Wat is dat voor onzin?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef roos85 het volgende:
GB die mag kiezen voor de middag of avond wedstrijd
Dat is een volledig ingericht huis voor een vogel....quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Serieus?
En wat zit er nu voor hooggekapte hipster bij BBC3?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou Mart durven te vragen waarom de behandeling van Friso niet gestaakt is en wanneer ze dat gaan doen?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
"Je HEBT twee broers, of moet ik EEN zeggen, vind je dat beter als ik dat zeg, of misschien anderhalf? Mag ik JE zeggen?"
Nee joh, dat is pas over 3 kwartierquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hmm nu is de wedstrijd Argentinië Australië aan de gang
Geen idee. Ik kijk via stream. Al zijn ze nu nog steeds bij GB - NEDquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is die wedstrijd ergens te zien op tv?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
"Je HEBT twee broers, of moet ik EEN zeggen, vind je dat beter als ik dat zeg, of misschien anderhalf? Mag ik JE zeggen?"
Niet verkeerd maar ze staan niet voor niets in de halve finale.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de halve finale tegen Nieuw-Zeeland, de nummer 6 van de wereldranglijst. Niet verkeerd toch?
Voor deze keerquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vast niet. Streampje pakken, lekker joh.
Het publiek hoor je, maar geen commentaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Stream is zonder geluid of ligt het aan mij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |