Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standenquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 10 races (Rutger van Schaardenburg - 14de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 10 races (Marit Bouwmeester - Gedeeltelijk 1ste)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 6 races (Kalle Coster/Sven Coster - 13de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 4 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 3de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 8ste)
Kwartfinales: 16:00 uur (dinsdag 7 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Geen idee, was ook meer bedoel dat paardrijden het "hoogtepunt" van de middag isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Vind ik niet veel aan, ik hoor wel of Nederland een medaille pakt. Dubbeldam doet niet meer mee zeker?![]()
![]()
Belgen.![]()
Scheldt even voluit op de BBC, lekker hoor...
Maar ja, weer een medaille, het is Van Acker gegund, die draait ook al een tijdje mee.
Jack does it in real time...![]()
die Belgische supporter.... fucking amazing, fucking great... dat vinden ze niet bij op de Beeb
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
We staan gedeeld 2e op 3 punten van Saudi Arabie (!) - hebben 2 ruiters met 0 strafpunten en 1'tje met 4 dus staan erg kort allemaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Geen idee, was ook meer bedoel dat paardrijden het "hoogtepunt" van de middag is![]()
Belgen doen nu alsof ze gewonnen heeft bij BBC3.
"Fucking amazing."
Interviewer moet gelijk verontschuldigen aanbieden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Volop excuses van de commentatoren
We worden overladen met excuses op de BBC voor die scheldende Belg hahaBob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs![]()
Hoogtepunt is net geweest, de medaillerace bij de Women's Laser Radial.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Geen idee, was ook meer bedoel dat paardrijden het "hoogtepunt" van de middag is![]()
Van Acker wint het echt in dat laatste voordewindse stuk. Die was in de achterhoede aan het battelen met de Ierse en lag ineens derde."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef roos85 het volgende:
Als iemand een linkje heeft van het interview met Dorian, graag![]()
Toch wel erg mooie sport om te zien... ook al is het niet heel tv-vriendelijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die Chinese was wel op het randje van vals weg hoor....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Misschien daarom strafrondje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Die Chinese was wel op het randje van vals weg hoor....[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Erg goed inderdaad....quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef JimboSlice het volgende:
Die Chinese spreekt een aardig woordje EngelsOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Volgens mij wordt je dan gediskwalificeerd als je vals startquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien daarom strafrondje?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Spreken al die zeilers wel. Is toch een erg Engelssprekende sport.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef JimboSlice het volgende:
Die Chinese spreekt een aardig woordje Engels![]()
Oh, ja ik ken de regels niet zo goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je dan gediskwalificeerd als je vals start[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Van Acker ook erg sterk in Engels....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die Britten slagen er wel in om die locatie heel erg Olympisch te laten aanvoelen ook al zitten ze ver van London af... da's toch knap!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Absoluut. Ik vind de sfeer over het algemeen mooi. Veel publiek, het komt enthousiast over. Andere sfeer dan in Peking. Dat was toch allemaal wat sterieler en meer strak geregisseerd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Britten slagen er wel in om die locatie heel erg Olympisch te laten aanvoelen ook al zitten ze ver van London af... da's toch knap!![]()
Welke race?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef qwerty-nl het volgende:
Hoelang gaat die race ongeveer duren?![]()
Idd. Qua sfeer vind ik dit ook de beste Spelen sinds Sydney.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Absoluut. Ik vind de sfeer over het algemeen mooi. Veel publiek, het komt enthousiast over. Andere sfeer dan in Peking. Dat was toch allemaal wat sterieler en meer strak geregisseerd.![]()
![]()
Het ziet er ook zo schitterend uit daarquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Britten slagen er wel in om die locatie heel erg Olympisch te laten aanvoelen ook al zitten ze ver van London af... da's toch knap!![]()
![]()
Inderdaad... wist niet eens dat het daar zo mooi isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het ziet er ook zo schitterend uit daar
Ik kijk dat interviewtje met Dorian terug.![]()
Hij lult gewoon met een dik NieuwZeelands accent.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mee eens.... heeft denk ik toch met de Anglicaanse aanpak te maken...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Idd. Qua sfeer vind ik dit ook de beste Spelen sinds Sydney.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ff uploaden graag !!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef marcodej het volgende:
Hij lult gewoon met een dik NieuwZeelands accent.![]()
Link?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef marcodej het volgende:
Waar kan je dat zien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef marcodej het volgende:
Hij klinkt echt als een Aussie / Kiwi ja, maar hij traint daar dus ook veel...
Ik vond Athene ook wel iets hebben, qua locatie. Wel veel lege tribunes, maar in hoogzomer loopt de stad daar leeg, de kaartjes waren daarnaast te duur en veel sporten zijn te obscuur voor de doorsnee Griek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Idd. Qua sfeer vind ik dit ook de beste Spelen sinds Sydney.![]()
Verschrikkelijk accent, dat Nieuw-Zeelands.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:56 schreef DeeBee het volgende:
Hij klinkt echt als een Aussie / Kiwi ja, maar hij traint daar dus ook veel...![]()
Download Expatshield en dan kan je de livestreams gewoon op de BBC site zien, waarbij je kan terugspoelen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Vooral die lege tribunes stoorden mij in Athene idd. Funest als je denkt naar het grootste sportevenement ter wereld te kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vond Athene ook wel iets hebben, qua locatie. Wel veel lege tribunes, maar in hoogzomer loopt de stad daar leeg, de kaartjes waren daarnaast te duur en veel sporten zijn te obscuur voor de doorsnee Griek.![]()
Ik zie dus net dat er al een kwartier geleden gefinishd isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je bedoelt die van zo in de Laser-klasse?![]()
![]()
Maar de setting was wel mooi. Uiteindelijk vond ik Beijing qua sfeer niet veel beter. De tribunes waren dan wel voller, maar het was allemaal zo klinisch en de Chinezen leken weinig kaas van de meeste sporten te hebben gegeten. Ze juichten alleen maar als er dan een Chinees bleek te hebben gewonnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vooral die lege tribunes stoorden mij in Athene idd. Funest als je denkt naar het grootste sportevenement ter wereld te kijken.![]()
Hier het interviewtje met Dorian voor de luie mensen. Wel opgenomen met foon, dus niet zeuren over kwaliteit AUB:
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hier het interviewtje met Dorian voor de luie mensen. Wel opgenomen met foon, dus niet zeuren over kwaliteit AUB:wat een figuur, bedankt voor de moeite
know'm sayin?
word? word.![]()
Hoe zat het nou met die Eliot race die overgedaan moest worden? Is dat al gebeurd en heeft dat nog consequenties voor NL?![]()
Nee, Spanje won die her-start tegen Denemarken, dus NL blijf Denemarken voor, en gaat dus doorquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:27 schreef Coelho het volgende:
Hoe zat het nou met die Eliot race die overgedaan moest worden? Is dat al gebeurd en heeft dat nog consequenties voor NL?![]()
Maar ze moeten morgen wel meteen tegen Australië, knock-out systeem in een best of 3 races?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, Spanje won die her-start tegen Denemarken, dus NL blijf Denemarken voor, en gaat dus door![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ze moeten morgen wel meteen tegen Australië, knock-out systeem in een best of 3 races?![]()
![]()
Ik vind Marit geweldig, helemaal zichzelf en een super mentaliteit. Dat ze klinkt als een kerkklok doet daar niks aan af. Net als Dorian een apart figuur, dat mag ik wel.![]()
470 weer onderweg, dames liggen 9e bij boei 1, dus mag nog wel iets naar voren...
http://www.london2012.com(...)html?v=9072012080712
Edit: 16e, gaan voorlopig achteruit, kom op dames!
Niet best. Gelukkig zitten de Italianen ook slecht."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Omstandigheden voor L&L zijn ook niet gunstig. Zij willen graag veel wind, dan zijn ze misschien wel de beste van het veld. Aan het begin van de race stond er weinig wind. Nu trekt de wind iets aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef marcodej het volgende:
Niet best. Gelukkig zitten de Italianen ook slecht.![]()
Verschillen zijn nu wel veel groter dan in de LR gisteren. Ook varen ze een totaal ander parcours.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:51 schreef Nober het volgende:
Geen zorgen, ik heb gisteren gezien dat je zo van 7 naar 2 kan gaan.![]()
Dorian op Nederland 1, hij kan nog gediskwalificeerd worden zoals die badmintonsters een tijdje terug.![]()
Voor Westerhof/Berkhout lijkt me brons het maximaal haalbare vooralsnog... tenzij ze zich nog weten te verbeterenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
als hij niet normaal mee racet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:57 schreef Nober het volgende:
Dorian op Nederland 1, hij kan nog gediskwalificeerd worden zoals die badmintonsters een tijdje terug.![]()
Dorian moet dus gewoon de race uitvaren en ook nog de indruk wekken z'n best te hebben gedaan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Dat zou wat zijn jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:57 schreef Nober het volgende:
Dorian op Nederland 1, hij kan nog gediskwalificeerd worden zoals die badmintonsters een tijdje terug.dan wint een Brit ook nog goud
know'm sayin?
word? word.![]()
8e plek voor de 470 nu
Denk dat hij gewoon weer gaat winnen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Nu het er niets meer toe doet welquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Wtf doet die britOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Wel triest dat een surfer elf races de ballen uit zijn broek moet surfen voor een zo'n pokkemedaille en een zwemmer elke dag een nieuwe kans krijgt voor een medaille."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
Bij DSQ toch gewoon +20 en dus goud?![]()
![]()
+22 als hij niet finished of DSQ dacht ik. Nog steeds genoeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
Bij DSQ toch gewoon +20 en dus goud?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hij moet iig er niet met de pet naar gooien, anders ligt ie er uit. Maar dat zal hij niet doen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
Bij DSQ toch gewoon +20 en dus goud?![]()
![]()
Zwitser gaat de verkeerde kant op?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ziet er wat chaotisch uit allemaal
Jij begrijpt _O_![]()
Ja, maar hij leek die boei te missen en weer om te draaien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Boei zit ook richting die kant, dus de Zwitser gaat goed.
edit: Komt ie pas"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nouja als ze die badmintonners gewoon uit het toernooi kunnen zetten wegens onsportief gedrag waarom Dorian dan niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
Bij DSQ toch gewoon +20 en dus goud?
Niet dat ik denk dat het gaat gebeuren, maar volgens mij kan het wel.know'm sayin?
word? word.![]()
Misschien ging de wind daar opeens liggen. Kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, maar hij leek die boei te missen en weer om te draaien.![]()
Van boven af zijn die verschillen veel groter dan van opzij... dan lijken ze echt vlak bij elkaar te surfenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die 10.99 medailles worden 11 medailles vandaag."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zou mooi zijn als hij met een leeuwenpak en pruik zou winnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Sheepcidus het volgende:
waarom draagt dorian zijn pruik niet?
Jij begrijpt _O_![]()
Waarom zijn er nu wel beelden van 't surfen en de vorige keer niet?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
6e plek voor L&L nuOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
IOC laat niet alle wedstrijden zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zijn er nu wel beelden van 't surfen en de vorige keer niet?Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Omdat die de Medal race is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zijn er nu wel beelden van 't surfen en de vorige keer niet?know'm sayin?
word? word.![]()
Mwa, vind 'Opzettelijk verliezen zodat we in de volgende ronde tegen mindere tegenstanders moeten en meer kans hebben op het goud' nogal anders dan 'Ik heb het goud al binnen en doe niet meer mijn best'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja als ze die badmintonners gewoon uit het toernooi kunnen zetten wegens onsportief gedrag waarom Dorian dan niet?
Niet dat ik denk dat het gaat gebeuren, maar volgens mij kan het wel.![]()
Zijn 4 banen. Iedere dag vaarde een andere klasse op die tv-baan. Dorian is 1 of 2 dagen eerder op de stream geweest. De rest van de dagen dus niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zijn er nu wel beelden van 't surfen en de vorige keer niet?![]()
Wat is die gast toch snel![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Geen gejinx, wel een held als je gewoon 7 keer wint, 2 keer 2de eindigt en ook nog een keer 3de. Slechts een medaille helaas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu het er niets meer toe doet wel![]()
Ik vind het allebei belachelijk dat het niet mag, dan moet je de regels maar aanpassen. Als sporter ga je voor het beste scenario om een prijs te pakken, als jij dan baat erbij hebt om te verliezen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mwa, vind 'Opzettelijk verliezen zodat we in de volgende ronde tegen mindere tegenstanders moeten en meer kans hebben op het goud' nogal anders dan 'Ik heb het goud al binnen en doe niet meer mijn best'.
Leuk? Nee.. maar staat niet in het reglement lijkt me, onsportiviteit is zo'n vaag begrip.![]()
Goed commentaar trouwens
Jij begrijpt _O_![]()
Dat geblaat op de BBC over Dempsey
Jaaahaaaa, hij werd 4e 4 jaar geleden...
You can trust me, trust nobody...![]()
Die badminton federatie was nog gewaarschuwd ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het allebei belachelijk dat het niet mag, dan moet je de regels maar aanpassen. Als sporter ga je voor het beste scenario om een prijs te pakken, als jij dan baat erbij hebt om te verliezen..
Leuk? Nee.. maar staat niet in het reglement lijkt me, onsportiviteit is zo'n vaag begrip.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Ah, helder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zijn 4 banen. Iedere dag vaarde een andere klasse op die tv-baan. Dorian is 1 of 2 dagen eerder op de stream geweest. De rest van de dagen dus niet.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Bij de boei wint hij zoveel, niet normaal hoe scherp.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Dorian de Phelps van het water.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef OmniRocket het volgende:
Dorian is de Messi van het zeilen
Oh nee, Messi is nog nooit wereldkampioen geworden![]()
Griek in de knoei
Jij begrijpt _O_![]()
Phelps heeft natuurlijk niets met waterquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Wat een demonstratie van klassenverschil
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Hoe lang duurt de race?
Jij begrijpt _O_![]()
Bontemps maakt op ruime afstand gewoon dezelfde keuze als Dorian en weet dan dat niemand hem in kan halen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Website werkt niet goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij de OS website staat Dorian ineens niet bij boei 4....Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Gebeurt vaker. Dan komt de tijd niet door. Zal er zo wel weer tussengeplaatst worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij de OS website staat Dorian ineens niet bij boei 4....![]()
Huh die live standings... van Rijsselberge niet rond de laatste boei??
http://www.london2012.com(...)html?v=1012012080713![]()
Als de OS in Nederland zouden komen. Zouden de zeil races dan op de Friesche meren gehouden worden?
Jij begrijpt _O_![]()
Te snel voor cameraregistratie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij de OS website staat Dorian ineens niet bij boei 4....
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Wat zitten er een hoop mensen, terwijl het me lastig te volgen lijkt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef Wrijfhout het volgende:
Ze zullen hem iig niet DQ omdat hij zijn best niet gedaan heeft![]()
![]()
Nogmaals, gebeurt vaker. Doorgeeffoutje van de tijdswaarneming.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef cap het volgende:
Omroeper vertelt wat de stand is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef marcodej het volgende:
Wat zitten er een hoop mensen, terwijl het me lastig te volgen lijkt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Met een radio er bij prima te volgen. Sneekweek ook altijd leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef marcodej het volgende:
Wat zitten er een hoop mensen, terwijl het me lastig te volgen lijkt.
Jij begrijpt _O_![]()
huhquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef cap het volgende:
Klopt, Bontemps ligt op kop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:16 schreef OmniRocket het volgende:
nu staat ie toch echt niet meer eerste...![]()
nee Pool dan brons, want betere Medal Racequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:17 schreef Nober het volgende:
Die Duitser heeft met een 7de plaats brons? Staan hij samen met die Pool op 60.![]()
Degene die als eerste eindigt in de medal race komt er dan voor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:17 schreef Nober het volgende:
Die Duitser heeft met een 7de plaats brons? Staan hij samen met die Pool op 60."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wie nog meer?quote:
Jij begrijpt _O_![]()
epke, volgens roos danquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Martina
Jij begrijpt _O_![]()
Oh dacht vanavond alquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
morgen halve finale, donderdag finale.
Jij begrijpt _O_![]()
Is dit Ayolt Kloosterboer trouwens? Lijkt wel of ik Co Adriaanse hoor praten.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Mooi kortOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Fransman raakte de boei?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Supersterk gedaan. Hij speelt gewoon met die Fransoos."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat een koning![]()
![]()
Toch nog even willen winnen.![]()
In stijl, netjes hoor!'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Gehandicapte mensen zullen ook blij zijn met deze uitspraakquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kijk eens mama, zonder handen!![]()
Over vier jaar wint ie met kiten.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ook daar medaille kansen voor NEDquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Lobke en Lisa dus 4e. Heel belangrijk. Stand nu:
1 - NZ 20 punten
2 - GB 23 punten
3 - Lobke en Lisa 25 punten
4 - ITA 39 punten
Als ze geen grote fouten meer maken, wordt dat de 3e zeilmedaille![]()
![]()
Florian Rijsbergen![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
CRAZY PENIS!Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Als inderdaad, als.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
1 - NZ 20 punten
2 - GB 23 punten
4 - ITA 39 punten
Als ze geen grote fouten meer maken, wordt dat de 3e zeilmedaille"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nicequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
1 - NZ 20 punten
2 - GB 23 punten
4 - ITA 39 punten
Als ze geen grote fouten meer maken, wordt dat de 3e zeilmedaille
Nice!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
1 - NZ 20 punten
2 - GB 23 punten
4 - ITA 39 punten
Als ze geen grote fouten meer maken, wordt dat de 3e zeilmedaille'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Zou je wel denken, best veel mensen die ik ken doen aan windsurfen, dus het is best populair in Nederland.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook daar medaille kansen voor NEDBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ook erg goed nieuws dus. Hoeveel moeten die er nog?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
1 - NZ 20 punten
2 - GB 23 punten
4 - ITA 39 punten
de 470 dames halen de Britse concurrentes nog even in voor de streep... eindigen 4e in de race en nu op 2 punten van zilver... het gat naar de Italiaansen op plek 4 is 15 puntenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Sta je daar met je 50mm lensje
Jij begrijpt _O_![]()
3 normale races + Medal Race.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ook erg goed nieuws dus. Hoeveel moeten die er nog?![]()
Nog even winnen, mooi...
Echt veruit de beste Van Rijsselberge!
10 races, 7 x 1, 2 x 2, 1x 3?! Wow.![]()
Toen stapte die uit omdat hij de anderen niet in de weg wou varen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:27 schreef Montov het volgende:
Dorian wel een keer DNF (39e plaats), maar dat was het schrapresultaat.![]()
Dat ziet er prima uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
1 - NZ 20 punten
2 - GB 23 punten
4 - ITA 39 punten
Als ze geen grote fouten meer maken, wordt dat de 3e zeilmedailleHoe staat het met de wegstreepresultaten?
![]()
Ja, toen had hij al goudquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:27 schreef Montov het volgende:
Dorian wel een keer DNF (39e plaats), maar dat was het schrapresultaat.
Leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
1 - NZ 20 punten
2 - GB 23 punten
4 - ITA 39 punten
![]()
De rest neemt de boot, Dorian gaat met eigen vervoer."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mét vlag aan z'n zeilquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:28 schreef marcodej het volgende:
De rest neemt de boot, Dorian gaat met eigen vervoer.![]()
![]()
De Nederlandse dames zijn gisteren 18e geworden, dus kunnen niets meer verprutsenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit.Hoe staat het met de wegstreepresultaten?
![]()
Women's 470 na race 7:
20 Nieuw-Zeeland
23 Groot-Brittannië
25 Nederland
40 Italië
41 Frankrijk
43 Brazilië
44 Amerika
48 Duitsland
49 Australië![]()
Extra zeil, dus DSQ.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:29 schreef Neroje het volgende:
Hij had die vlag aan het begin al aan zijn zeil moeten hangen
Géén kloon van tvlxd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: