Zou mooi zijn als hij met een leeuwenpak en pruik zou winnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Sheepcidus het volgende:
waarom draagt dorian zijn pruik niet?
IOC laat niet alle wedstrijden zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zijn er nu wel beelden van 't surfen en de vorige keer niet?
Omdat die de Medal race is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Mwa, vind 'Opzettelijk verliezen zodat we in de volgende ronde tegen mindere tegenstanders moeten en meer kans hebben op het goud' nogal anders dan 'Ik heb het goud al binnen en doe niet meer mijn best'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja als ze die badmintonners gewoon uit het toernooi kunnen zetten wegens onsportief gedrag waarom Dorian dan niet?
Niet dat ik denk dat het gaat gebeuren, maar volgens mij kan het wel.
Zijn 4 banen. Iedere dag vaarde een andere klasse op die tv-baan. Dorian is 1 of 2 dagen eerder op de stream geweest. De rest van de dagen dus niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen gejinx, wel een held als je gewoon 7 keer wint, 2 keer 2de eindigt en ook nog een keer 3de. Slechts een medaille helaas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu het er niets meer toe doet wel
Ik vind het allebei belachelijk dat het niet mag, dan moet je de regels maar aanpassen. Als sporter ga je voor het beste scenario om een prijs te pakken, als jij dan baat erbij hebt om te verliezen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mwa, vind 'Opzettelijk verliezen zodat we in de volgende ronde tegen mindere tegenstanders moeten en meer kans hebben op het goud' nogal anders dan 'Ik heb het goud al binnen en doe niet meer mijn best'.
Die badminton federatie was nog gewaarschuwd ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het allebei belachelijk dat het niet mag, dan moet je de regels maar aanpassen. Als sporter ga je voor het beste scenario om een prijs te pakken, als jij dan baat erbij hebt om te verliezen..
Leuk? Nee.. maar staat niet in het reglement lijkt me, onsportiviteit is zo'n vaag begrip.
Ah, helder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zijn 4 banen. Iedere dag vaarde een andere klasse op die tv-baan. Dorian is 1 of 2 dagen eerder op de stream geweest. De rest van de dagen dus niet.
Dorian de Phelps van het water.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef OmniRocket het volgende:
Dorian is de Messi van het zeilen
Oh nee, Messi is nog nooit wereldkampioen geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |