quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef DeeBee het volgende:
Dorian met z'n oranje pruik op de Beeb...![]()
]quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met volgen kom je nergens. Je moet eigen keuzes maken om er voorbij te gaan. Met volgen blijf je er altijd achter liggen.
wat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef DeeBee het volgende:
Wat een interview!
Ik zag het ja. Die zit al in party modus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef DeeBee het volgende:
Wat een interview!
Ja, die zal balen na zo'n goede start.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef Szura het volgende:
En er waren hier mensen die riepen dat Murphy na 4 races al goud te pakken had
Die was na die vier overwinningen al aan het kutten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef TheVulture het volgende:
De druiven zijn zuur voor die Ierse zeg
Tja die was wel zo oppermachtig... kijk naar Van Rijsselberghe... zij was net zo oppermachtig als hij in het beginquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef Szura het volgende:
En er waren hier mensen die riepen dat Murphy na 4 races al goud te pakken had
Ja eigenlijk wel zielig voor haar, er staken er 4 bovenuit en er staat nu 1 met lege handen. En Ierland grossiert al niet in medailles...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef TheVulture het volgende:
De druiven zijn zuur voor die Ierse zeg
om 3 uur Springenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef kilon het volgende:
En wat moet ik nu kijken dan? Worstelen?![]()
Van Rijsselberge zat in het publiek, met een fel-Oranje krulpruik en zonnebril op en werd net even geinterviewd door de presentator van de BBC over de zilveren medaille voor Marit.quote:
Hockey? Geen idee, misschien 50m schieten vanuit 3 posities?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef kilon het volgende:
En wat moet ik nu kijken dan? Worstelen?![]()
We krijgen straks paardrijdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Hockey? Geen idee, misschien 50m schieten vanuit 3 posities?
eneco tour.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Hockey? Geen idee, misschien 50m schieten vanuit 3 posities?
Mooi gezegdquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Tja die Engelsen hebben natuurlijk zo veel aandacht omdat ze de piemel van Ainslie slikt en een Britse coach heeft
Wat een heldquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Van Rijsselberge zat in het publiek, met een fel-Oranje krulpruik en zonnebril op en werd net even geinterviewd door de presentator van de BBC over de zilveren medaille voor Marit.
ik vind het systeem maar raarquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef TheArt het volgende:
En sommige mensen na die eerste 4 races al dachten dat Murphy goud had omdat ze die 4 races won. Nu niet eens een medaille.
Ze kwam ook wat ongelukkig te liggen bij die bovenboei en de tweede keer bij de benedenboei, toen zat vooral Young in de weg, dat sloeg nergens op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef marcodej het volgende:
Gewoon goed teruggevochten. Een verkeerde keuze bij die eerste boei.
Als de Chinese geen strafrondje had gehad had ze helemaal geen kans gehad.
Tsja, die zakte na race vijf helemaal weg. Die heeft sindsdien geen echt goeie race meer gevaren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef TheArt het volgende:
En sommige mensen na die eerste 4 races al dachten dat Murphy goud had omdat ze die 4 races won. Nu niet eens een medaille.
Contadorquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef sausagin het volgende:
[..]
eneco tour zit vol 3de rangs renners
Ze heeft gewoon nergens een steek laten vallen. Erg sterk gezeild. Net iets te weinig uitschieters, maar shit happens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef Montov het volgende:
Bouwmeester wel de beste score zonder aftrekresultaat. Erg constant.
Ja, die is lekker! Zonder strafrondje had Postma goudquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef marcodej het volgende:
Als de Chinese geen strafrondje had gehad had ze helemaal geen kans gehad.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef sausagin het volgende:
[..]
eneco tour zit vol 3de rangs renners
Vind ik niet veel aan, ik hoor wel of Nederland een medaille pakt. Dubbeldam doet niet meer mee zeker?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Van Rijsselberge zat in het publiek, met een fel-Oranje krulpruik en zonnebril op en werd net even geinterviewd door de presentator van de BBC over de zilveren medaille voor Marit.
Urtasun, Nuyens ook jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Ik vind Bertje Contador ook maar een n00b ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |