Het zijn twee totaal andere vrouwen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen heeft toch zijn eigen smaak? Doe niet alsof jouw schoonheidsidealen de enige juiste representatie van die van de wereld zijn.
Smaken verschillenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ik snap écht niet dat iemand Rihanna knapper vindt dan Cheryl.
Ik zou het wel kunnen snappen, ik vind Cheryl ook knapper, maar mensen die zeggen dat Rihanna lelijk is of op een man lijkt, dan denk ik echtquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Revanches het volgende:
[..]
Verzinnen? Als ik inderdaad een scheve neus heb dan heb ik toch een scheve neus daar is dan weinig aan verzonnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo kan je bij iedereen wel wat gaan verzinnen heh. Waarschijnlijk heb jij een scheve neus, of een puntige kin.
Ik vind Rihanna knapper dan Cherylquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Revanches het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen snappen, ik vind Cheryl ook knapper, maar mensen die zeggen dat Rihanna lelijk is of op een man lijkt, dan denk ik echt :')![]()
Lelijk is ze niet, maar echt knap, neuh.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen snappen, ik vind Cheryl ook knapper, maar mensen die zeggen dat Rihanna lelijk is of op een man lijkt, dan denk ik echt![]()
![]()
Dat mag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Rihanna knapper dan Cheryl
Want jij kent ze persoonlijk? Grappig jij.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal andere vrouwen.Zowel uiterlijk als persoonlijkheid.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Rihanna knapper dan Cheryl
Je komt veel over iemand te weten als je alleen al filmpjes kijkt / stukjes leest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Want jij kent ze persoonlijk? Grappig jij.
Het zijn allebei brunettes, en ze zijn allebei mooi. Zo zal Usain Bolt ook wel hebben gedacht. Bovendien heeft Rihanna een veel beter figuur imo.
Ik heb er verstand van en kennis van de markt dus ik heb gelijk en jij bent een amateur die een mening denkt te moeten geven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Het zijn allebei brunettes, en ze zijn allebei mooi. Zo zal Usain Bolt ook wel hebben gedacht. Bovendien heeft Rihanna een veel beter figuur imo.
Gewoon omdat het zo is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er verstand van en kennis van de markt dus ik heb gelijk en jij bent een amateur die een mening denkt te moeten geven.
En wat is echt knap? Wie bepaalt wat echt knap is? Staat er ergens een tekst boven aan de Mont Blanc: 'dit zijn de kenmerken die iemand knap maken' ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef Revanches het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet, maar echt knap, neuh.
Wat is het verschil tussen knap en aantrekkelijk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En wat is echt knap? Wie bepaalt wat echt knap is? Staat er ergens een tekst boven aan de Mont Blanc: 'dit zijn de kenmerken die iemand knap maken' ?
Prima dat het jouw smaak is, maar doe aub niet alsof jij een meer objectieve en 'betere' smaak hebt dan de rest van de wereld. Want dat is niet zo
Ik impliceer dat helemaal nergens. Ik zei dat ik het niet snapte, niet dat het niet kán. Rustig aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En wat is echt knap? Wie bepaalt wat echt knap is? Staat er ergens een tekst boven aan de Mont Blanc: 'dit zijn de kenmerken die iemand knap maken' ?
Prima dat het jouw smaak is, maar doe aub niet alsof jij een meer objectieve en 'betere' smaak hebt dan de rest van de wereld. Want dat is niet zo
Nou ik heb meer verstand en kennis van de markt dus ik heb gelijkt en jij bent een amateur die denkt dat zijn mening objectiever en beter is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er verstand van en kennis van de markt dus ik heb gelijk en jij bent een amateur die een mening denkt te moeten geven.
Stukjes leest? Filmpjes kijkt? Want dat is representatief voor hoe iemand echt is, hoe iemand zich bij vrienden en familie gedraagt en eventueel naar jouw toe zou opstellen? Hoe naief kan je zijn als mens als je die dingen gelooft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je komt veel over iemand te weten als je alleen al filmpjes kijkt / stukjes leest.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Stukjes leest? Filmpjes kijkt? Want dat is representatief voor hoe iemand echt is, hoe iemand zich bij vrienden en familie gedraagt en eventueel naar jouw toe zou opstellen? Hoe naief kan je zijn als mens als je die dingen gelooft.
http://www.volkskrant.nl/(...)-te-laat-komen.dhtmlquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Houd toch eens stil man. Je loopt wel erg met je domheid te koop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou ik heb meer verstand en kennis van de markt dus ik heb gelijkt en jij bent een amateur die denkt dat zijn mening objectiever en beter is.
[..]
Stukjes leest? Filmpjes kijkt? Want dat is representatief voor hoe iemand echt is, hoe iemand zich bij vrienden en familie gedraagt en eventueel naar jouw toe zou opstellen? Hoe naief kan je zijn als mens als je die dingen gelooft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |