Boltquote:Usain Bolt wants to take Cheryl Cole out on date
Usain Bolt is planning to take Cheryl Cole out for a date if she cheers for him in the 100m sprint finals.
If she does, the Jamaican, 25, has promised to repay the favour by taking Cheryl, 29, out to dinner before partying with his pal Prince Harry.
“London has some really beautiful women, I can’t help but notice them. Cheryl Cole is always in the media and I can see why. She is so beautiful,” the Daily Star quoted him as saying.
“I think for me it is between her and Rihanna for the most beautiful woman in the world.
“If Cheryl wants to come and watch me in the final I might even take her out for dinner afterwards. Then after dinner we can go and party with Prince Harry. And if I win gold I will even pick up the bar tab!” he added.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:56 schreef BaBy-G het volgende:
Gelukkig zijn zijn prestaties als sprinter een stuk beter dan zijn smaak voor vrouwen
Godverdomme man, Cherylquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:56 schreef BaBy-G het volgende:
Gelukkig zijn zijn prestaties als sprinter een stuk beter dan zijn smaak voor vrouwen
Totdat ze haar smoel opentrekt met dat goedkope engelse tokkie accentquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Godverdomme man, Cheryl![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat accent isquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Totdat ze haar smoel opentrekt met dat goedkope engelse tokkie accent![]()
Bolt moet voor Kate gaan.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
je druk maken om haar accent, je moet er gewoon wat in stoppenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eh, het is inderdaad niet echt het posh engels zoals ze dat daar in de betere kringen spreken neequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat een onzin omdat jij er niet van houdt is het een tokkie accent?
x100
Zo bijzonder is ze ook weer niet hoorquote:
Beetje Indiaas accent but who caresquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eh, het is inderdaad niet echt het posh engels zoals ze dat daar in de betere kringen spreken nee
Alles klopt bij haarquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo bijzonder is ze ook weer niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ogen![]()
Dat accent erbij![]()
Hoe ze zich gedraagt
★★★
I do.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje Indiaas accent but who cares
Wie is Kate?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
I do.![]()
Daarom 100x liever Kate dan Cheryl. Sowieso die naam alleen al
Kate heeft zo'n typisch Brits mondje zonder lippen, daar hou ik niet zo vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
I do.![]()
Daarom 100x liever Kate dan Cheryl. Sowieso die naam alleen al
Jij hebt er verstand van.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kate heeft zo'n typisch Brits mondje zonder lippen, daar hou ik niet zo van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg vervuiling, we gaan verder met Bolt en Cheryl.★★★
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg vervuiling, we gaan verder met Bolt en Cheryl.![]()
Anyway, ik denk dat Usain een goede kans maakt![]()
gewoon geordie accentquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rihanna > Cheryl.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit slaat dan weer helemaal nergens op;
“I think for me it is between her and Rihanna for the most beautiful woman in the world.
Rihanna?!
Ok... nu neem ik je officieel niet meer serieus tenzij je een verknipte voorhoofd fetisj hebt.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... nu neem ik je officieel niet meer serieus tenzij je een verknipte voorhoofd fetisj hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Je bent gek maar ik zie het als een concurrent minder.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
o god en van voetbal snap je ook al niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel plezier met Rihanna Knut.
★★★
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Iedereen staat wel eens ongelukkig op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel plezier met Rihanna Knut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen staat wel eens ongelukkig op de foto
Zelfs dan is Cheryl knapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Ik denk dat Usain een beetje te lief is voor Rihanna. Die moet je af en toe even een hengst verkopen. Wat dat betreft perfect voor Cheryl die toe is aan rust.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Usain kan wel beter voor Rihanna gaan. Past beter bij elkaar.
Precies, toe aan rust. Geen camera's en media dus. Dat is juist waar Usain van leeft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Usain een beetje te lief is voor Rihanna. Die moet je af en toe even een hengst verkopen. Wat dat betreft perfect voor Cheryl die toe is aan rust.
Gaat erom wie knapper is. Dan kijk ik naar het hoofd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:48 schreef alors het volgende:
Mannen die Rihanna niet waarderen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met waarderen? Ik vind haar niet knap, haar muziek is verschrikkelijk en schijnt uren te laat voor optredens te komen omdat het 'stoer' is?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:48 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo? Iedereen heeft toch zijn eigen smaak? Doe niet alsof jouw schoonheidsidealen de enige juiste representatie van die van de wereld zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit slaat dan weer helemaal nergens op;
Rihanna?!
Ik snap écht niet dat iemand Rihanna knapper vindt dan Cheryl.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:48 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo kan je bij iedereen wel wat gaan verzinnen heh. Waarschijnlijk heb jij een scheve neus, of een puntige kin.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... nu neem ik je officieel niet meer serieus tenzij je een verknipte voorhoofd fetisj hebt.
Het zijn twee totaal andere vrouwen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen heeft toch zijn eigen smaak? Doe niet alsof jouw schoonheidsidealen de enige juiste representatie van die van de wereld zijn.
Smaken verschillenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ik snap écht niet dat iemand Rihanna knapper vindt dan Cheryl.
Ik zou het wel kunnen snappen, ik vind Cheryl ook knapper, maar mensen die zeggen dat Rihanna lelijk is of op een man lijkt, dan denk ik echtquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Revanches het volgende:
[..]
Verzinnen? Als ik inderdaad een scheve neus heb dan heb ik toch een scheve neus daar is dan weinig aan verzonnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo kan je bij iedereen wel wat gaan verzinnen heh. Waarschijnlijk heb jij een scheve neus, of een puntige kin.
Ik vind Rihanna knapper dan Cherylquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Revanches het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen snappen, ik vind Cheryl ook knapper, maar mensen die zeggen dat Rihanna lelijk is of op een man lijkt, dan denk ik echt :')![]()
Lelijk is ze niet, maar echt knap, neuh.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen snappen, ik vind Cheryl ook knapper, maar mensen die zeggen dat Rihanna lelijk is of op een man lijkt, dan denk ik echt![]()
![]()
Dat mag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Rihanna knapper dan Cheryl
Want jij kent ze persoonlijk? Grappig jij.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal andere vrouwen.Zowel uiterlijk als persoonlijkheid.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Rihanna knapper dan Cheryl
Je komt veel over iemand te weten als je alleen al filmpjes kijkt / stukjes leest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Want jij kent ze persoonlijk? Grappig jij.
Het zijn allebei brunettes, en ze zijn allebei mooi. Zo zal Usain Bolt ook wel hebben gedacht. Bovendien heeft Rihanna een veel beter figuur imo.
Ik heb er verstand van en kennis van de markt dus ik heb gelijk en jij bent een amateur die een mening denkt te moeten geven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Het zijn allebei brunettes, en ze zijn allebei mooi. Zo zal Usain Bolt ook wel hebben gedacht. Bovendien heeft Rihanna een veel beter figuur imo.
Gewoon omdat het zo is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er verstand van en kennis van de markt dus ik heb gelijk en jij bent een amateur die een mening denkt te moeten geven.
En wat is echt knap? Wie bepaalt wat echt knap is? Staat er ergens een tekst boven aan de Mont Blanc: 'dit zijn de kenmerken die iemand knap maken' ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef Revanches het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet, maar echt knap, neuh.
Wat is het verschil tussen knap en aantrekkelijk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En wat is echt knap? Wie bepaalt wat echt knap is? Staat er ergens een tekst boven aan de Mont Blanc: 'dit zijn de kenmerken die iemand knap maken' ?
Prima dat het jouw smaak is, maar doe aub niet alsof jij een meer objectieve en 'betere' smaak hebt dan de rest van de wereld. Want dat is niet zo
Ik impliceer dat helemaal nergens. Ik zei dat ik het niet snapte, niet dat het niet kán. Rustig aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En wat is echt knap? Wie bepaalt wat echt knap is? Staat er ergens een tekst boven aan de Mont Blanc: 'dit zijn de kenmerken die iemand knap maken' ?
Prima dat het jouw smaak is, maar doe aub niet alsof jij een meer objectieve en 'betere' smaak hebt dan de rest van de wereld. Want dat is niet zo
Nou ik heb meer verstand en kennis van de markt dus ik heb gelijkt en jij bent een amateur die denkt dat zijn mening objectiever en beter is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er verstand van en kennis van de markt dus ik heb gelijk en jij bent een amateur die een mening denkt te moeten geven.
Stukjes leest? Filmpjes kijkt? Want dat is representatief voor hoe iemand echt is, hoe iemand zich bij vrienden en familie gedraagt en eventueel naar jouw toe zou opstellen? Hoe naief kan je zijn als mens als je die dingen gelooft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je komt veel over iemand te weten als je alleen al filmpjes kijkt / stukjes leest.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Stukjes leest? Filmpjes kijkt? Want dat is representatief voor hoe iemand echt is, hoe iemand zich bij vrienden en familie gedraagt en eventueel naar jouw toe zou opstellen? Hoe naief kan je zijn als mens als je die dingen gelooft.
http://www.volkskrant.nl/(...)-te-laat-komen.dhtmlquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Houd toch eens stil man. Je loopt wel erg met je domheid te koop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou ik heb meer verstand en kennis van de markt dus ik heb gelijkt en jij bent een amateur die denkt dat zijn mening objectiever en beter is.
[..]
Stukjes leest? Filmpjes kijkt? Want dat is representatief voor hoe iemand echt is, hoe iemand zich bij vrienden en familie gedraagt en eventueel naar jouw toe zou opstellen? Hoe naief kan je zijn als mens als je die dingen gelooft.
En Cheryl Cole doet dat soort dingen niet? Ik kan precies dezelfde soort artikelen over Cheryl vinden, dus point not takenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-te-laat-komen.dhtml
http://www.spitsnieuws.nl(...)wd-door-engelse-fans
http://www.shownieuws.tv/showflits/zweden-boos-op-rihanna/
Etc. voor de rest kan ze niet zingen ook en teert ze enkel op haar 'sexy' verschijning, ééntje die mijzelfs helemaal niks doet. Natuurlijk heeft dat ook met smaak te maken maar ik weet bijna zeker dat 70% Cole knapper vindt dan Rihanna.
En nogmaals ik ken de markt ik ben een instituut dus ik heb gelijk.
Zozo, wat een goede opmerking. Waar kom jij eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Houd toch eens stil man. Je loopt wel erg met je domheid te koop.
Jij niet nee ik sta er goed voor bij Cheryl hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
Discussieren over persoonlijkheid, hoe iemand zich gedraagt bij de familiejezus.. het is eyecandy, het is niet alsof wij kans hebben
![]()
Doe het danquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En Cheryl Cole doet dat soort dingen niet? Ik kan precies dezelfde soort artikelen over Cheryl vinden, dus point not taken
Nederland.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zozo, wat een goede opmerking. Waar kom jij eigenlijk vandaan?
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En Cheryl Cole doet dat soort dingen niet? Ik kan precies dezelfde soort artikelen over Cheryl vinden, dus point not taken
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Echt, ik snap werkelijk NIET hoe mensen Cheryl knapper kunnen vinden dan Rihanna.
Misschien omdat je een vrouw bent? Of ben je een lesbo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Echt, ik snap werkelijk NIET hoe mensen Cheryl knapper kunnen vinden dan Rihanna.
Ik snap werkelijk niet hoeveel argumenten jij kan geven zonder onderbouwing om er vervolgens snel overheen te praten als er om feiten wordt gevraagdquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Je zal dan wel meer dingen niet begrijpenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien omdat je een vrouw bent? Of ben je een lesbo?
Rihanna is zwart. ik haat zwarten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als ze Rihanna prefereert boven Cheryl durf ik het lesbo gedeelte wel uit te sluitenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rihanna is zwart. ik haat zwarten.
[ afbeelding ]
At your service
Now the monkey comes out the sleevequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rihanna is zwart. ik haat zwarten.
[ afbeelding ]
At your service
Nee joh die lesbo's zijn vaak van die korte pittige kapsel figuren met overgewicht dus zullen vast eerder op zo'n tiener ster vallen dan op een volwassen vrouw.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze Rihanna prefereert boven Cheryl durf ik het lesbo gedeelte wel uit te sluiten
Argumenten waarvoor? We hebben het hier over lekkere vrouwen, wat voor argumenten moet je daar nou voor aandragen? Je snap toch zeker wel dat smaak subjectief is?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoeveel argumenten jij kan geven zonder onderbouwing om er vervolgens snel overheen te praten als er om feiten wordt gevraagd.
Valt wel mee hoor, ik vind Kate Upton wel een heel lekker ding.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Argumenten waarvoor? We hebben het hier over lekkere vrouwen, wat voor argumenten moet je daar nou voor aandragen? Je snap toch zeker wel dat smaak subjectief is?
[..]
Valt wel mee hoor, ik vind Kate Upton wel een heel lekker ding.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Argumenten waarvoor? We hebben het hier over lekkere vrouwen, wat voor argumenten moet je daar nou voor aandragen? Je snap toch zeker wel dat smaak subjectief is?
[..]
Valt wel mee hoor, ik vind Kate Upton wel een heel lekker ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De allerlaatste![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nog steeds kan ik niet begrijpen dat mensen Cheryl lekkerder vinden
Goh, dat wisten we nog niet. Ga het Journaal herhalen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jij bent hetero. Jij valt op mannen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Cheryl is knap en mooi in normale kleding. Rihanna wordt enkel 'geil' door haar kansloze kledingkeuze en gedrag maar zal nooit knap en mooi worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Cheryl? Valt wel mee toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent hetero. Jij valt op mannen.
Wij zijn hetero. Wij vallen op vrouwen.
Misschien heeft ze mannelijke trekjes?
Cheryl is een net meisjequote:
En Cheryl is in tegenstelling tot Rihanna veel mooier als het zonder makeup isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cheryl is een net meisje(voor zover je over net kan spreken bij celebrities.
Rihanna post naaktfoto's op Twitter
Haha goeie garpquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Cheryl? Valt wel mee toch?
Serieus post ze zulke foto's, wat een hoerquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cheryl is een net meisje(voor zover je over net kan spreken bij celebrities.)
Rihanna post naaktfoto's op Twitter
Mwa, vind ik niet. Ik vind Cheryl Cole niet mooi. Niet lelijk, maar gewoon niet mooi, niets bijzonders. Bovendien vind ik de persoonlijkheid van Rihanna veel leuker, het zijn twee hele verschillende types.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cheryl is knap en mooi in normale kleding. Rihanna wordt enkel 'geil' door haar kansloze kledingkeuze en gedrag maar zal nooit knap en mooi worden.
Bewijs graag?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Cheryl is in tegenstelling tot Rihanna veel mooier als het zonder makeup is
Precies. daarom vind ik het apart dat Usain dat zegt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet. Ik vind Cheryl Cole niet mooi. Niet lelijk, maar gewoon niet mooi, niets bijzonders. Bovendien vind ik de persoonlijkheid van Rihanna veel leuker, het zijn twee hele verschillende types.
Die artikelen die ik postte toonde dat inderdaad aanquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet. Ik vind Cheryl Cole niet mooi. Niet lelijk, maar gewoon niet mooi, niets bijzonders. Bovendien vind ik de persoonlijkheid van Rihanna veel leuker, het zijn twee hele verschillende types.
Iemand die zich laat slaan door negers en naaktfoto's de wereld in helpt is wel een heel verschil met een stijlvolle dame als Cheryl Cole.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
echt heh, ajacied4lfquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef YazooW het volgende:
hebben we het over wie lekkerder is begint er opeens iemand over persoonlijkheid
duuuuuuuuuude
gewoon white trash met hangtietenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Veel betere kop en tieten.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Veel betere kop en tieten.
quote:
Hoort erbijquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef YazooW het volgende:
hebben we het over wie lekkerder is begint er opeens iemand over persoonlijkheid
duuuuuuuuuude
persoonlijkheid voel je niks vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoort erbijmaakt iemand aantrekkelijk
Maar hoezo zou iedereen maar op een soort 'type' moeten vallen? Ik heb hele verschillende types die ik heel knap vind. Blijkbaar is Usain ook zo, die boeit het niet of een meisje groene (Rihanna) of bruine ogen (Cheryl) heeft, kort (Cheryl) of langer (Rihanna) is. Voor jou is dat misschien moeilijk te begrijpen, omdat jij maar een type knap vindtquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies. daarom vind ik het apart dat Usain dat zegt.
mag ik dat zeggen?! JA DAT MAG IK ZEGGEN GVD!
Ben je nou serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die artikelen die ik postte toonde dat inderdaad aanWanneer kom jij nou eens met gelijke artikelen over Cheryl ik wacht nog steeds in spanning af
Oke, ik zal je opmerking even quoten en in het B&H Kate Upton topic zettenquote:
quote:
Belofte maakt schuld maar het is wel weer typisch dat je niet met feiten kunt komen en het enkel bij macho gebral houdt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
JA REVANCHES! HOE WEET JE DAT DIT ZONDER MAKE UP IS!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit zonder make-up is?
Zet je cassettebandje op stop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Rihanna is echt veeeeeeeeeeeel lekkerder dan Cheryl, dat zie je toch zó.
Ik hoop dat hij voor Rihanna gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Usain Bolt heeft gewoon veel betere smaak dan jullie. Hij snapt gewoon wat lekker is.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit zonder make-up is?
Knap om die conclusie uit dit bericht te halen en dat terwijl we nog steeds op je beloofde bewijs wachtenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Usain Bolt heeft gewoon veel betere smaak dan jullie. Hij snapt gewoon wat lekker is.
Geen probleemquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oke, ik zal je opmerking even quoten en in het B&H Kate Upton topic zetten
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat ben jij een waaghals zegquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik zie heel duidelijk dat ze eyeliner/mascara en wenkbrauwpotlood op heeft.quote:
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen het ermee eens zijnquote:
Leuk voor je.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen het ermee eens zijn
Maakt dat uit of er mensen mee eens zijn of niet dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarmee?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jeetje wat is ze eigenlijk lelijk hier. Die gebogen puntneus en dan die kuil in haar kin. Om maar niet te spreken over het feit dat ze geen lippen heeft. Ze lijkt hier gewoon op een man.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Wordt weer tijd voor een gif. van de knapste vrouw op aarde.
[ afbeelding ]
En mogen wij een foto van jou zien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jeetje wat is ze eigenlijk lelijk hier. Die gebogen puntneus en dan die kuil in haar kin. Om maar niet te spreken over het feit dat ze geen lippen heeft. Ze lijkt hier gewoon op een man.
Sowieso heeft ze weinig tieten en body om echt 'lekker' te zijn.
In dat topic waarschijnlijk niet nee maar kijk eens goed, dan zie je dat ik gelijk heb, een geile verschijning maar niet mooi (een beetje trashy ook nog peroxide blonde) en hangtietenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Op dat gifje zie je gelukkig haar puntige knieën niet, gadverdammequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jeetje wat is ze eigenlijk lelijk hier. Die gebogen puntneus en dan die kuil in haar kin. Om maar niet te spreken over het feit dat ze geen lippen heeft. Ze lijkt hier gewoon op een man.
Je hebt eigenlijk wel gelijk, kleine neus, bijna geen lippen. Eigenlijk is Rihanna veel maar dan ook veel knapper. Lippen die net zo groot zijn als Cheryl haar hoofd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat schoonheid heel subjectief is. En ik weet dat heel veel mannen Kate Upton wel degelijk een lekker ding vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
In dat topic waarschijnlijk niet nee maar kijk eens goed, dan zie je dat ik gelijk heb, een geile verschijning maar niet mooi (een beetje trashy ook nog peroxide blonde) en hangtieten
Kate Upton is ook weer zo'n vrouw waar je echt hoopt dat ze niet begint te pratenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat schoonheid heel subjectief is. En ik weet dat heel veel mannen Kate Upton wel degelijk een lekker ding vinden.
Het is wel een lekker wijf en dat geldt voor Rihanna ook maar niet mooiquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat schoonheid heel subjectief is. En ik weet dat heel veel mannen Kate Upton wel degelijk een lekker ding vinden.
Lekker wijf is ze zeker, Rihanna ook. Maar dat is anders dan knap en mooiquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad, volle lippen zijn veel vrouwelijker. Cheryl heeft liters lipgloss nodig om ze nog maar een beetje te doen spreken. Ik zocht net op google plaatjes van haar. Toen zag ik het weer bevestigd: Cheryl lijkt op een man. Om inderdaad nog maar niet te spreken over die ellebogen van haar, en die puntige schouders. Waarschijnlijk val jij stiekem op mannenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk, kleine neus, bijna geen lippen. Eigenlijk is Rihanna veel maar dan ook veel knapper. Lippen die net zo groot zijn als Cheryl haar hoofd.![]()
Ik val op Cheryl. Als zij op een man lijkt, val ik op mannen ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad, volle lippen zijn veel vrouwelijker. Cheryl heeft liters lipgloss nodig om ze nog maar een beetje te doen spreken. Ik zocht net op google plaatjes van haar. Toen zag ik het weer bevestigd: Cheryl lijkt op een man. Om inderdaad nog maar niet te spreken over die ellebogen van haar, en die puntige schouders. Waarschijnlijk val jij stiekem op mannen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En mogen wij een foto van jou zien?
Wat is knap en mooi dan voor jou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekker wijf is ze zeker, Rihanna ook. Maar dat is anders dan knap en mooi
Alles wat Cheryl heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat is knap en mooi dan voor jou?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
Dat voorhoofd van Rihanna.Gervinho is er niks bij.
Foto's van je vriendin?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:59 schreef Happel het volgende:
Nee, dat voorhoofd van Rihanna dan. Godverdomme, daar kan je een Boeing 747 op laten landen...
Waarom negeer je mij omdat geen foto wilt plaatsen met je bolle kop?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Foto's van je vriendin?
Dat neusje lijkt me niet origineelquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En Kate Upton is echt wel gewoon 'mooi'. Haar gezicht bezit alle eigenschappen die een vrouwengezicht mooi maken: grote, lichte ogen, donkere wenkbrauwen, een knap rond wipneusje, volle lippen, een rond gezicht met een klein kinnetje. Haar gezicht is perfect in verhouding, ook van de zijkant gezien. Cheryl's neus is vanaf de zijkant gewoon krom.
Haar gezicht voldoet gewoon aan alle kenmerken voor vrouwelijkheid, vruchtbaarheid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat neusje lijkt me niet origineel
[ afbeelding ]
En als de wetenschap het zegt is het altijd zo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Haar gezicht voldoet gewoon aan alle kenmerken voor vrouwelijkheid, vruchtbaarheid.
En: orgineel? Sinds wanneer moet een neus orgineel zijn?
Gemiddeld is aantrekkelijker, dat blijkt uit ieder wetenschappelijk onderzoek.
Dit gezicht is prachtig, kinderlijk, sexy, onschuldig, alles.
Niet altijd. Meestal wel jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als de wetenschap het zegt is het altijd zo?
Klopt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Niet altijd. Meestal wel ja
Op basis van wetenschappelijk onderzoek is Rihanna toch onmogelijk mooier dan Cheryl.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Haar gezicht voldoet gewoon aan alle kenmerken voor vrouwelijkheid, vruchtbaarheid.
En: orgineel? Sinds wanneer moet een neus orgineel zijn?
Gemiddeld is aantrekkelijker, dat blijkt uit ieder wetenschappelijk onderzoek.
Dit gezicht is prachtig, kinderlijk, sexy, onschuldig, alles.
quote:"Ik wil haar gewoon zien werken... Het liefst van al wil ik zien hoe ze de vloer kuist en voorovergebogen haar spullen opraapt", bekent de 24-jarige Rihanna aan het mannenmagazine Esquire, waarin ze naast haar sappige fantasieën ook haar lichaam bijna volledig prijsgeeft met enkele sexy (topless)foto's.
"Cheryl is echt hot en zo mooi", gaat de 'You da one'-zangeres verder. Op de vraag of Cheryl tijdens haar kuisavontuurtje ook enige kleren om het lijf zou hebben, antwoordt een ondeugende Rihanna "Wat denk je nu zelf?"
Mwao. Dan vind ik Cheryl slimmer en meer smaak hebben. Maar die is (meestal) wel lelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Rihanna is wel een slim meisje met smaak.
meestal? ze is altijd lelijk. bah Cherylquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mwao. Dan vind ik Cheryl slimmer en meer smaak hebben. Maar die is (meestal) wel lelijk.
Dus dat brengt het in balans.
Usain Bolt heeft geen smaak, Ashley Cole ook niet.
Waarom zou dat nou weer onmogelijk zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van wetenschappelijk onderzoek is Rihanna toch onmogelijk mooier dan Cheryl.
Cheryl doet helaas niet mee, anders had ik gekeken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hebben jullie niets anders te doen dan dit topic vol te spammen? Turnen is op TV, ga op die kleine 15/16 jarige meisjes geilen
Jij hebt hier zowat de meeste posts gemaakt, knul.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hebben jullie niets anders te doen dan dit topic vol te spammen? Turnen is op TV, ga op die kleine 15/16 jarige meisjes geilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, mijn taak zit er even op. Ben vanavond weer terug.
★★★
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
LatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, mijn taak zit er even op. Ben vanavond weer terug.
Dat weet jezelf ook welquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom zou dat nou weer onmogelijk zijn?
gelukkig is smaak iets subjectiefs, dat gevormd wordt door opvoeding en omgevingquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:38 schreef iRemco het volgende:
Gelukkig zijn er in de wereld nog mensen die geen smaak hebben
En jij bent blijkbaar in niet zo'n goede omgeving opgegroeid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:45 schreef iRemco het volgende:
Dus jij hebt een niet zo goede opvoeding gehad zo te zien
Goed lichaam, mooi gezicht, blond...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef Smoofie het volgende:
RIhanna heeft een beter lichaam, cheryl een beter gezicht. Maar ze zijn beiden niet blond.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed lichaam, mooi gezicht, blond...
Dus je wil eigenlijk gewoon Scarlett Johansson
Die is pas overrated.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed lichaam, mooi gezicht, blond...
Dus je wil eigenlijk gewoon Scarlett Johansson
Klopt. En hoe mag jij eruitzien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Die is pas overrated.
Kan niet ontkennen dat ze prachtige lijnen in haar gezicht heeftquote:
Ze zijn allemaal overrated als het om uiterlijk gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Die is pas overrated.
wat maakt een haarkleur in godsnaam uit?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef Smoofie het volgende:
RIhanna heeft een beter lichaam, cheryl een beter gezicht. Maar ze zijn beiden niet blond.
Als het niks uitmaakt, waarom heeft Rihanna dan steeds een andere kleur?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
wat maakt een haarkleur in godsnaam uit?
Geen idee. Zou ze niet moeten doen vind ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het niks uitmaakt, waarom heeft Rihanna dan steeds een andere kleur?
Vraag het aan haar styliste en marketing team.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het niks uitmaakt, waarom heeft Rihanna dan steeds een andere kleur?
Is goed, heb je het nummer voor me?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vraag het aan haar styliste en marketing team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vraag het aan haar styliste en marketing team.
Wie is dat?quote:
Oké.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Kloon van BabeWatcher?
Hoe lelijk ze ook moge zijn ajacied4lf, je zal haar nooit krijgen. Geef het op.quote:
Ook daar gaat het niet om.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoe lelijk ze ook moge zijn ajacied4lf, je zal haar nooit krijgen. Geef het op.
Usain gaat voor Cheryl. Gaat Cheryl voor Usain?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar gaat het dan om?
Ik denk het wel. Volgens mij valt ze wel op donkere mannen. En Usain is een sporter, net als Cole. En hij heeft status.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Usain gaat voor Cheryl. Gaat Cheryl voor Usain?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Volgens mij valt ze wel op donkere mannen. En Usain is een sporter, net als Cole. En hij heeft status.
Dat moet Cheryl niet doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gok van niet, meer dan een one night stand zal het niet worden als dat al gebeurt.
Cheryl.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:56 schreef BaBy-G het volgende:
zal best. rustig maar. ik zeg alleen dat ik het niet begrijp. niet dat het niet mag.quote:
Ik wil een optie 3quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Poll: Wie is knapper?
• Cheryl
• Rihanna
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kate Upton moet erbijquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:11 schreef ajacied4lf het volgende:
• Cheryl
• Rihanna
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ja, en de jouwe ook. en die van Usain. en nu?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We weten nu wel wat je mening is
maar wat wil je eigenlijk met die poll? zegt alleen wat de 10 mensen hier in dit topic of FOK! ervan denken. In Amerika weten ze niet eens wie Cheryl Cole is.quote:
Wat boeit het?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
maar wat wil je eigenlijk met die poll? zegt alleen wat de 10 mensen hier in dit topic of FOK! ervan denken. In Amerika weten ze niet eens wie Cheryl Cole is.
Tof foor joequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
maar wat wil je eigenlijk met die poll? zegt alleen wat de 10 mensen hier in dit topic of FOK! ervan denken. In Amerika weten ze niet eens wie Cheryl Cole is.
Ben gewoon benieuwd hoe ze er hier over denken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee, jij denkt dat jouw mening superieur is aan die van iemand die hem niet deelt, omdat meer mensen op pagina 11 van een topic op een internetforum dat vinden. maar dat is niet zo, hahahahahahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd hoe ze er hier over denken.
Doe eens niet zo eng.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee, jij denkt dat jouw mening superieur is aan die van iemand die hem niet deelt, omdat meer mensen op pagina 11 van een topic op een internetforum dat vinden. maar dat is niet zo, hahahahahaha
doe zelf niet zo eng, engerd. Als Cheryl Tweedy je ondertitel zou lezen zou ze van schrik teruggaan naar Cole. Of bescherming zoeken bij Usain Boltquote:
Cool toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
doe zelf niet zo eng, engerd. Als Cheryl Tweedy je ondertitel zou lezen zou ze van schrik teruggaan naar Cole. Of bescherming zoeken bij Usain Bolt
Nee, '88.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ben jij echt van '91?
En waar woon je? Studie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, '88.
Maar niet offtopic gaan.
Maar niet offtopic gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En waar woon je? Studie?
Enige, juiste conclusie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef G.R.S. het volgende:
Ze zijn allebei knap op hun eigen manier.
[ afbeelding ]
Dit is wel waar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef G.R.S. het volgende:
Ze zijn allebei knap op hun eigen manier.
[ afbeelding ]
Ok, sorry. Deze dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga nou niet overdrijven. Je was een prima mod.
Ik vind hem zo wel goed. Ik zou het eventueel kunnen veranderen in 10-0, weet niet of je dat goed vindt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, sorry. Deze dan?
Cheryl > Rihanna
Waarom hebben ze je uit je mod functie gezet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, sorry. Deze dan?
Cheryl > Rihanna
Zelf gestopt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom hebben ze je uit je mod functie gezet?
Ga je me nu laten kiezen tussen Cheryl en Kate Upton. Damn, dat wordt lastig...quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
• Cheryl
• Rihanna
• Kate Upton
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Indiaas?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet snappen wat Usain probeert te bereikenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:54 schreef Tarado het volgende:
Hij is met hele ander dingen bezig
Sprint star Bolt wants United trial
Is dat zo moeilijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je me nu laten kiezen tussen Cheryl en Kate Upton. Damn, dat wordt lastig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |