Jaja, als je namen als Müller en Strössner ziet weet je wel waar je het moet zoeken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Latijnse emotie gemengd met gevlucht nazi-bloed. Dan weet je genoeg.
Gaat gezellig worden in Rio.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:33 schreef Specularium het volgende:
Dat ene mokkel gister bij de Grote Mart Show vertelde ook dat intimidatie altijd al een middel is geweest bij die Zuid-Amerikaanse bitches. Is het niet voor het hotel dan wel bij het passeren van de bussen.
Doel heiligt de middelen. Alles in het werk stellen om de tegenstander te intimideren. Nederlandse vrouwen bleken er niet vatbaar voor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:33 schreef Specularium het volgende:
Dat ene mokkel gister bij de Grote Mart Show vertelde ook dat intimidatie altijd al een middel is geweest bij die Zuid-Amerikaanse bitches. Is het niet voor het hotel dan wel bij het passeren van de bussen.
Zijn gewoon geile lekker sloeries. Zat gisteren met mijn meissie de opstelling te bekijken. Zou er 13 van de 15 zeker neuken. De Argentijnen waren lelijk. Daar zou ik er 7 van doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben zelf nooit zo dol geweest op hockeymeisjes, maar deze hebben van die felle koppies en vuurspuwende ogen, dan zijn ze wel leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |