En waar woon je? Studie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, '88.
Maar niet offtopic gaan.
Maar niet offtopic gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En waar woon je? Studie?
Enige, juiste conclusie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef G.R.S. het volgende:
Ze zijn allebei knap op hun eigen manier.
[ afbeelding ]
Dit is wel waar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef G.R.S. het volgende:
Ze zijn allebei knap op hun eigen manier.
[ afbeelding ]
Ok, sorry. Deze dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga nou niet overdrijven. Je was een prima mod.
Ik vind hem zo wel goed. Ik zou het eventueel kunnen veranderen in 10-0, weet niet of je dat goed vindt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, sorry. Deze dan?
Cheryl > Rihanna
Waarom hebben ze je uit je mod functie gezet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, sorry. Deze dan?
Cheryl > Rihanna
Zelf gestopt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom hebben ze je uit je mod functie gezet?
Ga je me nu laten kiezen tussen Cheryl en Kate Upton. Damn, dat wordt lastig...quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Poll: Wie is knapper?
• Cheryl
• Rihanna
• Kate Upton
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Indiaas?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje Indiaas accent but who cares
Niet snappen wat Usain probeert te bereikenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:54 schreef Tarado het volgende:
Hij is met hele ander dingen bezig
Sprint star Bolt wants United trial
Is dat zo moeilijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je me nu laten kiezen tussen Cheryl en Kate Upton. Damn, dat wordt lastig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |