Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standenquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 10 races (Rutger van Schaardenburg - 14de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 10 races (Marit Bouwmeester - Gedeeltelijk 1ste)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 6 races (Kalle Coster/Sven Coster - 13de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 4 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 3de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 8ste)
Kwartfinales: 16:00 uur (dinsdag 7 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik vind het grappig als mensen hier vinden dat men geen mening mag hebben als je de sport zelf niet beoefentquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gossie, zit je weer om aandacht verlegen?
Noot noot.![]()
Belgie en Ierland lijken nu elkaar om brons te bevechtenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Even lekker elkaar naar de kelder helpen Iertje en Belgje graag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Komt die Britse weer
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Van Acker en Murphy lijken een goede lijn te hebben."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Eens, ze doen het voorkomen of ze het allemaal hebben uitgevonden. In alle sport fora op Fok trouwens...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het grappig als mensen hier vinden dat men geen mening mag hebben als je de sport zelf niet beoefentAllemaal cabaretteketet!![]()
Ze gooit 'm voor Ierland en Belgie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Eensquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens, ze doen het voorkomen of ze het allemaal hebben uitgevonden. In alle sport fora op Fok trouwens...![]()
![]()
Wel opletten jongens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zilver hebben we nog niet genoeg,Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Bij zeilen is dat toch anders, ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om op de beslissende momenten de juiste paalsteek te leggen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens, ze doen het voorkomen of ze het allemaal hebben uitgevonden. In alle sport fora op Fok trouwens...![]()
Die is de hele wedstrijd al irritant jaquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
True.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens, ze doen het voorkomen of ze het allemaal hebben uitgevonden. In alle sport fora op Fok trouwens...Noot noot.![]()
Daar heeft het wat mij betreft geen reet mee te maken, ik vind het gewoon zielig om bij boei 2 meteen FAAL te gaan roepen, zeker als je geen reet van zeilen weet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat stuk naar beneden beheerst ze wel als beste dus hopelijk zeilt ze daar naar een plakOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit. Maar dat is in. Ofzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef cap het volgende:
[..]
Daar heeft het wat mij betreft geen reet mee te maken, ik vind het gewoon zielig om bij boei 2 meteen FAAL te gaan roepen, zeker als je geen reet van zeilen weet.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Kun je bij zeilen ook buitenspel staan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij zeilen is dat toch anders, ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om op de beslissende momenten de juiste paalsteek te leggen.Noot noot.![]()
Ow, kom op Marit
Ik trek dit niet, heb er ook de ballen verstand van
You can trust me, trust nobody...![]()
Jazeker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je bij zeilen ook buitenspel staan?![]()
Voor de wind moet ze het dus maar doen!There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Chinese gaat winnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kut Britse
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Waat een faalquote:.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Chinese lijkt te ver weglopen, maar kom op Marit!
Ze ligt dichterbij dan de vorige keer toen ze keerden...Jack does it in real time...![]()
Die Britse vaart aardig in de weg
Young zit gruwelijk in de weg
Hopen op een strafrondje voor Xu."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kan die Engelse niet even die Belg en die Ier gaan klieren? oprotten biiatch!know'm sayin?
word? word.![]()
Chinese net te ver voor denk ik, zometeen voor de wind zou Marit iig voor de anderen moeten kunnen blijven![]()
Daar gaat ze jongens![]()
![]()
Ik ontdek een patroon... daar komt ze weer
Belgie ligt behoorlijk achterGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Zilver. Redelijk.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Ierse verliest terrein
25m wordt lastig..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die Ierse moet zinken
Zou ze het redden, het gaat wel hard he? Jammer dat we niet kunnen zien hoe ver het nog is.
"When you poop in your dreams, you poop for real"
(Peter Griffin)![]()
Let op de Belgische
41m al. Dit is klaar, zonde.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Belg komt door.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fuckie en weer die Britse die zich er mee bemoeit
Flikker op kutbelg“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kut Chinees
Zilver![]()
![]()
Zilver voor NL
Belgie brons
Mooi. Zilver!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
netjes
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Zilver Nederland
Brons BelgieGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Door die slechte start.
Zilver.
Nou ja, tsja... Ja, eigenlijk was de Chinese gewoon het beste...
Marit werd wel verneukt bij het ronden door die Britse en het pak een keertje, daardoor bleef die Chinese telkens net uit de grip.Jack does it in real time...![]()
Netjes gedaan. Chinese was gewoon beter, vanaf de tweede helft van de normale races al goed bezig."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vond het allemaal maar verwarrend maarMarit
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
als je eenmal een gat hebt is het wel makkelijker houdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef aswesleep het volgende:
Knap van de Chinese om heel deze nerveuze bedoening aan de leiding te liggen.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Pff. Ze zal nog wel vierde worden. Typisch Nederlands.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Boot zit een de doping - goud met een penalty ... gisteren Postma he-le-maal niks met een penalty .. tijd voor conspiracy![]()
Nu even de Chinees diskwalificeren.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Met volgen kom je nergens. Je moet eigen keuzes maken om er voorbij te gaan. Met volgen blijf je er altijd achter liggen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende keer: altijd de Chinees volgen.![]()
quote:Chinese was gewoon te goed. Die wint nog met een strafrondje.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De zeilploeg voldoet in ieder geval aan de verwachtingen
Nu de dames 470 nogOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wat een kenner ben ik toch ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef debeterebob het volgende:
Prognose:
1. Xu
2. Marit
3. Van Acker
4. Murphy![]()
![]()
Vooral deze opmerking is typisch Nederlands.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Pff. Ze zal nog wel vierde worden. Typisch Nederlands.![]()
![]()
Inderdaad, het gaat wel even duren voordat ik hier kenner van ga worden, zeker omdat ik er elke vier jaar zo'n 15 minuten van ga zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef wdn het volgende:
Ik vond het allemaal maar verwarrend maarMarit
![]()
Heldquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat een kenner ben ik toch ookYou can trust me, trust nobody...![]()
Ik ben ook al lang blij dat het een medaille is... voor hetzelfde geld had ze niksOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Chinese had op het begin de goede lijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef marcodej het volgende:
[..]Chinese was gewoon te goed. Die wint nog met een strafrondje.
Vandaag was die Chinese sterker. Dat is het nadeel van zo'n spannende Medal race waardoor maar een race uiteindelijk uitmaakt. Maar zilver is gewoon heel goed![]()
![]()
En voor Belgie!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook al lang blij dat het een medaille is... voor hetzelfde geld had ze niks
You can trust me, trust nobody...![]()
Falen is 1ste, 2de of 3de liggen en dan uiteindelijk 4de of lager wordenquote:
Elke medaille is er 1
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
En er waren hier mensen die riepen dat Murphy na 4 races al goud te pakken had
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef DeeBee het volgende:
Dorian met z'n oranje pruik op de Beeb...![]()
![]()
![]()
]quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met volgen kom je nergens. Je moet eigen keuzes maken om er voorbij te gaan. Met volgen blijf je er altijd achter liggen.
Bovendien maakt je manier van zeilen (aan de wind varen, overstag gaan, etc) en je gewicht nogal wat uit voor de optimale koers, is per persoon verschillend.![]()
De druiven zijn zuur voor die Ierse zeg
wat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef DeeBee het volgende:
Wat een interview!
![]()
Ik zag het ja. Die zit al in party modus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef DeeBee het volgende:
Wat een interview!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja, die zal balen na zo'n goede start.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef Szura het volgende:
En er waren hier mensen die riepen dat Murphy na 4 races al goud te pakken hadGéén kloon van tvlxd!![]()
Die was na die vier overwinningen al aan het kutten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef TheVulture het volgende:
De druiven zijn zuur voor die Ierse zeg"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Tja die was wel zo oppermachtig... kijk naar Van Rijsselberghe... zij was net zo oppermachtig als hij in het beginquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef Szura het volgende:
En er waren hier mensen die riepen dat Murphy na 4 races al goud te pakken hadOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja eigenlijk wel zielig voor haar, er staken er 4 bovenuit en er staat nu 1 met lege handen. En Ierland grossiert al niet in medailles...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef TheVulture het volgende:
De druiven zijn zuur voor die Ierse zeg![]()
om 3 uur Springenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef kilon het volgende:
En wat moet ik nu kijken dan? Worstelen?![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Van Rijsselberge zat in het publiek, met een fel-Oranje krulpruik en zonnebril op en werd net even geinterviewd door de presentator van de BBC over de zilveren medaille voor Marit.quote:
Jack does it in real time...![]()
Hockey? Geen idee, misschien 50m schieten vanuit 3 posities?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef kilon het volgende:
En wat moet ik nu kijken dan? Worstelen?![]()
![]()
We krijgen straks paardrijdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Hockey? Geen idee, misschien 50m schieten vanuit 3 posities?![]()
Tja die Engelsen hebben natuurlijk zo veel aandacht omdat ze de piemel van Ainslie slikt en een Britse coach heeft
Gewoon goed teruggevochten. Een verkeerde keuze bij die eerste boei.
Als de Chinese geen strafrondje had gehad had ze helemaal geen kans gehad."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
eneco tour.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Hockey? Geen idee, misschien 50m schieten vanuit 3 posities?![]()
Mooi gezegdquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Tja die Engelsen hebben natuurlijk zo veel aandacht omdat ze de piemel van Ainslie slikt en een Britse coach heeft
know'm sayin?
word? word.![]()
Wat een heldquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Van Rijsselberge zat in het publiek, met een fel-Oranje krulpruik en zonnebril op en werd net even geinterviewd door de presentator van de BBC over de zilveren medaille voor Marit.![]()
![]()
En sommige mensen na die eerste 4 races al dachten dat Murphy goud had omdat ze die 4 races won. Nu niet eens een medaille.![]()
Dit was wel weer leuk om even te kijken.![]()
Bye zeilen tot over vier jaar.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ik vind het systeem maar raarquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef TheArt het volgende:
En sommige mensen na die eerste 4 races al dachten dat Murphy goud had omdat ze die 4 races won. Nu niet eens een medaille.sd![]()
Ze kwam ook wat ongelukkig te liggen bij die bovenboei en de tweede keer bij de benedenboei, toen zat vooral Young in de weg, dat sloeg nergens op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef marcodej het volgende:
Gewoon goed teruggevochten. Een verkeerde keuze bij die eerste boei.
Als de Chinese geen strafrondje had gehad had ze helemaal geen kans gehad.
Maar eigenlijk verdiend gewoon voor die Chinese, die nam als eerste de gok en dat levert haar gewoon de winst op, tsja, dan verdien je het!
Jack does it in real time...![]()
Tsja, die zakte na race vijf helemaal weg. Die heeft sindsdien geen echt goeie race meer gevaren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef TheArt het volgende:
En sommige mensen na die eerste 4 races al dachten dat Murphy goud had omdat ze die 4 races won. Nu niet eens een medaille."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Contadorquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef sausagin het volgende:
[..]
eneco tour zit vol 3de rangs renners![]()
Ze heeft gewoon nergens een steek laten vallen. Erg sterk gezeild. Net iets te weinig uitschieters, maar shit happens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef Montov het volgende:
Bouwmeester wel de beste score zonder aftrekresultaat. Erg constant.![]()
Ja, die is lekker! Zonder strafrondje had Postma goudquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef marcodej het volgende:
Als de Chinese geen strafrondje had gehad had ze helemaal geen kans gehad.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef sausagin het volgende:
[..]
eneco tour zit vol 3de rangs renners.
Ik vind Bertje Contador ook maar een n00b ja.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Vind ik niet veel aan, ik hoor wel of Nederland een medaille pakt. Dubbeldam doet niet meer mee zeker?quote:![]()
Dat heeft Hendriks toch mooi gezien om Van Rijsselberghe als vlaggendrager te selecteren... vooral qua karakter heeft hij alles om een boegbeeld van de vaderlandse sport te zijn de komende jaren
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Van Rijsselberge zat in het publiek, met een fel-Oranje krulpruik en zonnebril op en werd net even geinterviewd door de presentator van de BBC over de zilveren medaille voor Marit.![]()
gifje of link iemand?![]()
Urtasun, Nuyens ook jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Ik vind Bertje Contador ook maar een n00b ja.![]()
toch ook leuk voor de Belgen ditOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: