quote:
Voor een triviantje...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
het is inderdaad nooit voorgekomen - net ff opgezocht weet overigens nu wel dat niemand anders dan Zimbabwe goud won in 1980 bij de vrouwen...
Waar is die ene middenveldster? Weet haar naam even niet meer, ze is bij Holland Sport geweest met haar hond(jes) maar dat ging niet zo lekker... Volgens mij is ze er niet bij nu maar was wel erg goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Guard het volgende:
Most creative midfield in the world
You know it
Alsof ze nog niet helemaal uit de verpakking is gehaald na aanschaf.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
ik dacht eerst dat ze gewond was ofzo
is ze ook. kaak ligt in puin nadat ze hard geraakt werd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
ik dacht eerst dat ze gewond was ofzo
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alsof ze nog niet helemaal uit de verpakking is gehaald na aanschaf.
Miek van Geenhuizen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar is die ene middenveldster? Weet haar naam even niet meer, ze is bij Holland Sport geweest met haar hond(jes) maar dat ging niet zo lekker... Volgens mij is ze er niet bij nu maar was wel erg goed.
Laatst nog bij Damart voorbij gekomen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
het is inderdaad nooit voorgekomen - net ff opgezocht weet overigens nu wel dat niemand anders dan Zimbabwe goud won in 1980 bij de vrouwen...
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alsof ze nog niet helemaal uit de verpakking is gehaald na aanschaf.
Ja inderdaad, is die gestopt? En heeft ze al een huis?quote:
Ierland, destijds nog horend bij GB.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef ZwarteMaan het volgende:
Waarom won GB zowel goud, zilver en brons in 1908??
Belachelijk - ook in Londen de OS destijds
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef JimboSlice het volgende:
Voor een beetje extra 'oomph' heeft Nederland een extra Maartje nodig:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Bel haar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is die gestopt? En heeft ze al een huis?
Maar dat wist u niet, maar toch dat zijn de spelen he? die rare gekke spelenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatst nog bij Damart voorbij gekomen.
Toen deed niemand mee van de toplanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |