Dat kan alleen maar eindigen in porren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Feestje met geile hockeysletjes
Of schuren met umbertoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar eindigen in porren.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:00 schreef marcodej het volgende:
Het droogneuken met Humberto is begonnen. Ik haak af. Tabee.
Jammer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:16 schreef F.M.D. het volgende:
http://nos.nl/os2012/audi(...)ters-argentinie.html
Zoals in het filmpje die ik heb gepost als de link van F.M.D. van de NOS hebben de Argentijnse dames bij het verblijf van de Nederlandse dames "Holland Hoeren etc... etc..." gescandeerd 's nachts.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:45 schreef BeamofLight het volgende:
Wat was dat wat Mart zij over die Argentijnen die snachts voor het Oranje-hotel stonden? Hadden die spandoeken met Hollandse Hockeyers zijn Hoeren of iets?
Tsja, sommigen kunnen nu eenmaal een nederlaag heel moeilijk verkroppen. Dan is Argentinië ook nog een Latijns land waar eer hoog in het vaandel staat. Na die verloren voelen ze zich vast in hun eer aangetast.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zit nog even de samenvatting te kijken, maar zie volgens mij dat de Argentijnse speelsters ook niet gedraaid naar de vlaggen staan tijdens de volksliederen. Is misschien niet heel belangrijk, maar ze laten zich wel ontzettend kennen zeg, op deze manier.
Latijnse emotie gemengd met gevlucht nazi-bloed. Dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, sommigen kunnen nu eenmaal een nederlaag heel moeilijk verkroppen. Dan is Argentinië ook nog een Latijns land waar eer hoog in het vaandel staat. Na die verloren voelen ze zich vast in hun eer aangetast.
Jaja, als je namen als Müller en Strössner ziet weet je wel waar je het moet zoeken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Latijnse emotie gemengd met gevlucht nazi-bloed. Dan weet je genoeg.
Gaat gezellig worden in Rio.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:33 schreef Specularium het volgende:
Dat ene mokkel gister bij de Grote Mart Show vertelde ook dat intimidatie altijd al een middel is geweest bij die Zuid-Amerikaanse bitches. Is het niet voor het hotel dan wel bij het passeren van de bussen.
Doel heiligt de middelen. Alles in het werk stellen om de tegenstander te intimideren. Nederlandse vrouwen bleken er niet vatbaar voor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:33 schreef Specularium het volgende:
Dat ene mokkel gister bij de Grote Mart Show vertelde ook dat intimidatie altijd al een middel is geweest bij die Zuid-Amerikaanse bitches. Is het niet voor het hotel dan wel bij het passeren van de bussen.
Zijn gewoon geile lekker sloeries. Zat gisteren met mijn meissie de opstelling te bekijken. Zou er 13 van de 15 zeker neuken. De Argentijnen waren lelijk. Daar zou ik er 7 van doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben zelf nooit zo dol geweest op hockeymeisjes, maar deze hebben van die felle koppies en vuurspuwende ogen, dan zijn ze wel leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |