quote:
Absoluut. Ik vind de sfeer over het algemeen mooi. Veel publiek, het komt enthousiast over. Andere sfeer dan in Peking. Dat was toch allemaal wat sterieler en meer strak geregisseerd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Britten slagen er wel in om die locatie heel erg Olympisch te laten aanvoelen ook al zitten ze ver van London af... da's toch knap!
Welke race?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef qwerty-nl het volgende:
Hoelang gaat die race ongeveer duren?
Idd. Qua sfeer vind ik dit ook de beste Spelen sinds Sydney.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Absoluut. Ik vind de sfeer over het algemeen mooi. Veel publiek, het komt enthousiast over. Andere sfeer dan in Peking. Dat was toch allemaal wat sterieler en meer strak geregisseerd.
Het ziet er ook zo schitterend uit daarquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Britten slagen er wel in om die locatie heel erg Olympisch te laten aanvoelen ook al zitten ze ver van London af... da's toch knap!
Inderdaad... wist niet eens dat het daar zo mooi isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het ziet er ook zo schitterend uit daar
Mee eens.... heeft denk ik toch met de Anglicaanse aanpak te maken...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Idd. Qua sfeer vind ik dit ook de beste Spelen sinds Sydney.
Ff uploaden graag !!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk dat interviewtje met Dorian terug.![]()
Hij lult gewoon met een dik NieuwZeelands accent.
Link?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef marcodej het volgende:
Waar kan je dat zien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef marcodej het volgende:
Ik vond Athene ook wel iets hebben, qua locatie. Wel veel lege tribunes, maar in hoogzomer loopt de stad daar leeg, de kaartjes waren daarnaast te duur en veel sporten zijn te obscuur voor de doorsnee Griek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Idd. Qua sfeer vind ik dit ook de beste Spelen sinds Sydney.
Verschrikkelijk accent, dat Nieuw-Zeelands.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:56 schreef DeeBee het volgende:
Hij klinkt echt als een Aussie / Kiwi ja, maar hij traint daar dus ook veel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |