Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standenquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 10 races (Rutger van Schaardenburg - 14de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 10 races (Marit Bouwmeester - Gedeeltelijk 1ste)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 6 races (Kalle Coster/Sven Coster - 13de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 4 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 3de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 8ste)
Kwartfinales: 16:00 uur (dinsdag 7 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Geen idee, was ook meer bedoel dat paardrijden het "hoogtepunt" van de middag isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Vind ik niet veel aan, ik hoor wel of Nederland een medaille pakt. Dubbeldam doet niet meer mee zeker?![]()
![]()
Belgen.![]()
Scheldt even voluit op de BBC, lekker hoor...
Maar ja, weer een medaille, het is Van Acker gegund, die draait ook al een tijdje mee.
Jack does it in real time...![]()
die Belgische supporter.... fucking amazing, fucking great... dat vinden ze niet bij op de Beeb
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
We staan gedeeld 2e op 3 punten van Saudi Arabie (!) - hebben 2 ruiters met 0 strafpunten en 1'tje met 4 dus staan erg kort allemaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Geen idee, was ook meer bedoel dat paardrijden het "hoogtepunt" van de middag is![]()
Belgen doen nu alsof ze gewonnen heeft bij BBC3.
"Fucking amazing."
Interviewer moet gelijk verontschuldigen aanbieden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Volop excuses van de commentatoren
We worden overladen met excuses op de BBC voor die scheldende Belg hahaBob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs![]()
Hoogtepunt is net geweest, de medaillerace bij de Women's Laser Radial.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Geen idee, was ook meer bedoel dat paardrijden het "hoogtepunt" van de middag is![]()
Van Acker wint het echt in dat laatste voordewindse stuk. Die was in de achterhoede aan het battelen met de Ierse en lag ineens derde."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef roos85 het volgende:
Als iemand een linkje heeft van het interview met Dorian, graag![]()
Toch wel erg mooie sport om te zien... ook al is het niet heel tv-vriendelijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die Chinese was wel op het randje van vals weg hoor....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Misschien daarom strafrondje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Die Chinese was wel op het randje van vals weg hoor....[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Erg goed inderdaad....quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef JimboSlice het volgende:
Die Chinese spreekt een aardig woordje EngelsOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Volgens mij wordt je dan gediskwalificeerd als je vals startquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien daarom strafrondje?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Spreken al die zeilers wel. Is toch een erg Engelssprekende sport.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef JimboSlice het volgende:
Die Chinese spreekt een aardig woordje Engels![]()
Oh, ja ik ken de regels niet zo goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je dan gediskwalificeerd als je vals start[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:
Van Acker ook erg sterk in Engels....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die Britten slagen er wel in om die locatie heel erg Olympisch te laten aanvoelen ook al zitten ze ver van London af... da's toch knap!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Absoluut. Ik vind de sfeer over het algemeen mooi. Veel publiek, het komt enthousiast over. Andere sfeer dan in Peking. Dat was toch allemaal wat sterieler en meer strak geregisseerd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Britten slagen er wel in om die locatie heel erg Olympisch te laten aanvoelen ook al zitten ze ver van London af... da's toch knap!![]()
Welke race?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef qwerty-nl het volgende:
Hoelang gaat die race ongeveer duren?![]()
Idd. Qua sfeer vind ik dit ook de beste Spelen sinds Sydney.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Absoluut. Ik vind de sfeer over het algemeen mooi. Veel publiek, het komt enthousiast over. Andere sfeer dan in Peking. Dat was toch allemaal wat sterieler en meer strak geregisseerd.![]()
![]()
Het ziet er ook zo schitterend uit daarquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Britten slagen er wel in om die locatie heel erg Olympisch te laten aanvoelen ook al zitten ze ver van London af... da's toch knap!![]()
![]()
Inderdaad... wist niet eens dat het daar zo mooi isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het ziet er ook zo schitterend uit daar
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: