En Cheryl is in tegenstelling tot Rihanna veel mooier als het zonder makeup isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cheryl is een net meisje(voor zover je over net kan spreken bij celebrities.
Rihanna post naaktfoto's op Twitter
Haha goeie garpquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Cheryl? Valt wel mee toch?
Serieus post ze zulke foto's, wat een hoerquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cheryl is een net meisje(voor zover je over net kan spreken bij celebrities.)
Rihanna post naaktfoto's op Twitter
Mwa, vind ik niet. Ik vind Cheryl Cole niet mooi. Niet lelijk, maar gewoon niet mooi, niets bijzonders. Bovendien vind ik de persoonlijkheid van Rihanna veel leuker, het zijn twee hele verschillende types.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cheryl is knap en mooi in normale kleding. Rihanna wordt enkel 'geil' door haar kansloze kledingkeuze en gedrag maar zal nooit knap en mooi worden.
Bewijs graag?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Cheryl is in tegenstelling tot Rihanna veel mooier als het zonder makeup is
Precies. daarom vind ik het apart dat Usain dat zegt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet. Ik vind Cheryl Cole niet mooi. Niet lelijk, maar gewoon niet mooi, niets bijzonders. Bovendien vind ik de persoonlijkheid van Rihanna veel leuker, het zijn twee hele verschillende types.
Die artikelen die ik postte toonde dat inderdaad aanquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet. Ik vind Cheryl Cole niet mooi. Niet lelijk, maar gewoon niet mooi, niets bijzonders. Bovendien vind ik de persoonlijkheid van Rihanna veel leuker, het zijn twee hele verschillende types.
Iemand die zich laat slaan door negers en naaktfoto's de wereld in helpt is wel een heel verschil met een stijlvolle dame als Cheryl Cole.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
echt heh, ajacied4lfquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef YazooW het volgende:
hebben we het over wie lekkerder is begint er opeens iemand over persoonlijkheid
duuuuuuuuuude
gewoon white trash met hangtietenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Veel betere kop en tieten.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Veel betere kop en tieten.
quote:
Hoort erbijquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef YazooW het volgende:
hebben we het over wie lekkerder is begint er opeens iemand over persoonlijkheid
duuuuuuuuuude
persoonlijkheid voel je niks vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoort erbijmaakt iemand aantrekkelijk
Maar hoezo zou iedereen maar op een soort 'type' moeten vallen? Ik heb hele verschillende types die ik heel knap vind. Blijkbaar is Usain ook zo, die boeit het niet of een meisje groene (Rihanna) of bruine ogen (Cheryl) heeft, kort (Cheryl) of langer (Rihanna) is. Voor jou is dat misschien moeilijk te begrijpen, omdat jij maar een type knap vindtquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies. daarom vind ik het apart dat Usain dat zegt.
mag ik dat zeggen?! JA DAT MAG IK ZEGGEN GVD!
Ben je nou serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die artikelen die ik postte toonde dat inderdaad aanWanneer kom jij nou eens met gelijke artikelen over Cheryl ik wacht nog steeds in spanning af
Oke, ik zal je opmerking even quoten en in het B&H Kate Upton topic zettenquote:
quote:
Belofte maakt schuld maar het is wel weer typisch dat je niet met feiten kunt komen en het enkel bij macho gebral houdt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En Cheryl Cole doet dat soort dingen niet? Ik kan precies dezelfde soort artikelen over Cheryl vinden, dus point not taken
JA REVANCHES! HOE WEET JE DAT DIT ZONDER MAKE UP IS!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit zonder make-up is?
Zet je cassettebandje op stop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Rihanna is echt veeeeeeeeeeeel lekkerder dan Cheryl, dat zie je toch zó.
Ik hoop dat hij voor Rihanna gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Rihanna is echt veeeeeeeeeeeel lekkerder dan Cheryl, dat zie je toch zó.
Usain Bolt heeft gewoon veel betere smaak dan jullie. Hij snapt gewoon wat lekker is.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit zonder make-up is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |