Vooral die lege tribunes stoorden mij in Athene idd. Funest als je denkt naar het grootste sportevenement ter wereld te kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vond Athene ook wel iets hebben, qua locatie. Wel veel lege tribunes, maar in hoogzomer loopt de stad daar leeg, de kaartjes waren daarnaast te duur en veel sporten zijn te obscuur voor de doorsnee Griek.
Ik zie dus net dat er al een kwartier geleden gefinishd isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je bedoelt die van zo in de Laser-klasse?
Maar de setting was wel mooi. Uiteindelijk vond ik Beijing qua sfeer niet veel beter. De tribunes waren dan wel voller, maar het was allemaal zo klinisch en de Chinezen leken weinig kaas van de meeste sporten te hebben gegeten. Ze juichten alleen maar als er dan een Chinees bleek te hebben gewonnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vooral die lege tribunes stoorden mij in Athene idd. Funest als je denkt naar het grootste sportevenement ter wereld te kijken.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hier het interviewtje met Dorian voor de luie mensen. Wel opgenomen met foon, dus niet zeuren over kwaliteit AUB:
Nee, Spanje won die her-start tegen Denemarken, dus NL blijf Denemarken voor, en gaat dus doorquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:27 schreef Coelho het volgende:
Hoe zat het nou met die Eliot race die overgedaan moest worden? Is dat al gebeurd en heeft dat nog consequenties voor NL?
Maar ze moeten morgen wel meteen tegen Australië, knock-out systeem in een best of 3 races?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, Spanje won die her-start tegen Denemarken, dus NL blijf Denemarken voor, en gaat dus door
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ze moeten morgen wel meteen tegen Australië, knock-out systeem in een best of 3 races?
Omstandigheden voor L&L zijn ook niet gunstig. Zij willen graag veel wind, dan zijn ze misschien wel de beste van het veld. Aan het begin van de race stond er weinig wind. Nu trekt de wind iets aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef marcodej het volgende:
Niet best. Gelukkig zitten de Italianen ook slecht.
Verschillen zijn nu wel veel groter dan in de LR gisteren. Ook varen ze een totaal ander parcours.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:51 schreef Nober het volgende:
Geen zorgen, ik heb gisteren gezien dat je zo van 7 naar 2 kan gaan.
als hij niet normaal mee racet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:57 schreef Nober het volgende:
Dorian op Nederland 1, hij kan nog gediskwalificeerd worden zoals die badmintonsters een tijdje terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |