En Cheryl Cole doet dat soort dingen niet? Ik kan precies dezelfde soort artikelen over Cheryl vinden, dus point not takenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-te-laat-komen.dhtml
http://www.spitsnieuws.nl(...)wd-door-engelse-fans
http://www.shownieuws.tv/showflits/zweden-boos-op-rihanna/
Etc. voor de rest kan ze niet zingen ook en teert ze enkel op haar 'sexy' verschijning, ééntje die mijzelfs helemaal niks doet. Natuurlijk heeft dat ook met smaak te maken maar ik weet bijna zeker dat 70% Cole knapper vindt dan Rihanna.
En nogmaals ik ken de markt ik ben een instituut dus ik heb gelijk.
Zozo, wat een goede opmerking. Waar kom jij eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Houd toch eens stil man. Je loopt wel erg met je domheid te koop.
Jij niet nee ik sta er goed voor bij Cheryl hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
Discussieren over persoonlijkheid, hoe iemand zich gedraagt bij de familiejezus.. het is eyecandy, het is niet alsof wij kans hebben
![]()
Doe het danquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En Cheryl Cole doet dat soort dingen niet? Ik kan precies dezelfde soort artikelen over Cheryl vinden, dus point not taken
Nederland.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zozo, wat een goede opmerking. Waar kom jij eigenlijk vandaan?
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En Cheryl Cole doet dat soort dingen niet? Ik kan precies dezelfde soort artikelen over Cheryl vinden, dus point not taken
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Echt, ik snap werkelijk NIET hoe mensen Cheryl knapper kunnen vinden dan Rihanna.
Misschien omdat je een vrouw bent? Of ben je een lesbo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Echt, ik snap werkelijk NIET hoe mensen Cheryl knapper kunnen vinden dan Rihanna.
Ik snap werkelijk niet hoeveel argumenten jij kan geven zonder onderbouwing om er vervolgens snel overheen te praten als er om feiten wordt gevraagdquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Je zal dan wel meer dingen niet begrijpenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien omdat je een vrouw bent? Of ben je een lesbo?
Rihanna is zwart. ik haat zwarten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als ze Rihanna prefereert boven Cheryl durf ik het lesbo gedeelte wel uit te sluitenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rihanna is zwart. ik haat zwarten.
[ afbeelding ]
At your service
Now the monkey comes out the sleevequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rihanna is zwart. ik haat zwarten.
[ afbeelding ]
At your service
Nee joh die lesbo's zijn vaak van die korte pittige kapsel figuren met overgewicht dus zullen vast eerder op zo'n tiener ster vallen dan op een volwassen vrouw.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze Rihanna prefereert boven Cheryl durf ik het lesbo gedeelte wel uit te sluiten
Argumenten waarvoor? We hebben het hier over lekkere vrouwen, wat voor argumenten moet je daar nou voor aandragen? Je snap toch zeker wel dat smaak subjectief is?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoeveel argumenten jij kan geven zonder onderbouwing om er vervolgens snel overheen te praten als er om feiten wordt gevraagd.
Valt wel mee hoor, ik vind Kate Upton wel een heel lekker ding.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Argumenten waarvoor? We hebben het hier over lekkere vrouwen, wat voor argumenten moet je daar nou voor aandragen? Je snap toch zeker wel dat smaak subjectief is?
[..]
Valt wel mee hoor, ik vind Kate Upton wel een heel lekker ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |