
Oké, nee maakt niks uit verder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Paarden op Ned. 1 denk ik. Maakt het uit?
Maar Nederland heeft niets te vrezen van Nieuw-Zeeland, dus ik prefereer BMX en daarna misschien nog even een stukje hockey als dat dan nog bezig is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Puik. Kan ik dat nog zien voor ik ga sporten!
Nederland heeft wel zeker iets te vrezen van NZ. Die doen het dit toernooi boven verwachting goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Nederland heeft niets te vrezen van Nieuw-Zeeland, dus ik prefereer BMX en daarna misschien nog even een stukje hockey als dat dan nog bezig is.
14:30quote:
Nee is veranderd door de NOSquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef tompsv18 het volgende:
Zou toch op Ned 2 uitgezonden worden?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |