Leuk weetje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef ZwarteMaan het volgende:
Nog eentje .. in 1936 won India het goud van Duitsland - zal Hitler fijn hebben gevonden op de tribune.. Nederland werd 3e met Hen & Jan de Looper ;-)
Zat zeker vol Duitsers en Engelsen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatst nog bij Damart voorbij gekomen.
Toen deed niemand mee van de toplanden
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zat zeker vol Duitsers en Engelsen?
Ze zit er ook echt voor het hockey, en niet voor GBquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:17 schreef wdn het volgende:
Alleen maar positieve dingen van die engelse dame.
Muv de SC natuurlijk
vier jaar terug wonnen ze twee keer van China..quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Iemand zei ooit eens dat je nooit 2x van dezelfde ploeg wint in 1 toernooi. Dus liever geen GB in de finale.
Vierde in de semi's en de commentator gaat uit zijn dak, terwijl er maar twee doorgaan. Het zal wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef AthCom het volgende:
Trouwens, 400 m horden vrouwen: Ouedraogo (BE) nu op Sporza. Voor wie het interesseert.
Ja. Viel me al vaker op bij BBC3.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze zit er ook echt voor het hockey, en niet voor GB
Dat is dus een onzin idee. Ik dacht dat die wijsheid van Cruijff was.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef franklop het volgende:
[..]
vier jaar terug wonnen ze twee keer van China..
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
2 minuten, wordt dus Nieuw-Zeeland in de kruisfinale
Uitspraak ging over voetbalquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Dat is dus een onzin idee. Ik dacht dat die wijsheid van Cruijff was.
Heel het westen bleef weg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
finale gewonnen tegen Tjechoslowakije - Rusland 3e destijds.. waren saaie OS denk ik zo
http://www.london2012.com(...)html?v=A152012080619quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waar kan ik de stand zien van deze poule ?
hoezo? GB moet 2x scorenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |