zullen de Britten blij mee zijn, goede tijdswinstquote:
Ja op doelsaldo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef IbanMayo het volgende:
GB met deze stand groepswinnaar neem ik aan?
yupquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef IbanMayo het volgende:
Ja, kunnen wij mooi tegen onze Argentijnse vriendinnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef IbanMayo het volgende:
tijd wordt stilgezet bij een strafcornerquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef franklop het volgende:
[..]
zullen de Britten blij mee zijn, goede tijdswinst
nee hoor, niet meerquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
tijd wordt stilgezet bij een strafcorner
Nee alleen als het te lang duurt met het aantrekken van de gearquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
tijd wordt stilgezet bij een strafcorner
- Och kan slechter ...quote:
Verzuring in de vingersquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:32 schreef franklop het volgende:
Lijkt geen kracht in dr slagen te zitten..
zeker teveel dr vingers gebruikt
Die zijn nog bij de spelen van 2008quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef Bluurgh het volgende:
1-0? Jullie liegen, op NL1 (stream) staat het nog 0-0
Helemaal nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef Bluurgh het volgende:
1-0 GB omdat Paumen haar SC niet normaal kan inschieten .. en GB welquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef Bluurgh het volgende:
Ik snap niet waarom ze De Goede en Van Maasakker niet vaker laten aanleggen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
De druk op die corner wordt ook alleen maar groter nu ze zo vaak heeft gemist
Gek he.. .ook op Huntelaar of vPersie als ze niet scoren...quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Anders doet ze even een clinic bij vdr Weerdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Misschien willen ze hun varianten nog niet prijsgeven tot de halve finalesquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze De Goede en Van Maasakker niet vaker laten aanleggen.
Tegen ARG ... slim... erg slim ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien willen ze hun varianten nog niet prijsgeven tot de halve finales
je ogen zijn stuk >?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel staat het?
Wie moet er winnen?
Wat worden de halve finales?
gr gr
1-0 GBquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel staat het?
Wie moet er winnen?
Wat worden de halve finales?
gr gr
Die Argentijnsen zijn ook verre van overtuigend tot nu toe... ik denk dat de finale gewoon NED-GB wordtquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:37 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Tegen ARG ... slim... erg slim ...
NLD ook nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:36 schreef DeeBee het volgende:
'Great first half by Great-Britain...'
Echt, stik er toch in.Britten hebben he-le-maal niets laten zien...
Kom op dames!
Dankjewel maat.quote:
Zou triest zijn als ze niet minimaal gelijkspelen hier ... met NZ als evt 1/2 finale tegenstander ipv Aus/Argquote:
Gelijkspel is ook genoeg voor de Argentijnsen, maar neem aan dat ze daar niet op willen gokkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef marcodej het volgende:
Argentinie moet eerst nog maar eens winnen van de Aussies.
Dus speel je liever tegen Aus of Arg ipv NZ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:40 schreef Guard het volgende:
Liever nu verliezen als NZ onderschatten en daarvan verliezen
Heeft een hockeystick tegenaan gezetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Wat it die puist om haar voorhoofd?
of een dildo..quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Heeft een hockeystick tegenaan gezeten
Nou dat zeg ik niet, maar zoals ze al het hele toernooi spelen zit er een domper aan te komen, en die kun je beter nu hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:40 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Dus speel je liever tegen Aus of Arg ipv NZ?
Moet je nu eens naar het HHH gaan. Staan ook 4000 josties te schreeuwen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:46 schreef Schpast het volgende:
Engeland heeft echt he-le-maal niks laten zien, maar het publiek gilt de hele tijd alsof het al 17 - 0 staat en dit de finale is... Wat een kut veldspel van die Britten.
Hier moeten we toch wel van kunnen winnen... Engeland houdt dit niet vol, hoor.
5831 om exact te zijn + personeelquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je nu eens naar het HHH gaan. Staan ook 4000 josties te schreeuwen.
Van As?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:47 schreef ZwarteMaan het volgende:
Paumen gewoon banken .. maar dat zal Van As wel niet durven ala Van Marwijk met vBommel
Echt he en maar zeiken op die Engelsenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet als ze een balletje afpakken of een tackeltje goed uitvoeren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
die kutkindjes zijn erger dan de brittenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt he en maar zeiken op die Engelsen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:46 schreef Schpast het volgende:
Engeland heeft echt he-le-maal niks laten zien, maar het publiek gilt de hele tijd alsof het al 17 - 0 staat en dit de finale is... Wat een kut veldspel van die Britten.
Hier moeten we toch wel van kunnen winnen... Engeland houdt dit niet vol, hoor.
Die kinderen horen er als sinds NL-BEL bij...quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die kutkindjes zijn erger dan de britten
Als ze verdedigend wel goed genoeg is, waarom dan banken? Ze staat er niet alleen voor de strafcorners natuurlijk..quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:47 schreef ZwarteMaan het volgende:
Paumen gewoon banken .. maar dat zal Van As wel niet durven ala Van Marwijk met vBommel
banken tijdens de SC bedoelde ik ..quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze verdedigend wel goed genoeg is, waarom dan banken? Ze staat er niet alleen voor de strafcorners natuurlijk..
Zou er iemand lekken bij de speelsters, lijkt idd het GROTE Oranjequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
beetje het probleem van het GROTE Oranje...
Dat mag al jaren niet meer, wisselen bij de SCquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:51 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
banken tijdens de SC bedoelde ik ..
Komt omdat ze die Britse defensie regelmatig kapot spelen, maar dat op het einde iemand als wel iets verkeerds doet waardoor de kans weer voorbij is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef Guard het volgende:
Ik zie ook al de eerste frustraties komen
Ja, want je mag ook wisselen tijdens een scquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:51 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
banken tijdens de SC bedoelde ik ..
Oh, laat dan iemand anders die SC nemen .. 0/20 is nou niet echt allesquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want je mag ook wisselen tijdens een sc
1-21quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:53 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Oh, laat dan iemand anders die SC nemen .. 0/20 is nou niet echt alles
23?quote:
Dat was gewoon een mislukte SC.quote:
Ja!quote:
Wacht maar tot ze bij Smeets zit, die maakt er iets van wat wij niet kunnen bedenkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef ZwarteMaan het volgende:
Naomi .. beetje zoals Ranomi maar dan anders ;-)
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef ZwarteMaan het volgende:
Naomi .. beetje zoals Ranomi maar van as ;-)
Was bij het paardspringen wel ideaal. Kon ik de rest van de rit rustig kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef hafcfan het volgende:
Tering door dit forum wist ik dat die ering ging![]()
Eindelijk raak, koekoek
Die kent u nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze bij Smeets zit, die maakt er iets van wat wij niet kunnen bedenken
GB weer ..quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:57 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Wie hebben we liever in de finale; GB, Argentinie of Australie?
België.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:57 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
http://de.twitter.com/naomivanasquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:57 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Deze is leuk!!! Houden we erin...heeft Naomi een twitter account?
Als ik zeg Sven, wat denkt u dan? Ja he, Nomami van Sas, dat vriendinnetje van hemquote:
ook enorm bal vastquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:57 schreef marcodej het volgende:
Van As is wel de beste van het veld. Echt enorm sterk aan de bal.
Australië, die winnen toch niks deze Spelenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:57 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Dat weet alleen Sven Kramerquote:
Zekers.quote:
Nee. Als GB dichtbij NL'se cirkel komt, komt het publiek half klaar. Als ze de bal afpakken ook.quote:
Ik vind het ook vreemdquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef freaky40 het volgende:
Waarom wordt hockey niet gewoon integraal uitgezonden door de NOS? De dames mogen dan wel geplaatst zijn maar bij atletiek doen we toch niet mee vanavond?
Jawel discus finale...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef freaky40 het volgende:
Waarom wordt hockey niet gewoon integraal uitgezonden door de NOS? De dames mogen dan wel geplaatst zijn maar bij atletiek doen we toch niet mee vanavond?
Moet je de NOS vragenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef freaky40 het volgende:
"Is toch niet zo belangrijk" en Van Galen en Egbers hadden nog een leuk filmpje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef freaky40 het volgende:
Hockey NL GB >:Dquote:
Wel een hoop coke, guns en lekkere vrouwen ;-)quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat de Spelen over 4 jaar in Rio zijn... dan hebben we in ieder geval geen last van een chauvinistisch thuisland bij het hockey
Iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat de Spelen over 4 jaar in Rio zijn... dan hebben we in ieder geval geen last van een chauvinistisch thuisland bij het hockey
Wel bij het beachvolleybalquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef TheVulture het volgende:
400 meter finale mannen (met kans op een medaille voor de Belgen), kogelstoten vrouwen, 400 meter horden bij mannen en vrouwen en steeple vrouwenquote:
Tegen die tijd is het beachhockey en dat kunnen ze vast wel, als het maar op het strand isquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef TheVulture het volgende:
En we moeten hier dan nachtdiensten draaienquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Wel een hoop coke, guns en lekkere vrouwen ;-)
Argentijnen hebben dan ook het thuispubliek tegenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Pak anders de EBU stream.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef Nober het volgende:
Die hockeystream bij NOS zit niet eens op 12, ben benieuwd of we dadelijk Argentinië-Australië wel kunnen zien.
lijntje erbij ..quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En we moeten hier dan nachtdiensten draaien
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Paumen of Dirksen van den Heuvel?
Hopelijk nog een SC erin voor het gevoel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi, toch nog even winnen voor het gevoel.
dat dacht je maar...quote:
Ik wil die Britten gewoon even iets niet zien winnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi, toch nog even winnen voor het gevoel.
nopequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:05 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Is het al wel eens voorgekomen dat zowel de mannen als vrouwen op 1 OS beide goud haalden?
Yupquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:05 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Is het al wel eens voorgekomen dat zowel de mannen als vrouwen op 1 OS beide goud haalden?
wanneer?quote:
nederland toch niet?quote:
Iig niet bij Nederland. En gaat ook niet gebeuren.quote:
Mosterd na de maaltijdquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Nu gaat de NOS het restant uitzenden.
Ik zit in het hockey topic, wat denk je wat ik bedoelquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:06 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
het woord "hockey" staat er niet bij ..
Politiek 24 welquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Bedankt! Belachelijk dat een NL zender dit niet uitzend.
een zekere Neequote:
Hebben gewoon gewacht of ze op voorsprong kwamenquote:
jakkes mosterdquote:
laatquote:
Heb 'm gevonden, wedstrijd begint pas over 1 uur dus ben benieuwd of ik straks beeld krijg (mocht de NOS het niet tonen).quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Pak anders de EBU stream.
FF proxy instellen naar een land in oost europa en gaan met die stream.
Dat zeg ik :pquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:09 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Mannen goud in 1996 en 2000
Vrouwen goud in 1984 en 2008
Het juiste antwoord is dus inderdaad nee.
het is inderdaad nooit voorgekomen - net ff opgezocht weet overigens nu wel dat niemand anders dan Zimbabwe goud won in 1980 bij de vrouwen...quote:
quote:
Voor een triviantje...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
het is inderdaad nooit voorgekomen - net ff opgezocht weet overigens nu wel dat niemand anders dan Zimbabwe goud won in 1980 bij de vrouwen...
Waar is die ene middenveldster? Weet haar naam even niet meer, ze is bij Holland Sport geweest met haar hond(jes) maar dat ging niet zo lekker... Volgens mij is ze er niet bij nu maar was wel erg goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Guard het volgende:
Most creative midfield in the world
You know it
Alsof ze nog niet helemaal uit de verpakking is gehaald na aanschaf.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
ik dacht eerst dat ze gewond was ofzo
is ze ook. kaak ligt in puin nadat ze hard geraakt werd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
ik dacht eerst dat ze gewond was ofzo
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alsof ze nog niet helemaal uit de verpakking is gehaald na aanschaf.
Miek van Geenhuizen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar is die ene middenveldster? Weet haar naam even niet meer, ze is bij Holland Sport geweest met haar hond(jes) maar dat ging niet zo lekker... Volgens mij is ze er niet bij nu maar was wel erg goed.
Laatst nog bij Damart voorbij gekomen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
het is inderdaad nooit voorgekomen - net ff opgezocht weet overigens nu wel dat niemand anders dan Zimbabwe goud won in 1980 bij de vrouwen...
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alsof ze nog niet helemaal uit de verpakking is gehaald na aanschaf.
Ierland, destijds nog horend bij GB.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef ZwarteMaan het volgende:
Waarom won GB zowel goud, zilver en brons in 1908??
Belachelijk - ook in Londen de OS destijds
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef JimboSlice het volgende:
Voor een beetje extra 'oomph' heeft Nederland een extra Maartje nodig:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Bel haar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is die gestopt? En heeft ze al een huis?
Maar dat wist u niet, maar toch dat zijn de spelen he? die rare gekke spelenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatst nog bij Damart voorbij gekomen.
Toen deed niemand mee van de toplanden
deden alleen britten mee toen ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef ZwarteMaan het volgende:
Waarom won GB zowel goud, zilver en brons in 1908??
Belachelijk - ook in Londen de OS destijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |