Als ze verdedigend wel goed genoeg is, waarom dan banken? Ze staat er niet alleen voor de strafcorners natuurlijk..quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:47 schreef ZwarteMaan het volgende:
Paumen gewoon banken .. maar dat zal Van As wel niet durven ala Van Marwijk met vBommel
banken tijdens de SC bedoelde ik ..quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze verdedigend wel goed genoeg is, waarom dan banken? Ze staat er niet alleen voor de strafcorners natuurlijk..
Zou er iemand lekken bij de speelsters, lijkt idd het GROTE Oranjequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
beetje het probleem van het GROTE Oranje...
Dat mag al jaren niet meer, wisselen bij de SCquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:51 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
banken tijdens de SC bedoelde ik ..
Komt omdat ze die Britse defensie regelmatig kapot spelen, maar dat op het einde iemand als wel iets verkeerds doet waardoor de kans weer voorbij is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef Guard het volgende:
Ik zie ook al de eerste frustraties komen
Ja, want je mag ook wisselen tijdens een scquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:51 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
banken tijdens de SC bedoelde ik ..
Oh, laat dan iemand anders die SC nemen .. 0/20 is nou niet echt allesquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want je mag ook wisselen tijdens een sc
1-21quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:53 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Oh, laat dan iemand anders die SC nemen .. 0/20 is nou niet echt alles
23?quote:
Dat was gewoon een mislukte SC.quote:
Ja!quote:
Wacht maar tot ze bij Smeets zit, die maakt er iets van wat wij niet kunnen bedenkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef ZwarteMaan het volgende:
Naomi .. beetje zoals Ranomi maar dan anders ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |